Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Gjest Hinkelpinkel

Nå er det tilbud på sims 4 på origin! :) Hurra, har ventet på at det skulle bli tilbud igjen etter nyttår. Og nå som det snart kommer til mac passer det jo perfekt!

Så jeg kan kjøpe den til PC nå, og når det slippes ut til Mac bruke det samme spillet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ennasus

Så jeg kan kjøpe den til PC nå, og når det slippes ut til Mac bruke det samme spillet?

Ja, slik jeg har forstått det så er det slik :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Flere som har merket ekstra mye bugging i spillet i det siste? Simmen min henger seg opp og blir bare sittende/stående å nikke (pluss evt lage lyder alt etter som hva hun gjør) mens tiden går. Uansett hva jeg klikker på skjer det ingenting, jeg kan til og med klikke pause uten at noe skjer. Jeg opplevde også at simmen fortsatte å "nikke" og lage lyder i bakgrunnen mens jeg var i kjøpe/byggemodus. Det skjedde til og med en gang mens jeg lagret. Dette er spesielt irriterende hvis simmen skal gjøre noe viktig i løpet av kort tid, for da forsvinner plutselig masse tid uten at handlingen blir helt fullført.

Edit: nei tiden hopper visst tilbake igjen. Men like fullt irriterende siden det skjer temmelig ofte :(

Endret av Blubberella
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hinkelpinkel

Ja, slik jeg har forstått det så er det slik :)

Okei, da kjøpte jeg det :) Skylder på deg om det ikke virker 17 februar :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg opplevde også at simmen fortsatte å "nikke" og lage lyder i bakgrunnen mens jeg var i kjøpe/byggemodus. Det skjedde til og med en gang mens jeg lagret. Dette er spesielt irriterende hvis simmen skal gjøre noe viktig i løpet av kort tid, for da forsvinner plutselig masse tid uten at handlingen blir helt fullført.

Opplever at det skjer innimellom, ja. Simmen bare står der og ser dum ut, og glaner ut i intet, mens klokka går. Skjer ikke fullt så ofte hos meg da, men irriterende når det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Æsj! Simmen min døde! Kona trygla mannen med ljåen, og eg fekk beskjed om at han var redda. Simmen min fekk humørelement der det stod at ho redda nokon frå døden. Likevel kom det gravstein og mannen døde! :( så hadde kona humørelenter som sa at ho redda nokon frå døden, og ein om at nokon var død. Bug? Eller bare ombestemte mannen med ljåen seg?

Litt kjipt å måtte gå ut uten å lagre for å starte på nytt igjen. Vurderer å bare la han vere død. Kanskje kona kan trøste seg med alle mennene i nabolaget eller noko? Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Opplever at det skjer innimellom, ja. Simmen bare står der og ser dum ut, og glaner ut i intet, mens klokka går. Skjer ikke fullt så ofte hos meg da, men irriterende når det skjer.

Det har skjedd irriterende ofte de siste gangene jeg har spilt. I tillegg forsvant plutselig PCn til simmen min! Jeg aner ikke hvor den ble av :vetikke: Jeg har lett overalt, inkludert i inventaret (eller hva det nå heter, jeg fikk akutt hjernesvikt). Den er helt borte vekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som spiller sims 4 nå, hvordan pleier dere å spille? Holder dere på med challenges, eller spiller dere for å komme på topp i karriere eller familie etc? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som spiller sims 4 nå, hvordan pleier dere å spille? Holder dere på med challenges, eller spiller dere for å komme på topp i karriere eller familie etc? :)

Eg har ikkje prøvd challenges endå, men det høres jo ganske gøy ut :) Eg liker veldig godt å bygge, så i perioder bygger eg om heile nabolaget. Ellers så prøver eg å nå toppen av karrierer, og eg prøver simmer med mange forskjellige personligheter. Ein rundbrenner, ein familiemann, ein som elsker natur og vil samle på alt, ein nerd osv.. Må prøve alle mulige typer mennesker, men dei har alle ein tendens til å bli gift og få barn... Eg sliter litt med samvittigheten min når eg spiller med rundbrennere - sjølv om det bare er eit spill! Haha! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som spiller sims 4 nå, hvordan pleier dere å spille? Holder dere på med challenges, eller spiller dere for å komme på topp i karriere eller familie etc? :)

På sims 3 var jeg mest opptatt av å spille for å nå karriere og familie. På the sims 4 syns jeg merkelig nok det er challenges som er mest moro :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som spiller sims 4 nå, hvordan pleier dere å spille? Holder dere på med challenges, eller spiller dere for å komme på topp i karriere eller familie etc? :)

Jeg lager typiske kjernefamilier, men fokuserer som regel på en eller to om gangen. Derfor gleder jeg meg så mye til aktive karrierer kommer, blir bra med litt mer variasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg lager meg små prosjekter der jeg spiller med en sim, maks to, og skal nå ett eller annet mål som f.eks. nå til topps i en karriere eller ferdighet, gå fra fattigfrans til styrtrik, leve kun av naturen o.l. Jeg kan også lage en skikkelig trasig sim og se hvordan ungene blir seende ut. Akkurat nå driver jeg og befolker hele byen ved å få unger, la ungene vokse opp og få unger med andre simmer osv osv til familietreet blir rene spindelveven av slektsforhold.

Ellers liker jeg veldig godt å bygge forskjellige typer hus etter tema og endre på nabolaget. Jeg gleder meg veldig til utvidelsespakken og håper den innfrir forventningene mine, for jeg har for lengst gått tom for gode ideer til hva slags moro jeg kan finne på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Veritaserum

Noen her som har kjøpt Outdoor Retreat? Er det verdt pengene?

nja, jeg liker å kjøpe alt som har med sims å gjøre, har hatt alle spillene siden sims 1. Men det er ikke den beste, det er jo koslig å gå ut i skogen, men blir kjedelig etter 1 dag. Nå venter jeg bare på neste spillet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nja, jeg liker å kjøpe alt som har med sims å gjøre, har hatt alle spillene siden sims 1. Men det er ikke den beste, det er jo koslig å gå ut i skogen, men blir kjedelig etter 1 dag. Nå venter jeg bare på neste spillet :D

Jeg synes at det var kjedelig i begynnelsen selv, men nå prøver jeg en challenge om å leve i naturen i 10 dager og bare leve av det du finner/selger. Da ble det plutselig mye gøyere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.thesims.com/no_NO/news/woohoo-weekend-feb-2015?utm_campaign=sims4-social-us-maxis-fb-sims4-social-woohoowe-021315-fb-prev-site-sust&utm_source=facebook&utm_medium=social&sourceid=sims4-social-us-maxis-fb-sims4-social-woohoowe-021315-fb-prev-site-sust&cid=35010&ts=1423865983076&sf36091942=1

Altså... Hvis vi klarer å få simmene våre til å ha årnings 4 eller 5 millioner ganger denne helgen så legger de til ekstra belønninger i en oppdatering som kommer i mars. Vet ikke om jeg synes det er teit eller bare bra at de engasjerer spillerne mer, jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes at det var kjedelig i begynnelsen selv, men nå prøver jeg en challenge om å leve i naturen i 10 dager og bare leve av det du finner/selger. Da ble det plutselig mye gøyere.

Hvilken challenge er det?

Anonymous poster hash: 28e74...24e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken challenge er det? Anonymous poster hash: 28e74...24e

Husker ikke hva den het, fant den på et simmeforum en eller annen plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...