Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg synes det må være lov å jukse litt for å få nok penger til å kjøpe nytt hus, f.eks. I all den tid man ikke kan ta opp lån i the Sims for å kjøpe eiendom, slik man jo er nødt til i virkeligheten, så synes jeg det er greit å jukse til seg større pengesummer for å kjøpe hus.

Det er nå engang slik at regningene blir beregnet utfra størrelsen på eiendom og eiendeler, så det er ikke lenger uten problemer om man jukser til seg penger og kjøper et dyrt hus.

Av alle de dustete towniene i nabolaget, har de fleste ingen jobber, men de bor som oftest i større og dyrere hus med dyrere utstyr enn du noen gang får råd til som spiller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes det må være lov å jukse litt for å få nok penger til å kjøpe nytt hus, f.eks. I all den tid man ikke kan ta opp lån i the Sims for å kjøpe eiendom, slik man jo er nødt til i virkeligheten, så synes jeg det er greit å jukse til seg større pengesummer for å kjøpe hus.

Det er nå engang slik at regningene blir beregnet utfra størrelsen på eiendom og eiendeler, så det er ikke lenger uten problemer om man jukser til seg penger og kjøper et dyrt hus.

Av alle de dustete towniene i nabolaget, har de fleste ingen jobber, men de bor som oftest i større og dyrere hus med dyrere utstyr enn du noen gang får råd til som spiller.

Når du blir veldig god i karisma, så kan du låne penger av andre simmer :P Lite lån og stort lån :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er ganske imponert over Sims 4 så langt! :)

Liker den nye måten å bygge hus på, men det plager meg at man ikke kan endre terenget slik man kunne i Sims 3. Håper det er noe som kommer senere i en eller annen tilleggspakke :)

Har noen funnet en måte å endre str. på planter osv med norsk tastatur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si jeg er ganske imponert over Sims 4 så langt! :)

Liker den nye måten å bygge hus på, men det plager meg at man ikke kan endre terenget slik man kunne i Sims 3. Håper det er noe som kommer senere i en eller annen tilleggspakke :)

Har noen funnet en måte å endre str. på planter osv med norsk tastatur?

Shift + Å for å forstørre

Shift + tasten med alle de "kommategnene" for å forminske. :)

Endret av Spøkelseskladden
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg merker at jeg savner de mer tradisjonelle yrkene de hadde i de forrige spillene. Akkurat nå kan du ikke velge kjedelige kontorjobber sånn som du kunne før, jeg likte at de hadde kjedelige jobber før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å igjen så har den nye mannen til simmrn min forsvunnet mens jeg spilte på en annen familie.

Har en teori om at simmen min egentlig er en gal morder som dreper mennene sine og skjuler alle spor så fort jeg ikkr følger med.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å igjen så har den nye mannen til simmrn min forsvunnet mens jeg spilte på en annen familie.

Har en teori om at simmen min egentlig er en gal morder som dreper mennene sine og skjuler alle spor så fort jeg ikkr følger med.

Hadde nok fulgt litt ekstra med ja :ninja:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Spøkelseskladden!! Nå blir hagen til simmene mine myyye finere!:D

Er ny på forumet, så fant ikke ut hvordan jeg siterer fra mob:o

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å igjen så har den nye mannen til simmrn min forsvunnet mens jeg spilte på en annen familie.

Har en teori om at simmen min egentlig er en gal morder som dreper mennene sine og skjuler alle spor så fort jeg ikkr følger med.

Liker teorien! Haha 😂

Tror jeg fant ut hvordan man siterer. Håper jeg :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Enhjørning

Da lastes Sims 4 ned på nytt :D Hadde det på kjæresten sin gaming pc, men nå går det over på min gaming pc. Med flytting har det tatt litt tid men nå er endelig pcen på plass! Gleder meg sånn til å spille igjen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager dobbelpost, men hvordan får jeg simmer til å flytte ut? :P Altså, at en eller to flytter ut og ikke hele familien.

Ute i verden trykker du på de tre prikkene som kommer opp når du trykker på huset ditt, et sted på lista der skal de stå administrere husstand. Der inne trykker du på pluss tegnet om du vil at de skal flytte inn i et hus, eller flytter de til "ikke i spilleverden" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg en pause fra å spille vanlig nå, og har begynt å gjøre den challengen at man starter med en så stygg sim som mulig, og at man skal se hvor mange generasjoner det tar før avkommet ser normalt ut. Første barn har defitivt arvet trekkene til sin mor.. Er spent på om hun får like rar kroppsform som moren når hun blir eldre.

Får ikke spilt videre før neste uke da :/

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Enhjørning

Ute i verden trykker du på de tre prikkene som kommer opp når du trykker på huset ditt, et sted på lista der skal de stå administrere husstand. Der inne trykker du på pluss tegnet om du vil at de skal flytte inn i et hus, eller flytter de til "ikke i spilleverden" :)

Tusen takk! :) Har begynt å synes det er gøy å leke med gener så her får jeg plutselig foreldre, søsken, nieser, tanter osv. :fnise: Så det er ganske greit å kunne "kaste ut" et par av de. Angående det samme, kommer simmene som ikke er plassert ute i verdenen i spillet? :) Eller må jeg plassere de i en husstand?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar meg en pause fra å spille vanlig nå, og har begynt å gjøre den challengen at man starter med en så stygg sim som mulig, og at man skal se hvor mange generasjoner det tar før avkommet ser normalt ut. Første barn har defitivt arvet trekkene til sin mor.. Er spent på om hun får like rar kroppsform som moren når hun blir eldre.

Får ikke spilt videre før neste uke da :/

Oi, det hørtes gøy ut! Det må jeg prøve på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan tar man sånne challenges?

De er ikke med i selve spillet. Du bestemmer dem selv eller følger regler som andre har lagd og lagt ut på nettet. Så alt er fanlagd.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, Spøkelseskladden!! Nå blir hagen til simmene mine myyye finere!:D

Er ny på forumet, så fant ikke ut hvordan jeg siterer fra mob:o

Null stress! Jeg brukte litt tid på å finne det ut selv, så det er bare hyggelig å dele det med andre så dere slipper lete dere ihjel. :)

For å sitere fra mobil så trykker du på innlegget du vil sitere og da kommer det opp to knapper: "svar" eller "rapporter". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hvor de steinene finnes hvor man kan finne fossiler og krystaller? Har en samler-sim men har til nå bare funnet det hemmelige treet og alle froskene og fiskene.

Endret av Sommerfugl86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet dere hvor de steinene finnes hvor man kan finne fossiler og krystaller? Har en samler-sim men har til nå bare funnet det hemmelige treet og alle froskene og fiskene.

Jeg har ikke gjort så mye samling selv, men har funnet noen fossiler de steinene man kan grave etter ting i nabolaget. Tror jg har funnet noen krystaller når jeg utforska verdensrommet med romskipet.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...