Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Nå har jeg endelig skjønt spillet, og har spilt to kvelder på rad. Mannen spiller også, og det er fullt drama! Min sim hadde 5 kjærester og skulle gifte seg med den ene, han var bråsint. I bryllupet traff simmen min simmen til mannen og de begynte å rote. Han simmen min i utgangspunktet skulle gifte seg med så dette og gikk bananas, de gjorde det slutt og han døde av hjerteeksplosjon :sjokkert:

Haha WOW! :laugh:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blubberella

Jeg gikk litt lei av simmene mine og laget en ny sim i samme by som jeg spilte med ei stund. Nå er nesten alle de andre simmene døde og ungene deres har blitt voksne, med unntak av en som bare er tenåring. Jeg ble litt skuffet da det ikke var så mange dagene jeg spilte med den nye simmen. Men de etterlatte simmene led visst ikke noe nød for ingen av dem var triste eller savnet foreldrene sine. Det sto heller ingenting om at de hadde opplevd noe trist i den der oversikten over det de har gjort og opplevd. Jeg synes tydeligvis det var tristere enn de etterlatte simmene :P

Nå spiller jeg med en ond sim som skal opp og frem i det kriminelle miljøet. Så langt har hun nådd sitt første mål om å bli mislikt av tre simmer, etter å ha plaget vettet av naboene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å spille sims4 på macbook air mon tro..? Problemet her er at det ikke går an å putte inn CD i mac, haha. Det er vel et navn for hva det heter, men jeg er ingen dataekspert! Er det mulig å få kjøpt og lastet ned gjennom nett? :)



Anonymous poster hash: 244da...364
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å spille sims4 på macbook air mon tro..? Problemet her er at det ikke går an å putte inn CD i mac, haha. Det er vel et navn for hva det heter, men jeg er ingen dataekspert! Er det mulig å få kjøpt og lastet ned gjennom nett? :)

Anonymous poster hash: 244da...364

Du kan laste ned via origin ja. Men først må du ha Windows på macen din da det kun finnes til Windows inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du kan laste ned via origin ja. Men først må du ha Windows på macen din da det kun finnes til Windows inntil videre.

ingen nerder som kan trikse og mikse og få det til å virke både på liux og mac?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen tvil om at det ble gutt denne gangen, i guess :overrasket:

60006.jpg

Trykk for større bilde

Er det en gaffel?? :skratte: Simmen min går rundt med en skje i hånda hele tia... :sprettoy: Endret av Saraby
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Nå har jeg endelig skjønt spillet, og har spilt to kvelder på rad. Mannen spiller også, og det er fullt drama! Min sim hadde 5 kjærester og skulle gifte seg med den ene, han var bråsint. I bryllupet traff simmen min simmen til mannen og de begynte å rote. Han simmen min i utgangspunktet skulle gifte seg med så dette og gikk bananas, de gjorde det slutt og han døde av hjerteeksplosjon :sjokkert:

Jøsses. WOW :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så vidt prøvd tidligere versjoner av Sims, men denne gangen har jeg faktisk kjøpt spillet. Sliter litt med å finne motivasjon/et mål å spille etter, så jeg er nysgjerrig på hva dere andre gjør:

- Hvor mange og hva slags Sim'er starter dere med?

- Har dere på den funksjonen der tomme hus automatisk fylles opp?

- Har dere autonomi på/av?

- Hva er strategien eller målet deres? Prøver dere å oppnå achievements etc.?

Skal spille litt i kveld, men vurderer å starte på nytt siden det ble så meningsløst forrige gang. :)



Anonymous poster hash: 371d8...306
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen tvil om at det ble gutt denne gangen, i guess :overrasket:

60006.jpg

Trykk for større bilde

Å herregud, jeg lo!

Har skjedd med meg noen ganger at simmene mine har gått rundt med gafler i armen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BrienneOfTarth

Jeg har så vidt prøvd tidligere versjoner av Sims, men denne gangen har jeg faktisk kjøpt spillet. Sliter litt med å finne motivasjon/et mål å spille etter, så jeg er nysgjerrig på hva dere andre gjør:

- Hvor mange og hva slags Sim'er starter dere med?

- Har dere på den funksjonen der tomme hus automatisk fylles opp?

- Har dere autonomi på/av?

- Hva er strategien eller målet deres? Prøver dere å oppnå achievements etc.?

Skal spille litt i kveld, men vurderer å starte på nytt siden det ble så meningsløst forrige gang. :)

Anonymous poster hash: 371d8...306

-Pleier å starte med en eller to. Gjerne et par(meg selv og samboer :P) eller en sim som jeg finner kjæreste til ute i simmeverdenen.

-Nei,visste ikke om den jeg,men vil helst bestemme selv hvem som skal bo i de tomme husene.

-Har den på.

-Velger jo en vei til simmen hvor jeg jobber for å komme høyere opp,og velger en karriere der jeg gjør det samme. Også gjør jeg sånn at de gifter seg,får barn osv.Kommer litt an på simmen. Er litt gøy å ha noen simmer som alt går i dass for, også har jeg lyst til å lage en sim som bare er ond og jævlig mot alle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Noen som har problemer med at spillet plutselig kræsjer?
Etter den siste oppdateringen kan jeg bare spille max 15min før det kræsjer..... Frustrert. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har så vidt prøvd tidligere versjoner av Sims, men denne gangen har jeg faktisk kjøpt spillet. Sliter litt med å finne motivasjon/et mål å spille etter, så jeg er nysgjerrig på hva dere andre gjør:

- Hvor mange og hva slags Sim'er starter dere med?

- Har dere på den funksjonen der tomme hus automatisk fylles opp?

- Har dere autonomi på/av?

- Hva er strategien eller målet deres? Prøver dere å oppnå achievements etc.?

Skal spille litt i kveld, men vurderer å starte på nytt siden det ble så meningsløst forrige gang. :)

Anonymous poster hash: 371d8...306

Jeg pleier å gjøre en litt legacy-aktig greie, hvor jeg starter med én sim og kjøper en stor tomt. Da har jeg ganske lite penger igjen, simmen min må jobbe seg opp til bedre hus og ting. Simmen min finner seg en mann, de får barn, også velger jeg en av barna som skal fortsette familien. Sånn holder det på i noen generasjoner, blir ofte lei når de blir rike og det ikke er noe mer å jobbe mot :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har problemer med at spillet plutselig kræsjer?

Etter den siste oppdateringen kan jeg bare spille max 15min før det kræsjer..... Frustrert. :(

Nope
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å gjøre en litt legacy-aktig greie, hvor jeg starter med én sim og kjøper en stor tomt. Da har jeg ganske lite penger igjen, simmen min må jobbe seg opp til bedre hus og ting. Simmen min finner seg en mann, de får barn, også velger jeg en av barna som skal fortsette familien. Sånn holder det på i noen generasjoner, blir ofte lei når de blir rike og det ikke er noe mer å jobbe mot :P

Samme her. Når de har blitt rike så blir det liksom litt kjedelig, så da bytter jeg heller til en ny familie :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...