Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Jeg drømte faktisk i natt at det også kom til Mac, og måtte sjekke med en gang jeg våkna. Skuffa! :(

Anonymous poster hash: 44607...3d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Simmene skal liksom være så følelsestyrt, hvorfor kan da simmen min stå inne på rommet mens mannen hennes har årnings med kjæresten sin og fortsatt være glad? De sto å flørta å kyssa mens ho deltok i samtalen, og ho brydde seg ikke i det hele tatt :S Det er dårlig syns jeg.. Er det bare en feil hos meg, eller er det sånn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Simmene skal liksom være så følelsestyrt, hvorfor kan da simmen min stå inne på rommet mens mannen hennes har årnings med kjæresten sin og fortsatt være glad? De sto å flørta å kyssa mens ho deltok i samtalen, og ho brydde seg ikke i det hele tatt :S Det er dårlig syns jeg.. Er det bare en feil hos meg, eller er det sånn?

kanskje de er blitt enige om åpent forhold:p
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er klokken/tiden i sims 4?

Når jeg spilte sims 3 så brukte simmen min blant annet 2 timer på å ta heis opp til leiligheten.. :roll: og det tok så lang tid for å avbryte noe de ville gjøre osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lastet ned til sims 4? Prøvde å laste ned klær, men det kom ikke frem i simskaperen. Det eneste som kom frem var andre farger på klær som "følger" med spillet.

Inntil videre er det kun det som er å finne, hus og ting som allerede er der med andre farger bare :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kanskje de er blitt enige om åpent forhold:p

Haha, kanskje det er det det er :fnise:

Endret av Bruden2015
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten mulig å bygge en helt ny by? Syns det begynner å bli litt ensidig å spille på en sim på et av de to byene og ja... spesielt nå som det er søndag har jeg et par timer å slå ihjel og da kunne jeg tenkt meg å lage puber og park o.l. :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har the sims 4 klikket hos meg.. Etter å ha spilt i mange timer og heldigivs (!!!!) lagret, så ble pc skjermen min plutselig svart. Men pc'n slo seg ikke av. Den fortsatte å gå, akkurat som at den er på, bortsett fra at skjermen er svart.. Trodde først den ble strømtom men det var den ikke.. Skjedde igjen nå når jeg hadde spilt 20 min ut i spillet.. Så skulle jeg gå inn å se om det hadde blitt lagret.. Og det hadde det ikke. Så gikk jeg for å kikke litt i nettfellesskapet og da kom det opp "The sims 4 har sluttet å virke". Dette skjedde 2 ganger... JIPPI... :dry: :dry:

Nå har det gått strålende å spille helt fra jeg kjøpte spillet og til i dag. HVA SKJER??? :sur::frustrert:

Kjenner jeg blir mektig frustrert..

Ingen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BrienneOfTarth

Har du lastet ned til sims 4? Prøvde å laste ned klær, men det kom ikke frem i simskaperen. Det eneste som kom frem var andre farger på klær som "følger" med spillet.

Edit: Åja, så ikke hva Bruden2015 hadde skrevet, men hun har rett ja.

Håper de lager andre typer klær osv etter hvert da.

Endret av BrienneOfTarth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet jeg at min tenåringssim møter andre tenåringer? Eller finner man det ikke ut? Jeg sendte henne til parken for å prøve å møte noen hun kan date. Men vet ikke om de hun faktisk snakker med er tenåringer, ung voksen eller voksen?? Er det noen måte å finne det ut på?
Hun kunne ikke være romantisk med noen av de jeg snakka med. Men hun kunne spørre om forhold og gi råd om forhold når hun var flørtete :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvordan vet jeg at min tenåringssim møter andre tenåringer? Eller finner man det ikke ut? Jeg sendte henne til parken for å prøve å møte noen hun kan date. Men vet ikke om de hun faktisk snakker med er tenåringer, ung voksen eller voksen?? Er det noen måte å finne det ut på?

Hun kunne ikke være romantisk med noen av de jeg snakka med. Men hun kunne spørre om forhold og gi råd om forhold når hun var flørtete :klo:

Kan ho ikke være romantisk med de, så er de ikke samme alder :)

Hvordan får man lasta ned f.eks hus og frisyrer inn i the sims 4? Jeg har trykka på download, men så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre etter det :P

Har du WinRar? Det er det eneste jeg kan, så om du ikke har det kan jeg ikke hjelpe deg :P På WinRar trykker du hvert fall på filen, høyreklikker på alle filene inni programmet og velger "extract to" også finner du The Sims 4 mappen, trykker inn på den og legger til i mappen som heter "tray" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ho ikke være romantisk med de, så er de ikke samme alder :)

Har du WinRar? Det er det eneste jeg kan, så om du ikke har det kan jeg ikke hjelpe deg :P På WinRar trykker du hvert fall på filen, høyreklikker på alle filene inni programmet og velger "extract to" også finner du The Sims 4 mappen, trykker inn på den og legger til i mappen som heter "tray" :)

Okei, da får jeg fortsette å lete etter en på samme alder :fnise:

Nei har ikke WinRar, men kan man laste det ned? :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er desverre kjempevanskelig å finne andre tenåringer syns jeg :( Og da jg endelig fant en tenåringsgutt som tenåringen min ble sammen med, så plutselig forsvant han bare :( man kunne ikke ringe han eller se han i forholdspanelet. Ellers fant jg noen tenåringsjenter, så gjorde tenåringen min nesten lesbisk. Nå er hun voksen da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...