Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Dere som sier spillet mangler ting etc og skulle hatt det å det.. Er jo dere som ønsket at det skulle være slik fra starten av og har ingenting imot at dette blir massevis av DLCer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som vet om "Legacy Challenge" historier som er skrevet på norsk? Liker å lese sånne ting.. :fnise: Ser masse på engelsk, men husker at the sims 2 hadde en sånn "dagbok" forum hvor man kunne lage dagbok om simmene sine.. savner det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Så rart at endrinher skjer i familier man ikke spiller med. I sims 3 lagra man jo familien og man spilte fra der man hadde lagra. Så ingen endringee skjedde om man starta å spille med en annen familie

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvor finner jeg den oversikten??

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Du går inn der du ser hvor mange dager det er igjen til neste alderstrinn, og da er det en knapp til høyre som heter "statistikk". Der får man opp liste over hvor mange ganger simmen har følt sånn og sånn eller gjort forskjellige ting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Dere som sier spillet mangler ting etc og skulle hatt det å det.. Er jo dere som ønsket at det skulle være slik fra starten av og har ingenting imot at dette blir massevis av DLCer

Hvem sikter du til nå og hva mener du? Er det noen her som har ønsket seg et veldig enkelt og grunnleggende spill for så å klage på at det mangler ting? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan får dere til å få opp det feltet hvor man kan skrive juksekoder. Det står ctrl+shift+c, shift er det mellomroms-tasten? Det var den jeg prøvde, men ingenting skjedde, så jeg lurer på om det var feil? Jeg har ikke spilt sims på denne pc'en, så det er ingen automatikk i hvor jeg trykker for å få opp kommandolinja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan får dere til å få opp det feltet hvor man kan skrive juksekoder. Det står ctrl+shift+c, shift er det mellomroms-tasten? Det var den jeg prøvde, men ingenting skjedde, så jeg lurer på om det var feil? Jeg har ikke spilt sims på denne pc'en, så det er ingen automatikk i hvor jeg trykker for å få opp kommandolinja :fnise:

Shift er tasten over ctrl. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvordan får dere til å få opp det feltet hvor man kan skrive juksekoder. Det står ctrl+shift+c, shift er det mellomroms-tasten? Det var den jeg prøvde, men ingenting skjedde, så jeg lurer på om det var feil? Jeg har ikke spilt sims på denne pc'en, så det er ingen automatikk i hvor jeg trykker for å få opp kommandolinja :fnise:

Nei shift er tastene med oppoverpil på (den under CapsLock-tasten er lettest å bruke i denne sammenhengen) :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du går inn der du ser hvor mange dager det er igjen til neste alderstrinn, og da er det en knapp til høyre som heter "statistikk". Der får man opp liste over hvor mange ganger simmen har følt sånn og sånn eller gjort forskjellige ting.

Takk :blomst:

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest alle 56 sider i tråden, så tilgi meg hvis jeg sier noe noen (trolig) allerede har sagt.... meeen jeg sitter med følelsen av at jeg syns sims 3 var mye artigere å spille? Jeg får ikke helt grepet om dette med å bevege seg utenfor sitt eget hjem.. Jeg pleide i tillegg å være en veldig aktiv gartner, og det har til nå ikke vært så veldig kjekt. Gir det en sjanse til. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen episoder av Sex and the city nå, og ble inspirert. Så jeg har laget jentegjengen, som skal få bo sammen. Gleder meg til å la Samantha bane seg vei blant sim-menn :humpe:



Anonymous poster hash: d44a1...8ab
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett noen episoder av Sex and the city nå, og ble inspirert. Så jeg har laget jentegjengen, som skal få bo sammen. Gleder meg til å la Samantha bane seg vei blant sim-menn :humpe:Anonymous poster hash: d44a1...8ab

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har deres sim dødd enda av latterlige årsaker? Var en streamer hvor simmen hans døde to ganger pga for mye sex..(Han hadde lagret tidligere så fortsatte jo på fila åpenbart)



Anonymous poster hash: ed70d...822
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har deres sim dødd enda av latterlige årsaker? Var en streamer hvor simmen hans døde to ganger pga for mye sex..(Han hadde lagret tidligere så fortsatte jo på fila åpenbart)

Anonymous poster hash: ed70d...822

Simmen min gifta seg med en som ble gammel, de hadde sex to ganger etter hverandre og da døde han av utslitthet! Død av flauhet har jeg opplevd også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Savner å bygge egne byer, kjenner jeg...

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Jeg også. Føler at jeg har så lite kontroll over spillet når jeg bare kan bygge hus til simmene og da bare på noen få utvalgte tomter. Håper dette endrer seg etter hvert sånn at man kan forme nabolagene litt mer selv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har deres sim dødd enda av latterlige årsaker? Var en streamer hvor simmen hans døde to ganger pga for mye sex..(Han hadde lagret tidligere så fortsatte jo på fila åpenbart)

Anonymous poster hash: ed70d...822

Nei ikke skjedd med meg Jeg prøvde med vilje å få en sim til å dø av flauhet, men han bare ville ikke dø. Virker som at det skjer tilfeldig med alle andre bortsett fra meg :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Sims 4 er kjempebra jeg :) Det har super grafikk, loader kjapt og har ikke krasjet en eneste gang enda (i motsetning til 3 som krasjet hele tiden).

Ellers syns jeg det har vært altfor lett å avansere i jobben og tjene seg opp en formue på de andre spillene. Så jeg setter pris på at man faktisk må jobbe litt for å bli rik :) Men slikt kommer jo mye an på spillestilen.

Enig ! Jeg er en av de som nektet å bruke juksekode. Sjarmen med spillet er at man skal kunne jobbe frem mot visse mål å forventinger hele tiden. I sims3 oppnådde jeg rikdom rimelig kjapt. På sims4 må jeg jobbe litt :P ofte rekker jeg knapt komme til nivå 10 før simmen dør. Dette fører til at andre familiemedlemmer som akkurat har begynt sin karriere sliter litt økonomisk selv om man allerede har fått en liten grunnmur gjennom tidligere medlemmer.

Er jo utrolig gøy å jobbe, og tjene penger å endelig få gleden av et nytt møbel! Så jeg håper virkelig det kommer noen tilleggspakker for dette vil nok løfte sims4 veldig :)

Anonymous poster hash: 8ebc3...a48

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...