drue Skrevet 17. desember 2019 #6481 Del Skrevet 17. desember 2019 19 hours ago, Chiyo said: Never mind! 😡 Hater Sims teamet. De lover overraskelser og så kommer de bare med tull som få bryr seg om. Luremuser. Haha, begynte å se streamen selv i går, men skrudde fort av. Noe sa meg at det de skulle komme med var helt uinteressant (jeg driter i Sims på mobil f.eks.). Glad jeg ikke kasta bort tid på å se på det! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 22. desember 2019 #6482 Del Skrevet 22. desember 2019 (endret) Jeg skal ha denne pakken! SMIKEA Furnishings Stuff Pack. Det er custom, men det betyr at det er gratis. Det ser sykt bra ut. Endret 22. desember 2019 av Chiyo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. desember 2019 #6483 Del Skrevet 23. desember 2019 Chiyo, er den tilgjengelig, eller når blir den det? Kan du linke til selve nedlastingen? Jeg har ikke sjangs til å se hele videoen med lyd. Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 23. desember 2019 #6484 Del Skrevet 23. desember 2019 (endret) 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Chiyo, er den tilgjengelig, eller når blir den det? Kan du linke til selve nedlastingen? Jeg har ikke sjangs til å se hele videoen med lyd. Anonymkode: cba65...83e Denne linken er i beskrivelsen til videoen på YouTube. Det er Tumblr siden til skaperen av pakken hvor du kan laste det ned. Han har også andre fine pakker med custom content. Jeg tror dette er skaperen av Pufferhead Stuff Pack, som er inspirert av Harry Potter. https://illogicalsims.tumblr.com/post/189807914514/simkea-furnishings-stuff-pack-custom-content Endret 23. desember 2019 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2019 #6485 Del Skrevet 26. desember 2019 Lurer på om noen kan hjelpe meg med å fikse en bug? Jeg kjøpte Studentliv på tilbud her om dagen og måtte samtidig oppdatere min MacBook (Pro, 2017-modell) for å kunne spille med den nye pakken. Etter oppdateringen har det begynt å dukke opp en firkantet skygge under simmene når de er innendørs. Aldri hatt en sånn bug før. Spiller med noe CC, så mulig det kan være årsaken? 🤔 Anonymkode: b8f9a...255 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #6486 Del Skrevet 27. desember 2019 Hei! Kan noen hjelpe meg med å finne en ok laptop til Sims 3 og 4 her? Tenkte kanskje best å spørre her siden her spiller dere faktisk sims i motsetning til flere jeg har snakka med 😅 Får bare tips til pcer som i følge andre forum ikke passer/er bra nok. Anonymkode: c526c...1da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2019 #6487 Del Skrevet 27. desember 2019 13 hours ago, AnonymBruker said: Hei! Kan noen hjelpe meg med å finne en ok laptop til Sims 3 og 4 her? Tenkte kanskje best å spørre her siden her spiller dere faktisk sims i motsetning til flere jeg har snakka med 😅 Får bare tips til pcer som i følge andre forum ikke passer/er bra nok. Anonymkode: c526c...1da Jeg har kjøpt HP Envy x360 - funker kjempebra! Har så og si alle pakkene og flere GB med mods Anonymkode: c9f9a...52a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #6488 Del Skrevet 28. desember 2019 Jeg har en Acer Aspire 5. Den fungerer veldig godt både til Sims 3 og 4. Anbefaler ikke HP. Anonymkode: 3c4de...f44 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2019 #6489 Del Skrevet 28. desember 2019 11 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har en Acer Aspire 5. Den fungerer veldig godt både til Sims 3 og 4. Anbefaler ikke HP. Anonymkode: 3c4de...f44 Endte opp med Acer Aspire 7. Spilte før med en HP pc og den fungerte helt perfekt - inntil den bare ga opp og nektet å spille sims igjen. Kan fint bruke den til alt annet (til og med tunge videoredigerings programmer)? men med engang sims blir lastet ned går den bananas... så håper denne går bedre! Anonymkode: c526c...1da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2019 #6490 Del Skrevet 29. desember 2019 På 22.12.2019 den 13.22, Chiyo skrev: Jeg skal ha denne pakken! SMIKEA Furnishings Stuff Pack. Det er custom, men det betyr at det er gratis. Det ser sykt bra ut. Hvordan er disse CC pakkene? Passer de inn i spillet med de andre tingene, altså slik at man knapt ser at det er CC? Tror du skjønner hva jeg mener, hater sånn "alpha cc" som skiller seg HELT ut og man ser at det ikke er originalt.. Anonymkode: c781b...