Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet hvordan man gjør objekter større? Jeg vet at man må trykke shift og så denne: ], men den må jeg holde Alt Gr inn for å få opp. Jeg har ikke et amerikansk tastatur, for jeg har jo æøå, så i spillet så får jeg ikke gjort objektene større :(



Anonymous poster hash: ed950...4e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Haha lo godt når jeg så dette :fnise:

Haha! Ååååee går det også an? Jeg får bare "Tiss som en mester!" Aldri har jeg fått "Bæsj"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fått det jeg heller, før jeg lagde en sim som var bråsint :fnise:

Simen min har akkurat giftet seg med ei dame, og hun er snart gammel. 😩

Har trykket inn testingcheats true og åpnet simskaperen men får ikke endret dette. Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri fått det jeg heller, før jeg lagde en sim som var bråsint :fnise:

Simen min har akkurat giftet seg med ei dame, og hun er snart gammel.

Har trykket inn testingcheats true og åpnet simskaperen men får ikke endret dette. Hjelp?

Du må også skrive inn cas.fulleditmode :) Jeg har ikke fått til å endre til å starte en periode på nytt, :klo: så jeg ventet bare til han ble gammel og satte han tilbake til voksen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tusen takk!! 😄 nå er hun gravid så står at man ikke kan endre gravide simmer, men får se når ungen kommer 😊

Simmene mine har blitt feit 😩 vet ikke om det er de berømte kosekiloene man får i et forhold :fnise: , men lenge må de trene for å bli tynn igjen? Og hva burde de trene? Har det noe med maten de spiser også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Haha lo godt når jeg så dette :fnise:

Hahaha! Skal velge bråsint som neste personligheystrekk når barnet mitt blir tenåring eller at neste barn er bråsint :P
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får også veldig dyre regninger. Første var på 3500 ca og nå på 4500 ca. Hva kan man gjøre for å få de til å gå ned? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får også veldig dyre regninger. Første var på 3500 ca og nå på 4500 ca. Hva kan man gjøre for å få de til å gå ned? 😊

Kvitte seg med dyre gjenstander eller gjøre huset mindre :/

Syns at regningene kommer så sjelden at det er ikke et kjempeproblem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, tusen takk!! nå er hun gravid så står at man ikke kan endre gravide simmer, men får se når ungen kommer

Simmene mine har blitt feit vet ikke om det er de berømte kosekiloene man får i et forhold :fnise: , men lenge må de trene for å bli tynn igjen? Og hva burde de trene? Har det noe med maten de spiser også?

Jeg tok mine ut på joggetur 2 ganger om dagen og så gikk de gradvis fra vaskeball til vaskebrett :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja regningene kommer bare 1 gang i uken tror jeg 😊

Har akkurat adoptert ei jente nå, litt morsommere å ha flere simmer å spille med!

Det jeg savner er at man ikke kan styre hvor mange dager simmene skal være på de forskjellige alderstrinnene som det var i sims 3 😕 syns det blir for lenge at barna er nesten 14 dager og tenåringer 14 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det innafor å bruke litt "kaching" for å bygge 2 etasje i huset? Jeg mener, har ikke tak, nesten ikke vegger der eller noe og en familie som skrever 3 senger..Simmen min har jobbet veldig lenge nå men tar så lang tid uten å bruke litt pengekoder.. :/(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja regningene kommer bare 1 gang i uken tror jeg 😊

Har akkurat adoptert ei jente nå, litt morsommere å ha flere simmer å spille med!

Det jeg savner er at man ikke kan styre hvor mange dager simmene skal være på de forskjellige alderstrinnene som det var i sims 3 😕 syns det blir for lenge at barna er nesten 14 dager og tenåringer 14 dager.

Hvis jeg ikke husker helt feil, så gikk det ikke å bestemme tid på hvert enkelt alderstrinn i grunnspillet i ts3. Det kom litt senere i en patch eller tileggspakke, men jeg kan ta feil....

Når det gjelder å bruke juksekoder for å få litt penger, så er det helt opptil deg selv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Haha lo godt når jeg så dette :fnise:

Jeg leste om "angry poop" på et utenlandsk forum men trodde det bare var tull, men det er det altså ikke. Tenker de har hatt det hysterisk gøy når de har funnet på alt dette rare :ler:

Jeg gikk så raskt lei av Sims 4... Det er for få hus/tomter å velge mellom, for lite å gjøre og alt for vanskelig å komme seg oppover på karrierestigen. Spesielt om man spiller sånn om jeg pleier, at man helst spiller med bare én sim og er mer opptatt av å oppnå forskjellige mål enn å sosialisere med andre simmer og få venner eller familie. Tror ikke Sims 4 er laget for min spillestil. Får i tillegg litt klaus av de små områdene og alle ladeskjermene.

Håper virkelig at første tilleggspakke er noe skikkelig spenstig ala ferieturer med eventyr og selvsagt mulighet for bassengbygging. Kanskje litt sykdommer og muligheten for å dø plutselig av rare årsaker. Så langt synes jeg Sims 4 er for mye dukkehus og for lite opplevelser. Fikk aldri den følelsen av grunnspillet til Sims 3, til tross for at jeg savnet TS2 og alle tilleggsspillene til og begynne med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har også gått lei! Ikke èn eneste gang har jeg hatt lyst til å spille denne uka, og det til tross for at jeg har hatt masse oppgaver jeg skulle ha prokrastinert fra.

Synes egentlig at Sims4 er samme som Sims3, bare med mindre utfordringer og bedre grafikk.

Veldig skuffa :(

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar utrolig lang tid å gå opp i karrierestigen, og ikke minst å få A på skolen. Det ene barnet i husstanden må gå på skolen å være engergisk 1 gang for å gå opp i karakter, men han er ALDRI energisk når han går til skolen. Bare før.. Så rett før skolen blir han glad eller noe annet.. :vetikke: Tips til å få simmen energisk??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tar utrolig lang tid å gå opp i karrierestigen, og ikke minst å få A på skolen. Det ene barnet i husstanden må gå på skolen å være engergisk 1 gang for å gå opp i karakter, men han er ALDRI energisk når han går til skolen. Bare før.. Så rett før skolen blir han glad eller noe annet.. :vetikke: Tips til å få simmen energisk??

Kjapp dusj rett før sammen går ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også lei. Liker spillet men føler det er for få utfordringer rett og slett. Har spilt litt denne uka, men ikke veldig mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...