Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Finnes det populære simmere på YouTube som ikke viser ansiktet sitt? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har lyst å prøve å lage en video der jeg spiller og prater litt. Jeg kunne gjort en challenge eller jeg kunne bygget et hus som en del av en challenge. Problemet er at jeg er lærer, så jeg måtte gjort det på en anonym måte. :sjenert: Jeg ville lagd videoene på engelsk, og ingen ville kunne høre at jeg var norsk. 

Anonymkode: 10047...8d0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De måtte selvfølgelig rote til spillet i den nye oppdateringen! Å ha småbarn er tilnærmet umulig nå. Det tar ekstremt lang tid å få badet dem, og jeg må resete barnet flere ganger i løpet av en dag. Når det kommer til bading må jeg trykke flere ganger på barnet som skal bades og simen forsøker flere ganger før hen endelig får til å bade barnet. Når barnet f.eks skal ta en tallerken med mat for å spise, så låser den seg i hendene på barnet. Prøver å ta en ny porsjon, så da står barnet der med to tallerkener i hånden og klarer ikke spise. Det glitcher så jævlig når det kommer til barna, men når det gjelder de voksne er der ingen bugs. Disse problemene kom rett etter oppdateringen. Noen som har merket det samme?

Det hengte seg også opp når babyen min voks opp. Nåvel... 
19_06.2019_1-08-19.thumb.png.5c29c82a48528a65e5b7207768216085.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å laste ned sims 4 nå etter myyye om og men 😛 Lurer på om spillet blir kjedelig med bare original spillet? Siden det er tilbud på origin nå vurderer jeg å laste ned en utvidelses pakke, men står fast mellom 'På jobben', 'Foreldre og barn' og 'De fire årstider'. Noen som har noen tanker om disse pakkene? Dersom jeg kjøper tar jeg meg kun råd til en av dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Maysay skrev:

Holder på å laste ned sims 4 nå etter myyye om og men 😛 Lurer på om spillet blir kjedelig med bare original spillet? Siden det er tilbud på origin nå vurderer jeg å laste ned en utvidelses pakke, men står fast mellom 'På jobben', 'Foreldre og barn' og 'De fire årstider'. Noen som har noen tanker om disse pakkene? Dersom jeg kjøper tar jeg meg kun råd til en av dem.

Av de du nevner er På jobben favoritten min. Jeg syns det gir utrolig mye til spillet i form av mye møbler, muligheten til å bygge og drive butikker/kafeer/treningssenter osv, og at man kan være med på jobben i 4(?) yrker. Det gjør det veldig mye gøyere når man spiller med få simmer og vanligvis bare hadde måttet vente mens de er på jobb. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes det populære simmere på YouTube som ikke viser ansiktet sitt? Grunnen til at jeg lurer er fordi jeg har lyst å prøve å lage en video der jeg spiller og prater litt. Jeg kunne gjort en challenge eller jeg kunne bygget et hus som en del av en challenge. Problemet er at jeg er lærer, så jeg måtte gjort det på en anonym måte. :sjenert: Jeg ville lagd videoene på engelsk, og ingen ville kunne høre at jeg var norsk. 

Anonymkode: 10047...8d0

Nå har både Deligracy og James ansiktene sine på noen videoer, men de har også mange uten :) 

Så det går veldig fint å lage videoer uten å vise hvem man er. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Maysay skrev:

Jeg synes enda «på jobben» er den beste pakken. Men finnes mange ulike meninger. Jeg absolutt elsker interactive jobber, nå har jo mange pakker kommet med flere av dem, men «på jobben» var den første av dem :) 

Her er en video hvor folk har tatt del i en undersøkelse og rangert alle pakkene: 

Nå er denne videoen nesten 1 år gammel, så legger med en video som er litt nyere, der James selv rangerer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, Maysay said:

Skal prøve å være positiv, da jeg bare bruker Sims 4 til bygging og ikke så mye spill. Synes basispakka alene er kjedelig, blir garantert bedre med pakker (selv om noen er litt skuffende).

Jeg personlig var sååå skuffet over På Jobben pakka. Er bare 3 karrierer man får være med på jobb i denne pakken, så spørs veldig om du liker de yrkene (lege, forsker og politi). Jeg liker ingen av de yrkene, så for meg var den dårlig. Men liker du de yrkene er det verdt det! Du får jo være med og kontrollere arbeidsdagen om det er noe du synes er gøy.

Har årstider og den er helt grei. Den er på andreplass av utvidelsespakkene så langt for min del. Ganske vesentlig å ha føler jeg, da. Tenker siden årstider er ganske universelt, du kan feire høytider (og lage egne, har lagd The Purge i mitt spill), bedre ting for hagen og flere hobbyer. Så ville garantert valgt denne! Du får gjort mer i denne pakka enn andre. Også mange kule møbler og klær til simmene.

Ikke prøvd barn og foreldre pakken. Derimot ser den bra ut.

Endret av VKM
Lagt til litt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig redd dette salget ikke kommer til å slutte før Island Paradise kommer ut i morgen (midnatt) 😕 

Jeg lurer fælt på om origin ikke har skrudd opp prisen fra 349–>399kr nå med salget, og dette gjelder også den nye pakken, men den da ikke er på salg, og er bare rett og slett dyrere enn den burde :( For forrige expansion «Get Famous» kostet kun 349kr 😑

Endret av Ariana807
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ariana807 said:

Jeg er veldig redd dette salget ikke kommer til å slutte før Island Paradise kommer ut i morgen (midnatt) 😕 

Jeg lurer fælt på om origin ikke har skrudd opp prisen fra 349–>399kr nå med salget, og dette gjelder også den nye pakken, men den da ikke er på salg, og er bare rett og slett dyrere enn den burde :( For forrige expansion «Get Famous» kostet kun 349kr 😑

Get Famous betalte jeg 399 for?? 😓

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått sykt irriterende bugs i spillet. 

