Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Gjest MissWinter

http://i.imgur.com/A4YXd45.png

Sims 4 blir nok mer ødelagt enn kun småbarn og basseng.

Skulle ikke forundre meg om en må kjøpe utvidelsespakker for å få en minste ting. Helt sinnsykt at de tillater seg selv å strippe et spill slik for å utnytte brukergruppen!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Trollkarlen

Skulle ikke forundre meg om en må kjøpe utvidelsespakker for å få en minste ting. Helt sinnsykt at de tillater seg selv å strippe et spill slik for å utnytte brukergruppen!

Jepp, planen er å selge DLC for de minste ting. Selv ting som har vært i spillet siden første The Sims. Det har vært en trend lenge nå innen dataspill. for 10-15 år siden når det kom ut en 2er, 3er osv. så ble spillet gjerne mer avansert og større. I disse dager blir spillene "dumbed down" til ingenting. Features og innhold som skulle ha vært der fra starten av kommer i form av DLC senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Jeg blir bare mer og mer i tvil om jeg gidder å kjøpe TS4... Det nytter liksom ikke med masse følelser hos simmene og at de skal påvirkes av alt og ingenting rundt seg, hvis alt man liker fra tidligere spill blir fjernet. Jeg elsker å tilpasse klær og lage nye tomter i byen, så hvis det stemmer at CAS er borte og at man overhodet ikke kan flytte eller legge til tomter i byen høre spillet kjedelig ut. Jeg føler at de ikke gir oss noe som helst men starter helt fra scratch. Det eneste de gnåler om er jo de forbaska følelsene til simmene og at alt er så intuitivt når man skaper simmene. Ellers høres det ut som at omtrent alt som jeg har elsket i de gamle spillene er strippet bort.

Det høres jo forsåvidt artig ut å kunne bo i en by og jobbe i en annen, eller dra til en annen by for moro skyld, men ladeskjermene og de statiske byene med lite muligheter for å sette eget preg på dem høres helt håpløst kjedelig ut.

Jeg har et gavekort på cdon.no som jeg vurderer å bruke på TS4 men jeg er veldig usikker. Tror nok jeg ser dette an ei stund til. Kanskje like greit å vente til spillet kommer ut så man får høre hva spillerne mener og ikke bare alt skrytet fra skaperne.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

La oss være ærlige her; EA kommer til å tjene ufattelig mye på Sims 4 (på tross av dårlig PR). De vil likevel sikre at vi i tillegg kjøper utvidelsene ved å holde tilbake flere av spillets kjente og egentlig "selvsagte" elementer (f.eks. svømmebasseng) og introdusere dem i senere utvidelsespakker eller DLC. Det er kynisk og ufint, men likevel ikke overraskende når det er snakk om pengegriske EA. Holder meg derfor unna deres spill, men det er vanskelig når det gjelder Sims ... Men de får ikke mine penger før jeg ser en positiv mottakelse fra fansen.

Endret av Contempt
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest boblebrus

Flere enn meg som har fått tilgang til simskaperen-demo? :) Fikk mail om at jeg var utvalgt til å teste demoen og kunne laste ned fra Origin. Har akkurat begynt å spille litt, ser lovende ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere enn meg som har fått tilgang til simskaperen-demo? :) Fikk mail om at jeg var utvalgt til å teste demoen og kunne laste ned fra Origin. Har akkurat begynt å spille litt, ser lovende ut!

Heldiggris, har sjekka fler ganger, men jeg er ikke utvalgt enda :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

La oss være ærlige her; EA kommer til å tjene ufattelig mye på Sims 4 (på tross av dårlig PR). De vil likevel sikre at vi i tillegg kjøper utvidelsene ved å holde tilbake flere av spillets kjente og egentlig "selvsagte" elementer (f.eks. svømmebasseng) og introdusere dem i senere utvidelsespakker eller DLC. Det er kynisk og ufint, men likevel ikke overraskende når det er snakk om pengegriske EA. Holder meg derfor unna deres spill, men det er vanskelig når det gjelder Sims ... Men de får ikke mine penger før jeg ser en positiv mottakelse fra fansen.

Joda jeg skjønner jo greia, men jeg tenker at de kunne helt fint ha klart å gi oss mer i grunnspillet og likevel hatt flust av nye ting å tilføre i utvidelsene. De virker litt fantasiløse og kjører samme greia gang på gang der de går tilbake til nullpunktet i grunnspillet og kommer med samme utvidelsene som i tidligere spill, bare under litt nye navn. Det er så lite nytt og spennende, bare samme gamle temaene.

