Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Å sende simmer i romskipet opp til universet er jo gøy! Simmen min fant blant annet et forlatt skip og jeg valgte at han skulle dra dit og titte. Han fant et romsinmarsvin og en død blå larve. Tok med seg begge hjem og nå står de som pynt i stua! Artig! :fnise:

De hadde forresten så stygt hus, så jeg bestemte meg for å slå til litt og for første gang er jeg fornøyd med huset utvendig :P

fy1slj.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Simmen min nekter plutselig å vaske opp! :snurt:

Prøvde tilogmed å kjøpe henne en ny vask, men fortsatt ville hun ikke. Drittkjerring.
Endte med at jeg solgte haugen med oppvask for hele NULL penger. :snurt:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simmen min nekter plutselig å vaske opp! :snurt:

Prøvde tilogmed å kjøpe henne en ny vask, men fortsatt ville hun ikke. Drittkjerring.

Endte med at jeg solgte haugen med oppvask for hele NULL penger. :snurt:

Du kan kjøpe en sånn dyr søppelbøtte som gjør at du får penger hver gang du kaster ting i den :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-81483-0-99505000-1410465680_thumb.p
Hobby del av stuen her.

post-81483-0-65395900-1410465693_thumb.p
Resten av stua. Er ikke fornøyd med resten av huset, kjøpte huset møblert og har rett og slett ikke giddet å bytte ut møblene så det passer for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med huset og bestemte meg for å la Miss Rich feire på "Blå Fløyel". :fnise:

Lastet huset opp på nett også, så det finnes der for de som evt vil ha det :laugh:

post-68261-0-11602000-1410469053_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ene gutten min gifta seg med den eneste tenåringen jeg kunne finne (når de omsider ble unge voksne). Han smelte henne på tjukka mens de enda datet, men jeg så henne aldri gravid og han fikk heller ikke beskjed om at ungen var født.

De gifta seg, han smelte henne på tjukka igjen, og først nå som de flytter sammen får jeg vite at det faktisk ble en unge første gangen likevel!

Så han blir altså to-barnsfar om noen dager :fnise: Og ikke bare det, viser seg at dama han gifta seg med er DEN hurpa. Hun kjefter og smeller og er sur og deppa hele tiden. Hun blir sint for ingenting, og gir han ofte en kald skulder.

Begynner å lure på om ungen er "min" :P

Edit: Nå var hun slem mot han, og jeg fikk opp "Apologize...in bed", men noe make-up sex var ikke aktuelt for ham. Han avviste henne og satte seg på dass istedet.

Ooooh, drama!

:hoho:

Det er jo superfestlig :P Jeg skal også prøve å stelle til masse drama og se hva som skjer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag når jeg spillte var dama høygravid. Mannen satte seg på kne bak henne og kjørte med en lekebil på rumpa hennes mens han hadde en ond latter... Merkelig. :)

Endret av Sommerfugl86
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg skulle dra med simmen min i baren for å sjekke livet og finne henne en kjekkas å få barn med, men der var det tydeligvis pensjonistaften. Samtlige simmer der var jo gamlinger.

Litt håpløst med en sim som er einstøing men som samtidig må ha nye venner for å avansere i jobben. Det går forferdelig tregt fremover i karrieren. Og snart er simmen min gammel (til tross for lang livstid) så det haster med å få henne befruktet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner virkelig ikke åssen jeg skal få sønnen min til å flytte ut med kona si, gidder ikke akkurat å ha tre barn med ektefelle og barn boende hjemme :P Jeg har skjønt såpass at jeg må gå til administrere verden, men eneste jeg får til da er å flytte de inn med en annen husstand. Og det vil jeg jo ikke :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan, hvordan??:)

Går på administrer husstand og velger din husstand, velger de du vil ha ut også trykker du på "lag ny husstand" tegnet som ligger over lista over andre husstander :) Litt vanskelig å forklare men :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går på administrer husstand og velger din husstand, velger de du vil ha ut også trykker du på "lag ny husstand" tegnet som ligger over lista over andre husstander :) Litt vanskelig å forklare men :P

Å, tusen takk flotte menneske! <3 Har brukt unødvendig mye tid på den der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som vet hvordan man sletter et hus, om man vil bygge et nytt? Før gjorde man det jo ute i "townview", men finner ikke ut av det nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er det forresten noen som vet hvordan man sletter et hus, om man vil bygge et nytt? Før gjorde man det jo ute i "townview", men finner ikke ut av det nå!

Jeg går i byggemodus og sletter huset om jeg vil bygge nytt på samme tomt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, tusen takk flotte menneske! <3 Har brukt unødvendig mye tid på den der...

Bare hyggelig, for en koselig ting å våkne til :klem:

Er det forresten noen som vet hvordan man sletter et hus, om man vil bygge et nytt? Før gjorde man det jo ute i "townview", men finner ikke ut av det nå!

Når du trykker på huset i "townview" så står det "jevn tomten med jorden" :) Eller så kan du trykke på huset i byggemodus å slette det med del knappen :P
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler som har problemer med at spillet plutselig kræsjer? Skjedd 3 dager i strekk nå.. Rekker kanskje å spille 10-15 min før det kræsjer.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fler som har problemer med at spillet plutselig kræsjer? Skjedd 3 dager i strekk nå.. Rekker kanskje å spille 10-15 min før det kræsjer.. :(

Jepp, skjedde med meg i hele går.. Men når jeg startet det nå, så oppdaterte spillet seg, kanskje det hjelper :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...