Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noen som kan gi meg navneforslag til simmene mine? Litt lei av at alle skal hete det samme :fnise:

Litt derfor jeg valgte å installere på engelsk. Det er lettere å leve seg inn i spillet om ikke alle figurene har navn du kjenner igjen fra ditt virkelige liv.

Et tips er at du tar en bok, kanskje helst en krimroman og åpner den på en tilfeldig side. Dersom det er et navn der, bruker du det, med mindre det er navnet på hovedpersonen. Jeg pleide å bruke en Agatha Christie-roman til dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt derfor jeg valgte å installere på engelsk. Det er lettere å leve seg inn i spillet om ikke alle figurene har navn du kjenner igjen fra ditt virkelige liv.

Et tips er at du tar en bok, kanskje helst en krimroman og åpner den på en tilfeldig side. Dersom det er et navn der, bruker du det, med mindre det er navnet på hovedpersonen. Jeg pleide å bruke en Agatha Christie-roman til dette.

Jeg har det også på engelsk, føles bedre å spille med.

Bra tips, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dansedilla

åh, tror jeg må kjøpe spillet nå altså, ble helt giret av å lese i denne tråden. :fnise:

Jeg oog! :rolleyes:

Får leve på nudler til neste stipend kommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan gi meg navneforslag til simmene mine? Litt lei av at alle skal hete det samme :fnise:

Jeg tok fine navn første gang, nå har jeg en familie som utelukkende heter designernavn :P

Moren heter Missoni, faren Alexander (McQueen), barna heter Prada, Gucci, Armani og Cartier ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Jeg pleier å lage litt rare navn som er inspirert av planter, blomster, planeter eller latinske artsnavn. Noen ganger lager jeg navn som er ordspill (av typen Lise Stache, Embla Larsen, Pål Egg o.l.). Veldig ofte ender jeg opp med å bare lage helt tilfeldige navn hentet rett ut av lufta, som for eksempel min nåværende sim Vera Vanderpilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så på Discovery channel i går da jeg lagde en familie, så nå heter de Zambesi til etternavn. Fikk ikke helt med meg hva programmet handlet om eller hva Zambesi var da men. :P Plukker opp navn fra bøker eller tv :)

Jeg savner familietre, at simmene blir sjalu og at de sørger når familiemedlemmer og venner dør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg savner familietre, at simmene blir sjalu og at de sørger når familiemedlemmer og venner dør.

Savner også familietreet, men simmene mine sørger i dagesvis! Nesten litt for mye, de får ikke gjort så mye mer..

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Savner også familietreet, men simmene mine sørger i dagesvis! Nesten litt for mye, de får ikke gjort så mye mer..

Anonymous poster hash: 5e0b9...4a3

Jeg synes det nesten blir kjipt å holde meg til en familie når det ikke er noe "bevis" for at de er en slekt. Lager nye hele tiden nå :P Hm, mine sørger ikke i det hele tatt. Kanskje de ikke er god nok venn med slekta :P Her kan foreldre dø og ungene er helt likegyldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det nesten blir kjipt å holde meg til en familie når det ikke er noe "bevis" for at de er en slekt. Lager nye hele tiden nå :P Hm, mine sørger ikke i det hele tatt. Kanskje de ikke er god nok venn med slekta :P Her kan foreldre dø og ungene er helt likegyldige.

Hehe, slemme unger du har.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg fant ei liste over kjente bugs i spillet inne på et forum. Den var veldig lang. Den inkluderte også forsvunnede simmer, manglende reaksjoner på døde familiemedlem og diverse andre kjedelige ting. Jeg fant sånn halvveis løsningen på problemet med forsvunnede venner og dater, man må flytte dem inn i et hus før kl 3 om natta eller noe sånt. Rundt den tiden "renser" spillet seg selv for automatisk genererte townies som ikke bor i et hus. Tror jeg lager en ny spesialdesignet mann til frøken Vanderpilt så hun kan videreføre formuen og huset sitt til en ny generasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg fant ei liste over kjente bugs i spillet inne på et forum. Den var veldig lang. Den inkluderte også forsvunnede simmer, manglende reaksjoner på døde familiemedlem og diverse andre kjedelige ting. Jeg fant sånn halvveis løsningen på problemet med forsvunnede venner og dater, man må flytte dem inn i et hus før kl 3 om natta eller noe sånt. Rundt den tiden "renser" spillet seg selv for automatisk genererte townies som ikke bor i et hus. Tror jeg lager en ny spesialdesignet mann til frøken Vanderpilt så hun kan videreføre formuen og huset sitt til en ny generasjon.

Hjelper ikke. Spillet har sletta menn jegchar gifta meg med og flytta inn i huset. De blir slettet så fort jeg spiller på en annen husstand. Spillet slettet også en familie jeg selv hadde lagd og flyttet inn i nabolaget, men som jeg ikke spilte på.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelper ikke. Spillet har sletta menn jegchar gifta meg med og flytta inn i huset. De blir slettet så fort jeg spiller på en annen husstand. Spillet slettet også en familie jeg selv hadde lagd og flyttet inn i nabolaget, men som jeg ikke spilte på.

Det hjalp for meg hvertfall, nå beholder simmene vennene sine. Kanskje de dør av alderdom fordi du spiller for lenge med en annen familie i samme spill? Eller bare forsvinner de? Er vel en del bugs som må rettes opp i fremover.

Jeg fant nettopp ut at man kan lagre flere spill, og jeg har spillt mange timer. Har hatt alle simmene i samme by. Uff :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det hjalp for meg hvertfall, nå beholder simmene vennene sine. Kanskje de dør av alderdom fordi du spiller for lenge med en annen familie i samme spill? Eller bare forsvinner de? Er vel en del bugs som må rettes opp i fremover.

Jeg fant nettopp ut at man kan lagre flere spill, og jeg har spillt mange timer. Har hatt alle simmene i samme by. Uff :P

Nei de forsvinner med en gang jeg går til en annen familie, og de var unge voksne.. Håper det blir fiksa. Heldigvis har ikke de i familien min blitt sletta. Bare de so. Blir gifta inn.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som opplever at simmene står fast når de skal rydde opp tallerkener? Må putte alt skittent på et billig bord og så selge det... de har vask som er tilgjengelig, og hushjelper vasker noe, men ikke alt. Skal restarte spillet nå, så håper jeg det løser seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...