Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Gleder meg og veldig til den nye pakken! Har alltid likt å spille karriere-rettet og ser veldig spennende ut med disse yrkene :danse::)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg prøvde å ha den motoriske ferdigheter?? ambisjonen for barn og en av det første oppgavene var å leke i det klatrestativet mens hun var leken. Har både vært leken og veldig leken og lekt i klatrestativet i timesvis, men det ser ikke ut til å gå..

Noen som sliter med det samme? ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å ha den motoriske ferdigheter?? ambisjonen for barn og en av det første oppgavene var å leke i det klatrestativet mens hun var leken. Har både vært leken og veldig leken og lekt i klatrestativet i timesvis, men det ser ikke ut til å gå..

Noen som sliter med det samme? ;p

Ja, det funker ikke her heller! Trodde det var noe med mitt spill, men rart de ikke har fikset det med oppdateringene!

Anonymous poster hash: 5b46e...12a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde å ha den motoriske ferdigheter?? ambisjonen for barn og en av det første oppgavene var å leke i det klatrestativet mens hun var leken. Har både vært leken og veldig leken og lekt i klatrestativet i timesvis, men det ser ikke ut til å gå..

Noen som sliter med det samme? ;p

Det kan ta litt tid, ja. Har du prøvd å ta et bad først? Simmene blir ofte lekne av det.

Anonymous poster hash: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan ta litt tid, ja. Har du prøvd å ta et bad først? Simmene blir ofte lekne av det.

Anonymous poster hash: 10047...8d0

Å få de lekne er ikke noe problem. Bare ser litt komedie på tv eller tar boblebad, men problemet er at ikke oppgaven fullføres selv om de er i humøret leken mens de svinger seg i klatrestativet ;p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å få de lekne er ikke noe problem. Bare ser litt komedie på tv eller tar boblebad, men problemet er at ikke oppgaven fullføres selv om de er i humøret leken mens de svinger seg i klatrestativet ;p

Hmmm....jeg husker jeg hadde samme problemet, men så viste det seg at det ikke var det lille klatrestativet de skulle leke i, men i et av de store stativene som du finner i parken :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm....jeg husker jeg hadde samme problemet, men så viste det seg at det ikke var det lille klatrestativet de skulle leke i, men i et av de store stativene som du finner i parken :)

Åh, tusen takk!!! :D :D :D

Da må jeg inn å fikse tur til parken med en gang, hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tusen takk!!! :D :D :D

Da må jeg inn å fikse tur til parken med en gang, hehe :)

Si ifra om det går! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var det jeg tenkte nå også. Jeg spiller på Engelsk og da står det at man skal leke på "junglegym" og det er det piratskipet i parken. Første gang trodde jeg det var sånn man kunne ha i hagen, men det heter "monkey bars". Lærer noe nytt hele tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg fikk plutselig årets mest irriterende kjøleskapsbug da jeg spilte med min nyeste sim nå sist. Hun nekter plent å lage mat, hun kan kun ta seg raske måltider. Når hun tar seg et raskt måltid går hun ikke bort til kjøleskapet men blir bare stående der hun er og gjør som om hun er rett ved kjøleskapet. Beveger armen som om hun lukker opp kjøleskapsdøra, tar maten ut av løse lufta, og lukker igjen. Kjøleskapsdøra beveger på seg med lyd inne på kjøkkenet samtidig. Så går hun og setter seg ved nærmeste bord og spiser som normalt.

Jeg har prøvd både å flytte på kjøleskapet og møblene rundt men ingenting nytter. Hvis jeg ber simmen om å lage et måltid eller en hel ladning med mat, trekkes bare pengene og ingenting skjer. Hun får heller ikke til å åpne kjøleskapet og ta mat som allerede er der (mat som ble laget sist jeg spilte, før siste oppdatering). Rimelig irriterende i lengden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk plutselig årets mest irriterende kjøleskapsbug da jeg spilte med min nyeste sim nå sist. Hun nekter plent å lage mat, hun kan kun ta seg raske måltider. Når hun tar seg et raskt måltid går hun ikke bort til kjøleskapet men blir bare stående der hun er og gjør som om hun er rett ved kjøleskapet. Beveger armen som om hun lukker opp kjøleskapsdøra, tar maten ut av løse lufta, og lukker igjen. Kjøleskapsdøra beveger på seg med lyd inne på kjøkkenet samtidig. Så går hun og setter seg ved nærmeste bord og spiser som normalt.

Jeg har prøvd både å flytte på kjøleskapet og møblene rundt men ingenting nytter. Hvis jeg ber simmen om å lage et måltid eller en hel ladning med mat, trekkes bare pengene og ingenting skjer. Hun får heller ikke til å åpne kjøleskapet og ta mat som allerede er der (mat som ble laget sist jeg spilte, før siste oppdatering). Rimelig irriterende i lengden!

Har du prøvd å slette kjøleskapet, eller å resette simmen? Vet du om det gjelder kun den simmen eller andre også?

Jeg synes det er så vanskelig å få seg venner her. Ikke bare må man sosialisere sykt lenge, men man finner aldri noen som har samme alder! Jeg var nødt til å lage og flytte en sim inn i eksisterende familie så den yngste skulle finne seg kjæreste.

Anonymous poster hash: 44607...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det gikk :D Tusen takk igjen!

Har slitt med den der lenge altså

Hurra! :)

Jeg synes sims 4 har blitt kjedelig, så mens jeg venter på den nye pakken koser jeg meg med Sims Freeplay på telefonen istedet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra med kjellere :)

Tror at det lover godt for fremtiden til ts4 jeg :)

Ja, jeg er skikkelig positivt overrasket så langt. Var i utgangspunktet litt skuffet over at aktive karrierer var den første pakken, men ikke nå lenger!

Mulig jeg spør dumt, men hvordan oppdaterer man?

Skjer det automatisk eller? ;p

Det skjer automatisk når du åpner Origin og er koblet på nettet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjer automatisk når du åpner Origin og er koblet på nettet :)

Selve originprogrammet på mac eller må jeg åpne programmet når jeg er inne i Sims? :)

(Pleier nemlig å komme opp noe sånt som "trykk ctrl + ?ett eller annet?" for å åpne Origin i spillet").

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve originprogrammet på mac eller må jeg åpne programmet når jeg er inne i Sims? :)

(Pleier nemlig å komme opp noe sånt som "trykk ctrl + ?ett eller annet?" for å åpne Origin i spillet").

Neida, selve Originprogrammet som åpner seg automatisk når du starter opp Sims :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...