Men at de kommer til å selge som hakka møkk? Ja det tviler jeg ikke på. Det er flust av nye spillere som ikke har tidligere erfaringer fra spillet å basere spillopplevelsen på, og mange gamle spillere vil kjøpe det av ren nysgjerrighet eller i håp om at det ikke er så ille likevel. TS4 kommer til å bli en salgssuksess og EA kan gni seg i hendene og drite i alle klagene.

Jeg er stygt redd for at jeg ender opp med å kjøpe det uansett... Argh jeg er så alt for lett å friste når det gjelder The Sims! :sur:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått den også, tenkte å sjekke ut nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser for meg at det blir så vanskelig å se forskjell på tenåring og voksen nå at simmene mine kommer til å prøve seg på tenåringer hele tiden,hehe.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://i.imgur.com/A4YXd45.png

Sims 4 blir nok mer ødelagt enn kun småbarn og basseng.

:hakeslepp: Seriøst?! Ikke kjeller eller runde trapper en gang? Ikke badedrakt eller noe form for svømming? Man kan ikke eie biler? og ikke ha garasje eller oppkjørsel?! Ikke spøkelser eller romvesener? Ikke terreng og vann verktøy? :hakeslepp: (noe av dette er ikke bekreftet fjernet.. men at det i det hele tatt er mistanke om det er bare mongo spør du meg..

Herre min hatt, hva tenker de med? De tar jo vekk alt det som er bra.. Altså jeg ble så glad når man endelig kunne svømme i sjøen og snorkle osv, kjøre båt, ligge på flytemadrass og alt det der i øyparadis. Rart de skal fjerne ALT som har med vann og gjøre når det er såpass nytt.. Og den loading screenen er jo bare helt på tryne IRRITERENDE! :glare: Og det at de fjerner muligheten til å endre farger og mønstre på ting er jo katastrofalt.. NEI og nei... Nå ble jeg ikke like begreistret for the sims 4 lenger alikevell... :glare:

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Blubberella

Nei har du sett; der fikk jeg sannelig tilgang til simskaperdemoen til Sims 4! Dette blir interessant. Fikk mailen nå nettopp og kunne laste ned demoen fra Origin.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Imaginary

Nei har du sett; der fikk jeg sannelig tilgang til simskaperdemoen til Sims 4! Dette blir interessant. Fikk mailen nå nettopp og kunne laste ned demoen fra Origin.

Ååå, jeg vil og ha! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Har prøvd litt i full fart før jeg hopper til sengs. Greit nok men lite klær og stiler å velge mellom. Den "intuitive" simskapingen krever nok bittelitt øvelse å mestre helt. Det gøyeste var egentlig ganglaget og personligheten. Nå er det virkelig på tide å komme seg i seng så jeg får fortsette å leke meg i morgen. Her er min aller første sim i Sims 4; Frida Simz :)

10565000_10152505061921405_9100738316946

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har prøvd litt i full fart før jeg hopper til sengs. Greit nok men lite klær og stiler å velge mellom. Den "intuitive" simskapingen krever nok bittelitt øvelse å mestre helt. Det gøyeste var egentlig ganglaget og personligheten. Nå er det virkelig på tide å komme seg i seng så jeg får fortsette å leke meg i morgen. Her er min aller første sim i Sims 4; Frida Simz :)

10565000_10152505061921405_9100738316946

Så søt hun ble :) har akkurat lastet ned demoen selv,men har ikke tid til å spille før ikveld, for nå skal jeg jobbe. Gleder meg :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så søt hun ble :) har akkurat lastet ned demoen selv,men har ikke tid til å spille før ikveld, for nå skal jeg jobbe. Gleder meg :)

Hvor kan jeg laste ned demoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Hvor kan jeg laste ned demoen?

Jeg fikk mail fra EA om at jeg var utvalgt til å få laste ned demoen og at den nå lå klar til nedlasting på Origin-kontoen min. Tror de velger tilfeldige brukere som mottar nyhetsbrev fra EA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mail fra EA om at jeg var utvalgt til å få laste ned demoen og at den nå lå klar til nedlasting på Origin-kontoen min. Tror de velger tilfeldige brukere som mottar nyhetsbrev fra EA.

Åjaa :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...