Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Når kommer egentlig utvidelsespakken? Står 1.april på origin, er det da 31. Mars klokken 00:00 (natt til 1) eller? :vetikke:

Natt til 2. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, har hatt problemer med sims 4 i hele dag, etter den nye opptateringen. får opp at spillet starter og er ikke noe crash, men det fryser opp og tar ekstremt lang tid, kommer meg ikke inn på spillet i det hele tatt, origin fungerer bra og er ikke noe der heller. Blir skikkelig frustrert. Noen som vet hva som kan være galt?



Anonymous poster hash: 0a1f0...0d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, har hatt problemer med sims 4 i hele dag, etter den nye opptateringen. får opp at spillet starter og er ikke noe crash, men det fryser opp og tar ekstremt lang tid, kommer meg ikke inn på spillet i det hele tatt, origin fungerer bra og er ikke noe der heller. Blir skikkelig frustrert. Noen som vet hva som kan være galt?

Anonymous poster hash: 0a1f0...0d3

Anbefaler at du prøver å reparere spillet via origin.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler at du prøver å reparere spillet via origin.

Får prøve det :)

Anonymous poster hash: 0a1f0...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får prøve det :)

Anonymous poster hash: 0a1f0...0d3

Hvis ikke det hjelper, så vet jeg desverre ikke :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller lotteriet på sims 4 nå, så er simmen min ekstra heldig vinner han jo potten på over 100 mil. Til nå har jeg bare 20 000 dollar.. Har så jævlig lyst å flytte vekk fra det bittelille huset jeg bor i, men for det trenger jeg over 20k til.



Anonymous poster hash: ed70d...822
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det bare hos meg hushjelpen er skikkelig dårlig? Har en familie på 7 simmer som bor i et enormt hus, og de har fast hushjelp. Dessverre er det ikke hver dag hushjelpen dukker opp, og noen ganger gjør hushjelpa ingenting! De bare tar betalt hver gang... Litt slitsomt med alt det rotet på kjøkkenet og spisestua :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare hos meg hushjelpen er skikkelig dårlig? Har en familie på 7 simmer som bor i et enormt hus, og de har fast hushjelp. Dessverre er det ikke hver dag hushjelpen dukker opp, og noen ganger gjør hushjelpa ingenting! De bare tar betalt hver gang... Litt slitsomt med alt det rotet på kjøkkenet og spisestua :P

hahah! skjer hele tiden hos meg. Kjempe irriterende, sparket han med engang, han bare sto på kjøkkenet som en fjott :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiller lotteriet på sims 4 nå, så er simmen min ekstra heldig vinner han jo potten på over 100 mil. Til nå har jeg bare 20 000 dollar.. Har så jævlig lyst å flytte vekk fra det bittelille huset jeg bor i, men for det trenger jeg over 20k til.

Anonymous poster hash: ed70d...822

Finnes det lotto på sims 4? eller er det bare kødd? :fnise:

Anonymous poster hash: 0a1f0...0d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare hos meg hushjelpen er skikkelig dårlig? Har en familie på 7 simmer som bor i et enormt hus, og de har fast hushjelp. Dessverre er det ikke hver dag hushjelpen dukker opp, og noen ganger gjør hushjelpa ingenting! De bare tar betalt hver gang... Litt slitsomt med alt det rotet på kjøkkenet og spisestua :P

For meg har det funka å sparke hushjelpen, for så å ansette en ny (og forhåpentligvis annen). En annen mulighet er å kjøpe den fancy søppelbøtta, da drar du bare tomme tallerkener dit og tjener 50 penger hver gang.

Er det lotteri på sims?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare hos meg hushjelpen er skikkelig dårlig? Har en familie på 7 simmer som bor i et enormt hus, og de har fast hushjelp. Dessverre er det ikke hver dag hushjelpen dukker opp, og noen ganger gjør hushjelpa ingenting! De bare tar betalt hver gang... Litt slitsomt med alt det rotet på kjøkkenet og spisestua :P

Hushjelpa er helt håpløs i ts4 ja :P kan hjelpe å ha en søppelkasse stående på kjøkkenet, men hushjelpa er fortsatt elendig uansett :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ene simmen min er blitt personlig trener, og for å gå videre i karrieren må han gi opplæring i trening, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Har prøvd med kona, men det funket ikke. Kan det være fordi hun har full fysisk form? Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ene simmen min er blitt personlig trener, og for å gå videre i karrieren må han gi opplæring i trening, men jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Har prøvd med kona, men det funket ikke. Kan det være fordi hun har full fysisk form? Noen tips?

Du kan ikkje lære opp kona opp ho er på øverste nivå i fysisk form, nei. Styrte med det samme for nokre veker sidan. Du må enten bruke juksekode for å få kona på eit lågare nivå, eller reise på treningssenteret for å lære opp nokon der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk inn på origin nå, og er nedtelling til pakka slippes. 1 dag og 16 timer står det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

PLIS SVAR:

HVORDAN ROTERER MAN SKJERMEN ENKLEST MULIG?

OG HVORDAN ROTETER MAN SLIK AT MAN SER MER OVENFRA, OG MER NEDENFRA? DET HAR JEG IKKE FÅTT TIL I DET HELETATT.



Anonymous poster hash: 135b4...67d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PLIS SVAR:

HVORDAN ROTERER MAN SKJERMEN ENKLEST MULIG?

OG HVORDAN ROTETER MAN SLIK AT MAN SER MER OVENFRA, OG MER NEDENFRA? DET HAR JEG IKKE FÅTT TIL I DET HELETATT.

Anonymous poster hash: 135b4...67d

Hold inne "hjulet" på musa i midten. Altså den du kan rulle opp og ned på.

Anonymous poster hash: ed70d...822

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange GB kommer jeg til å bruke når jeg laster ned sims 4 på jobben? Har bare delt Internett fra mobilen for tiden, men vil spille når det slippes ut! :P

Anonymous poster hash: d5cc0...6cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange GB kommer jeg til å bruke når jeg laster ned sims 4 på jobben? Har bare delt Internett fra mobilen for tiden, men vil spille når det slippes ut! :P

Anonymous poster hash: d5cc0...6cc

Altfor mye tipper jeg ;) Vil tro rundt 10gb uten at jeg skal si det for sikkert. Ville heller kjøpt det i butikk.

Anonymous poster hash: f4d07...653

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...