Toddlers går rundt med leke i hånda hele tiden, og det gjør at de ikke kan gjøre noe annet, så de spiser ikke, sover ikke. Må jukse behovene deres hele tiden. 

Den voksne simmen min malte fire like malerier på rad, så.. Jeg vet ikke om det er en bug, eller hva, men det var litt rart. Og hun MÅ plukke opp toddler fra stolen hele tiden, sinnsykt irriterende. Og det skulle de jo ha fikset i denne patchen? 

Ugh. Jaja. De ordner det vel snart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle dørene er borte i huset mitt og jeg får bare plassert åpninger i noen rom😅 Flere som det har skjedd med? Får ikke spilt før det er fikset. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kristanna skrev:

Alle dørene er borte i huset mitt og jeg får bare plassert åpninger i noen rom😅 Flere som det har skjedd med? Får ikke spilt før det er fikset. 

Håper det ikke er en bug. Jeg har ikke opplevd det, men jeg har heller ikke bygd hus eller satt inn dører etter at oppdateringen kom. Nå vet jeg ikke om jeg tør, haha. :P Jeg sliter kun med småbarn, de tuller noe helt vanvittig.... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
52 minutter siden, Smilefjeset87 skrev:

Island Living koster rundt 300 på Kinguin 😀

Har aldri kjøpt noe der, er det trygt? Og hvordan gjør man det? 

Anonymkode: 4caa5...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Har aldri kjøpt noe der, er det trygt? Og hvordan gjør man det? 

Det er helt trygt 😁 du får cd-keyen som du laster inn på origin

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, Smilefjeset87 skrev:

Det er helt trygt 😁 du får cd-keyen som du laster inn på origin

Oki, takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det greit å vise frem hus her? For jeg har laget dette, og jeg syns det er så sykt søtt at jeg dævver av det. Hovedinngangen er opp trappene, og gjennom buegangen kommer man til hagen, men den glemte jeg å ta bilde av. Synd jeg har så mange bugs i spillet nå, for alt jeg vil er å spille.

hus2.jpg.f004fb70fe661d1f041b3437c96f6c0f.jpghus3.jpg.111ac1d3d4b0ec440c418c58101cef8d.jpghus1.jpg.e4120dd576ff59a8a28cf1c5a44c4a6e.jpg

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke lenge nå!!! 

Holder på med å laste ned oppdateringen nå. Så er det bare å smøre seg med tolmodighet og vente de siste 3 timene og 45 minuttene! Da blir det gaming time!!! 🎉🎉🎉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 hours ago, bippo said:

Er det greit å vise frem hus her? For jeg har laget dette, og jeg syns det er så sykt søtt at jeg dævver av det. Hovedinngangen er opp trappene, og gjennom buegangen kommer man til hagen, men den glemte jeg å ta bilde av. Synd jeg har så mange bugs i spillet nå, for alt jeg vil er å spille.

hus2.jpg.f004fb70fe661d1f041b3437c96f6c0f.jpghus3.jpg.111ac1d3d4b0ec440c418c58101cef8d.jpghus1.jpg.e4120dd576ff59a8a28cf1c5a44c4a6e.jpg

Det så jævlig fint ut! Du som har lagd alt? Du har jo talent for interiør/arkitektur. Gjør du noe sånt i det virkelige liv? Det der må være et av de bedre sims husene jeg har sett. 

Anonymkode: ed70d...822

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

FY FAEN ALTSÅ!!!!!!!!!! Det svartner for meg!!!! 

Jeg spiller med en familie der faren har fått trekket "langt liv", tror han fikk det av at han fullførte en ambisjon om trening elns... Uansett, han dør jo faen ikke! Jeg vil grine av frustrasjon! Barna hans er snart voksne og jeg hadde jo planer om å spille med de, men kan ikke det mens den dritten fortsatt lever for jeg bruker å skru av aldring en stund og da kommer han jo ikke til å dø! Jeg har prøvd å drukne han, prøvd å få han til å dø av å bli truffet av lyne, prøvd å få han til å dø av flauhet (han pissa på seg offentlig to ganger på rad, gikk inn til sønnen sin som hadde årnigns med en annen mann, gikk inn til de x antall gangen når de dusja og satt på do) men ikke faen om han dør!

jeg er så sint nå. Helvetes ea games, de gjør det jo umulig å drepe simmene. Kan heller ikke tenne på fyrverkeri inne, for tydeligvis er der brannalarm som gjør at det spruter vann fra taket!!!!!!!!!! Jeg vil ikke bare slette han fra spillet for jeg vil ha gravstein og hele pakka siden jeg skal lage kirkegård men han skal tydeligvis leve for alltid!! Nei han er ikke vampyr. han er en sta gammel dritt som jeg seriøst ikke vet hva jeg skal gjøre med, jeg trodde jeg naila det i sted når jeg stengte han inne, men viste seg at han hadde x antall porsjoner mat i utstyrslista så mens jeg ikke har fulgt med har han spist. 

RÅD???? De cheatsa som f.eks sims.add_buff hunger_Starving fungerer jo ikke. Gjør ingen forskjell what so ever... HVORFOR har ea gjort det så vanskelig å drepe simmene????????????? Jeg er så sint nå. Ødelegger hele spillgleden min det her, for det fucker til planen min så inn i helvete jævlgi! 

Anonymkode: 4ccd7...579

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...