Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg har ikke gjort så mye samling selv, men har funnet noen fossiler de steinene man kan grave etter ting i nabolaget. Tror jg har funnet noen krystaller når jeg utforska verdensrommet med romskipet.

Takk :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har et spørsmål; en av simmene mine har per mail, chat og tlf fått et kjærlighetsforhold til mannen med ljåen. Noen ideer om hvordan jeg kan få disse to til å møtes så de kan få barn?? Vanlig invitasjon går ikke, og jeg har ikke flere jeg kan ta livet av... :fnise:



Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et spørsmål; en av simmene mine har per mail, chat og tlf fått et kjærlighetsforhold til mannen med ljåen. Noen ideer om hvordan jeg kan få disse to til å møtes så de kan få barn?? Vanlig invitasjon går ikke, og jeg har ikke flere jeg kan ta livet av... :fnise:Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Kan man få barn med mannen med ljåen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mann og en kone. Hun ble plutselig veldig muskuløs og nå synes jeg hun ser ut som et muskelmonster :ler: Finnes det en kode som man kan skrive inn for å forandre på selve simmen sånn som man kunne i sims 3?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan man få barn med mannen med ljåen?

Vet ikke, men håper! Hun er kjærlighetssyk, stakkar, og han er jo bare der når noen dør..

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en mann og en kone. Hun ble plutselig veldig muskuløs og nå synes jeg hun ser ut som et muskelmonster :ler: Finnes det en kode som man kan skrive inn for å forandre på selve simmen sånn som man kunne i sims 3?

Testingcheats on, og så skriver du cas.fulleditmode :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babyen min kom aldri hjem fra barnehagen...dukket opp da jeg trykket "age up" på krybba, men ble stressa en stund :fnise:

Prøvde å lage en tøse-sim, planen var at hun skulle få unge med så mange forskjellige menn som mulig, men av en eller annen grunn var det kun Alexander Goth hun fikk romantisk interesse for, uansett hvor mye jeg prøvde med andre. Friend zoned!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde lyst til å prøve og spille med alle de forskjellige familiene men når jeg spiller litt på en familie dør/vokser osv de andre familiene. I en familie var det en baby, etter at jeg hadde spilt litt i en annen familie så sto den babyen plutselig som bekjent og var ung voksen:P tiden går så fort at man må jo nesten spille på en familie hele tiden for ikke å miste den :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde lyst til å prøve og spille med alle de forskjellige familiene men når jeg spiller litt på en familie dør/vokser osv de andre familiene. I en familie var det en baby, etter at jeg hadde spilt litt i en annen familie så sto den babyen plutselig som bekjent og var ung voksen:P tiden går så fort at man må jo nesten spille på en familie hele tiden for ikke å miste den :P

Du kan jo fikse instillingene sånn at tiden går saktere eller at de familiene du ikke spiller med ikke blir eldre :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo fikse instillingene sånn at tiden går saktere eller at de familiene du ikke spiller med ikke blir eldre :)

Hvordan gjør jeg det?

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er jeg ikke hjemme, sp får ikke sjekka akkurat hva du skal trykke på, men skal finnes inne på spillinstillinger en plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Ok nå begynner det å forsvinne simmer sporløst i mitt spill også! :( Jeg prøver fortvilt å skaffe simmen min nye venner men hver gang hun har snakket med noen er de rett etterpå borte fra vennelista. Hun hadde til og med flørta som en gal med en fyr og vært på date med ham, og det hele så ut til å bli full klaff. Daten ble vellykket og de ble både venner og på flørtern. Men så snart hun kom hjem var fyren borte. Da jeg gikk inn i minnene sto det bare at hun hadde kysset *navnet på fyren* men bildet av ham var byttet ut med et rart anonymt grått hode. Alle hun blir kjent med forsvinner og jeg blir gal!!! Nå skulle jeg jo liksom videreføre slekta før hun blir gammel så noen kan arve formuen hennes, men neida. Irriterende! :glare:

Jeg synes også ladeskjermene har blitt lengre etter siste oppdateringen og det hakker bittelitt når jeg zoomer inn og ut. Flere som har fått problemer etter siste oppdatering?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jeg den eneste som irriterer meg over at simmene mine får stygge barn? Og finnes det en måte å fikse dem på, uten at jeg erstatter dem som personer?

Jeg spilte i går forfra med et nytt par, som deretter fikk barn. Da babyen ble barn, sendte jeg henne til kommoden for å endre på klærne og håret hennes og da oppdaget jeg at jeg også kunne "gjøre" henne voksen (kan hende det hadde noe med at juksekoden jeg hadde brukt tidligere for å endre morens etternavn fortsatt var aktiv). Som voksen var hun ganske stygg, med veldig små øyne og utstikkende hake, til min overraskelse.

I "create a sim" innen jeg startet spillet, prøvde jeg meg for sikkerhets skyld frem med å legge til en ny sim som var datter av mine to sims og som brukte deres gener, og hver gang jeg genererte en ny sim, var hun ganske pen. Men når de to faktisk får en datter inne i spillet ser hun helt forferdelig ut.

Finnes det en måte jeg kan helt erstatte hennes utseende med f.eks morens, uten at jeg må erstatte henne som person/sim?

Endret av Trygve81
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du kan jo fikse instillingene sånn at tiden går saktere eller at de familiene du ikke spiller med ikke blir eldre :)

Syns det er naturlig at de og blir eldre men blir stressa av at det går så fort, rakk aldri spille med de familiene som fulgte med spillet før de døde ut :P skal sjekke ut spillinstillingene, takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mannhar instimlingene på langt liv, så varer barn og tenåringen i 40 eller 50 dager og ung voksen og voksen varer i 80 og det er ganske lenge. Men syns at normal lengde kan bli litt kort.

Skulle ønske det fantes en mellomting eller at det kommer en patch etterhvert hvor vi kan bestemme hvor lenge hvert stadie varer sånn som det kom på sims 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silverstream

Jeg ble så knytta til simmen min at jeg ble lei meg da hun døde :( Og da hadde mannen hennes dødd bare noen få timer tidligere ... og tvillingbarna de fikk i spillet brydde seg ikke :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når mannhar instimlingene på langt liv, så varer barn og tenåringen i 40 eller 50 dager og ung voksen og voksen varer i 80 og det er ganske lenge. Men syns at normal lengde kan bli litt kort.

Skulle ønske det fantes en mellomting eller at det kommer en patch etterhvert hvor vi kan bestemme hvor lenge hvert stadie varer sånn som det kom på sims 3.

Ja blir litt lenge men veldig praktisk når man liker å hoppe litt rundt på familiene da rekker man å gjøre litt mer med dem. Jeg har nå feks 8 søsken, ung voksen da blir det fort 8 familier å følge litt med på :) Koslig når slekta kommer på besøk stadig vekk og, blir ganske stor kjapt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...