Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!


Adele

Anbefalte innlegg

Kanskje litt teit spørsmål, men fant ikke noen gode svar på nettet.. Er det mulig å spille Sims 4 på Mac? Vet at det ikke er laget for Mac, men går det an å spille fordiom? :overrasket:

ja, hvis du installerer Windows på den. er du litt tålmodig kommer nok Beta-versjonen av Windows 9 i løpet av høsten som du kan installere gratis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sim bor alene, men har tre kjærester og barn med alle tre. Samt barn med ei fjerde som ikke er kjæresten hans enda. Han har vell 6 unger nå. Bare en av dem har han møtt noengang..Er vell kanskje på tide å få en unge som skal bo med han, slik at jeg kan fortsette å spille når han dør.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ops! Er meg btw!

Lurer også på om det finnes ting man kan laste ned til spillet? Klær, møbler etc?

Lag en ond mann :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Har gjort det, og der ser det ut til at min er feil. Men så igjen, så er det en del som ser ut slik som min. :klo:

Hva er det som ikke stemmer overens med de du mener er ulik din? Er det noe som mangler eller har du noe rart som ikke skal være der? Ser simmene rare ut? Er bakgrunnen rar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et spørsmål min sim holder på å skrive bok, og jeg lurer på om det er mulig og se hvor mange prosent som er skrevet som det var mulig på sims 3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Min sim bor alene, men har tre kjærester og barn med alle tre. Samt barn med ei fjerde som ikke er kjæresten hans enda. Han har vell 6 unger nå. Bare en av dem har han møtt noengang..Er vell kanskje på tide å få en unge som skal bo med han, slik at jeg kan fortsette å spille når han dør.

hvordan klarer han det uten sjalusidrama?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

har et spørsmål min sim holder på å skrive bok, og jeg lurer på om det er mulig og se hvor mange prosent som er skrevet som det var mulig på sims 3.

Du får ikke sett prosenter, men nede på handlingskøen så er det en grønn linje som gåår rundt ikonet til hva simmen gjør :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hyggelig, for en koselig ting å våkne til :klem:

Når du trykker på huset i "townview" så står det "jevn tomten med jorden" :) Eller så kan du trykke på huset i byggemodus å slette det med del knappen :P

:hjerte:

Men... Det står ikke hos meg? Når jeg trykker på et hus, får jeg opp 3 alternativer: "Lag ny husstand som skal flytte inn", "bygg" og "mer". Trykker jeg på mer, står det "endre tomtetype". Er det noe jeg overser/tydeligvis ikke har skjønt enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det virkelig ikke en metode for å bestemme hvilket kjønn man vil ha når man går gravid?

Jeg hadde en gutt og håpet på en jente ved neste graviditet, men jeg fikk to gutter til og så en jente. Så 3 gutter og 1 jente har jeg nå. Det er irriterendes hvis man ikke kan påvirke valget på noen måte, for når jeg spiller familie, så vil jeg gjerne ha en av hver og da er det kjipt hvis man kun får gutter f eks,

Endret av Kittykat
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som vet hvor jeg finner plattformen så jeg kan bygge romskip?

Under kunnskap, under aktiviteter og ferdigheter i Byggmodus. Heter forresten steampunk flymaskin her. :)

Endret av Vevila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Under kunnskap, under aktiviteter og ferdigheter i Byggmodus. Heter forresten steampunk flymaskin her. :)

Tusen takk! :-) jo bedre romskip du har, jo mere ting kan du finne i verdensrommet, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! :-) jo bedre romskip du har, jo mere ting kan du finne i verdensrommet, eller?

Vil tro det! Jeg fant faktisk en sjelden levende romblekksprut i begynnelsen, men vil tro det er større sjanse for å finne ting etterhvert som det oppdateres ja. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min sim er byens største slut bitch whore! lol Hun har ligget med så og si alle mennene i begge byene. Hun har også 9 unger og de bor i en sånn trailer hus. haha



Anonymous poster hash: 4183c...e64
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hjerte:

Men... Det står ikke hos meg? Når jeg trykker på et hus, får jeg opp 3 alternativer: "Lag ny husstand som skal flytte inn", "bygg" og "mer". Trykker jeg på mer, står det "endre tomtetype". Er det noe jeg overser/tydeligvis ikke har skjønt enda?

Kanskje jeg tar feil da? Men trykker du på bygg, så kan du gjøre det der hvert fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noen av dere som har unngått å betale regninger? Har nå mistet strøm og vannet, har jo råd til å betale regningene da, men er jo litt morsomt å prøve det også :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har the sims 4 klikket hos meg.. Etter å ha spilt i mange timer og heldigivs (!!!!) lagret, så ble pc skjermen min plutselig svart. Men pc'n slo seg ikke av. Den fortsatte å gå, akkurat som at den er på, bortsett fra at skjermen er svart.. Trodde først den ble strømtom men det var den ikke.. Skjedde igjen nå når jeg hadde spilt 20 min ut i spillet.. Så skulle jeg gå inn å se om det hadde blitt lagret.. Og det hadde det ikke. Så gikk jeg for å kikke litt i nettfellesskapet og da kom det opp "The sims 4 har sluttet å virke". Dette skjedde 2 ganger... JIPPI... :dry: :dry:

Nå har det gått strålende å spille helt fra jeg kjøpte spillet og til i dag. HVA SKJER??? :sur::frustrert:
Kjenner jeg blir mektig frustrert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje jeg tar feil da? Men trykker du på bygg, så kan du gjøre det der hvert fall :)

Eller kanskje spillet mitt mangler akkurat den funksjonen... :sur:

Nå har jeg prøvd altfor lenge, men finner det ikke ut. Så da må jeg vel gå på Bygg og slette vegg etter vegg osv?

Hehe, er så sykt sikker på at når jeg endelig finner det ut, så er det en stor blinkende rød knapp hvor det står "SLETT HUSET HER" og jeg bare "Ah."

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller kanskje spillet mitt mangler akkurat den funksjonen... :sur:

Nå har jeg prøvd altfor lenge, men finner det ikke ut. Så da må jeg vel gå på Bygg og slette vegg etter vegg osv?

Hehe, er så sykt sikker på at når jeg endelig finner det ut, så er det en stor blinkende rød knapp hvor det står "SLETT HUSET HER" og jeg bare "Ah."

Du kan gjøre det i byggmodus, tror det var hvis du trykker på gulvet og så trykker delete så forsvinner hele huset :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...