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 29. desember 2019 #6491 Del Skrevet 29. desember 2019 46 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan er disse CC pakkene? Passer de inn i spillet med de andre tingene, altså slik at man knapt ser at det er CC? Tror du skjønner hva jeg mener, hater sånn "alpha cc" som skiller seg HELT ut og man ser at det ikke er originalt.. Anonymkode: c781b...3b9 Denne skaperen lager ting som matcher spillet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PantheraUnica Skrevet 4. januar 2020 #6492 Del Skrevet 4. januar 2020 Jeg har endelig lastet ned Discover University. Fullført en grad med en student, det gikk fint. Nå prøver jeg meg med et par med tvillinger. Det mest problematiske er forelesningene siden de må reise dit i god tid og stå klare, og selve forelesningen som tar litt tid. Det blir en del tid til sammen i løpet av et semester hvor den andre simmen ikke får gjort så mye (hvis ikke man tar den med selvfølgelig). Er det noen lure tips her jeg ikke har fått med meg? Jeg ser at å bo på "dorm" er lettere siden de er på samme sted som forelesningsbygget, men synes det ble veldig klønete med mat og at spillet gikk litt trege siden ikke alle sover likt osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2020 #6493 Del Skrevet 4. januar 2020 På 29.12.2019 den 18.05, Chiyo skrev: Denne skaperen lager ting som matcher spillet. Har han andre utvidelser? Noen du anbefaler? Anonymkode: c781b...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 4. januar 2020 #6494 Del Skrevet 4. januar 2020 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har han andre utvidelser? Noen du anbefaler? Anonymkode: c781b...3b9 Jeg tok hvis feil om Pufferhead-pakken. Han lagde visst bare coveret. Da har jeg bare SIMKEA-pakken hans. Jeg tror han lager enkeltobjekter du kan også laste ned, men jeg har ikke de. Hvis ting matcher spilllet og ser ut som det er Maxis må man nesten holde tunga beint i munnen når det kommer til skapere. De lager så mye fint som ligner hverandre. Fra Pufferhead (MLys) bruker jeg mest sengene og soveromsmøbler, og HP-skjerfet. En ting jeg hater med EA er at de aldri gir oss skjerf som accessories. Jeg liker å dekorere et rom i en Harry Potter stil og flytte inn trollmenn og hekser der. Jeg er veldig fornøyd. Jeg kan også anbefale pakken The Sims 4 Cottage Garden Stuff, som er et samarbeid av mange skapere. Jeg lastet ikke ned alt selv, fordi du kan velge om å laste ned hele pakken eller laste ned det du har lyst på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 7. januar 2020 #6495 Del Skrevet 7. januar 2020 (endret) Ny stuff pack! Jeg visste ikke at denne skulle komme! Vil ha! Den sengen var det mange som ville ha i universitetspakke. Vi fikk jo den med The Sims 3 University. Endret 7. januar 2020 av Chiyo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2020 #6496 Del Skrevet 7. januar 2020 Kult! Den skal jeg ha 😊 Anonymkode: cba65...83e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 7. januar 2020 #6497 Del Skrevet 7. januar 2020 (endret) En ting jeg syns er bra er at man i tiny living får en bokhylle med TV og stereo inkludert. Man sparer veldig mye plass med å ha den løsningen tilgjengelig. Og trekk-ut-sengen vil ha en hylle og mulighet for en toseter på utsiden. Jeg liker denne pakken, challenge accepted. Jeg vet at noen simmere som Pixelade syns dette virker litt som når vi fikk My First Pets Stuff etter Pets, fordi denne pakken kunne jo nesten brukes til små studenthybler. Samtidig, så syns ikke jeg det er det samme. Fordi Pets Stuff var for de som hadde Pets, en stuff pack til en expansion pack. Tiny Living er noe man kan bruke selv om man ikke ville ha University. Jeg vet mange har ønsket seg en lignende stuff pack, fordi det er mange som prøver å bygge så små hus som mulig. Jeg elsker å gjøre det, men jeg ønsker meg en ny verden med mindre tomter. Det hadde vært gøy hvis vi fikk en veldig liten verden, med kanskje fem eller seks småtomter. Endret 7. januar 2020 av Chiyo 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 7. januar 2020 #6498 Del Skrevet 7. januar 2020 (endret) Hm.. Kortid kjem denne ut? Kjenner eg vil ha den. Eg slit veldig med å bygge store hus, for det ser alltid så tomt ut, så eg vil helst bygge smått. Men då får eg liksom motsatt problem, f.eks. at eg ikkje får plass til alt eg vil. xD Denne pakka vil jo vere heilt perfekt! Edit: Såg no at den kjem ut 21. januar, så altså ikkje så lenge til! Endret 7. januar 2020 av Amantheia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amantheia Skrevet 9. januar 2020 #6499 Del Skrevet 9. januar 2020 Lasta ned spelet på ny pc i går, i tillegg til ein drøss med CC. Startar opp spelet, og då er det sjølvsagt ein del CC som ikkje fungerte, så eg fjerna alt, og tenkte eg skulle legge til gradvis, for å luke ut dei som er øydelagt. MEN! Då eg starta spelet igjen utan nokon cc, var det framleis ting som ikkje fungerte! Blant anna ein caps og eit smykke frå City Living. Nokon som har vore borti noko liknande, og veit om ein måte å fikse det på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 9. januar 2020 #6500 Del Skrevet 9. januar 2020 Slett cache-filer (google delet sims 4 cache files for å finne ut hvilke som er trygge å slette), og reparer spillet i Origin etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå