Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hjelp! :bond: Jeg lasta ned Ut i Naturen, men det gikk ikke akkurat som planlagt. Alt som har med det spillet å gjøre har kode så jeg vet ikke hva en handling er. For eksempel... jeg klikker på en sim og så står det masse greier hva jeg kan gjøre, men handlinger som har kommet med det nye spiller heter ting som *35FG85*. Det var bare ett eksempel.

Den nye naturverden tingen heter noe lignende. :sukk: Hva skal jeg gjøre for å kunne lese hva som "egentlig" står der?



Anonymous poster hash: 10047...8d0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde å høyreklikke på spillet i Origin og trykke repaire game. Håper det virker. Krysser fingran. :pls:



Anonymous poster hash: 10047...8d0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yes! :bolledeig: Slektstre er tilbake :bolledeig: Jeg tenkte på dette i forgårs når jeg spilte :ler: Og et par nye ting i tide til Valentine`s day har også kommet :biggrin:

Jeg ble også veldig glad da det var på plass, jeg liker å ha oversikt over hvem som er hvems! :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper så inderlig at utvidelsespakken betyr story progression (kommer ikke på en god oversettelse) i resten av nabolaget. Det hadde blitt litt for dumt å ta imot nyfødte barn som lege som bare forsvinner, og det er kjedelig om alle simmene i nabolaget har tomt slektstre...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjipe med Sims 4 er at ungene vokser så fort!? Fra nyfødt til barn? På sims 3 så var det først nyfødt, så småbarn, så barn. :(



Anonymous poster hash: e7a87...b23
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper så inderlig at utvidelsespakken betyr story progression (kommer ikke på en god oversettelse) i resten av nabolaget. Det hadde blitt litt for dumt å ta imot nyfødte barn som lege som bare forsvinner, og det er kjedelig om alle simmene i nabolaget har tomt slektstre...

Tviler egentlig på det :(
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er stener i nabolaget som du kan hakke ut og da kan man enten få fossiler, edelstener eller en figur. Man kan også samle på frosker og insekter.

Finner ingen steiner som jeg kan hakke ut :( hvor er disse da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Holder på å bygge et hus, og har problemer med en kode. Buydebug kommer ikke opp!
Har prøvd å skrive inn testingcheats true også bb.showhiddenobjects. Også søkt etter "debug", men ingenting kommer opp! kun noen få små ting kommer frem (behøver ikke å søke etter det). Men jeg vil ha det man skal søke etter!

Noen andre som har dette problemet? eller noen som vet hvordan jeg skal fikse det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som vet hvordan man kan laste ned div til sims 4, som andre har laget? Som hår, klær osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp! :bond: Jeg lasta ned Ut i Naturen, men det gikk ikke akkurat som planlagt. Alt som har med det spillet å gjøre har kode så jeg vet ikke hva en handling er. For eksempel... jeg klikker på en sim og så står det masse greier hva jeg kan gjøre, men handlinger som har kommet med det nye spiller heter ting som *35FG85*. Det var bare ett eksempel.

Den nye naturverden tingen heter noe lignende. :sukk: Hva skal jeg gjøre for å kunne lese hva som "egentlig" står der?

Anonymous poster hash: 10047...8d0

Er det noen andre som har dette problemet. Jeg har lest at andre har det... men jeg har ikke lest noe om noe løsning. EA sier at det er Origin som er problemet og at man må vente på en Ferbuar oppdatering... :sukk: Jeg som hadde gledet meg til et nytt spill. Jeg kan jo ikke gjøre noe gøy hvis jeg ikke kan lese hva de forskjellige handlingene er. :P

Anonymous poster hash: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av dere som vet hvordan man kan laste ned div til sims 4, som andre har laget? Som hår, klær osv

Thesimsresources.com :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jeg er vel blant de meget få menn som spiller Sims, men jeg storkoser meg med dette. Sims 4 har helt klart sine feil og mangler, og flere ting som fant sted i Sims 3 savnes sårt. Men, var det ikke slik da Sims 3 var nytt også? ;) Jo. Vi savnet å se simmene åpne døren, sette seg inn og lukke den da de satte seg i en drosje. Vi savnet å se at stykkene i en pizza faktisk ble borte da simmene tok seg en bit. The list goes on. Men vi vendte oss til det, og godtok det til slutt. Og det vil jeg påstå at vi kommer til å gjøre med Sims 4 en vakker dag.

En gang i fremtiden, vil vi sitte og ergre oss over Sims 5, over alt som var i nr. 4 som de ikke har tatt med der. :P

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden vil ikke laste. :(

Fikk den ikke til å fungere jeg heller :/

Sorry, er www.thesimsresource.com :P Beklager på det sterkeste :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ennasus

Nå er det tilbud på sims 4 på origin! :) Hurra, har ventet på at det skulle bli tilbud igjen etter nyttår. Og nå som det snart kommer til mac passer det jo perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...