AnonymBruker Skrevet 20. august 2022 #7121 Del Skrevet 20. august 2022 Ariana807 skrev (13 timer siden): Husker jeg så på når Zombie Cleo spilte denne challangen langt tilbake i tid 😄 Morsom challange 😄 Og særlig nå om man har alle gårdsdyrene kunne det blitt veldig interessant 😄 Det er veldig gøy! Masse regler å følge og man har flere excel sheets hvor man lager en oversikt over generasjonene 😄 Lærer også en del historie når man sitter og googler om en vanlig fiolin er historisk riktig i middelalderen eller ei og i hvilket århundre bøker ble vanlig å eie Anonymkode: 0b78b...404 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fleskpurke Skrevet 26. august 2022 #7122 Del Skrevet 26. august 2022 Nå må jeg bare spørre.. Jeg har kjøpt studentliv/universitet og skal ha tønnefest. Men hvor finner jeg tønna jeg kan drikke jus fra?😵💫 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2022 #7123 Del Skrevet 28. august 2022 Fleskpurke skrev (På 26.8.2022 den 19.32): Nå må jeg bare spørre.. Jeg har kjøpt studentliv/universitet og skal ha tønnefest. Men hvor finner jeg tønna jeg kan drikke jus fra?😵💫 Du får kjøpt den fra kiosken på campus, samme sted du kjøper merch fra universitetet. Anonymkode: de586...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 31. august 2022 #7124 Del Skrevet 31. august 2022 On 8/4/2022 at 10:15 PM, Drizzt said: Dette spilte jeg da jeg var ung 😁 Savner det litt sammen med andre gamle klassikere som forskjellige Tycoon-spill eller HMM3. De likte jeg også. Jeg hadde Rollercoaster Tycoon og Zoo Tycoon. Spilte også mye Sim City. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H a n n e Skrevet 7. september 2022 #7125 Del Skrevet 7. september 2022 Jeg sliter med å få opp debug. Jeg skriver inn de rette juksekodene, men får bare opp debug trapperekkverk. Blir tulen! Noen som vet hvorfor det ikke går? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 7. september 2022 #7126 Del Skrevet 7. september 2022 H a n n e skrev (3 timer siden): Jeg sliter med å få opp debug. Jeg skriver inn de rette juksekodene, men får bare opp debug trapperekkverk. Blir tulen! Noen som vet hvorfor det ikke går? Sorter etter Debug i sorteringsmenyen etter at du har skrevet inn, det må jeg eller så kommer det bare opp trapper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
H a n n e Skrevet 7. september 2022 #7127 Del Skrevet 7. september 2022 Matas skrev (4 timer siden): Sorter etter Debug i sorteringsmenyen etter at du har skrevet inn, det må jeg eller så kommer det bare opp trapper. Hva mener du med sorteringsmenyen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 7. september 2022 #7128 Del Skrevet 7. september 2022 (endret) H a n n e skrev (18 minutter siden): Hva mener du med sorteringsmenyen? Den som ligger til høyre i menyen. På "Filter items". Endret 7. september 2022 av Matas Ble to bilder, slettet det ene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ardwinna Skrevet 26. september 2022 #7129 Del Skrevet 26. september 2022 Er det meningen at absolutt alle simmer skal få de samme fryktene? Etter at High School ble installert, er alle simmene mine redd for å feile, at de har valgt feil jobb og at det føles som om noe(n) styrer livet deres i negativ retning. Jeg blir sprø av at de går rundt og er triste hele tiden uansett hvilket yrke de har og hvilke omstendigheter de lever under! Flere som opplever dette? Er dette meningen eller en irriterende bug? Hva kan man eventuelt gjøre for å få simmene gladere? Jeg har prøvd å snakke om frykten med andre simmer (når det kommer opp som valg) og det fungerer litt, i ei kort stund, til de plutselig er like triste igjen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 14. oktober 2022 #7130 Del Skrevet 14. oktober 2022 The Sims 5? Mange rykter ute å går. Noen la ut bilder av en chat med en selskap om mulig release date 1. november. Jeg tror ikke spillet kommer i år, så det tror jeg er fake. MEN... hvis de ikke snakker om The Sims 5 på tirsdag, så blir folk sur. Dette er en tease! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 18. oktober 2022 #7131 Del Skrevet 18. oktober 2022 Fuck them. De sa egentlig bare at de skulle fikse spillet sitt. Jeg er så ferdig med EA, de utnytter fansen med å lage mye oppstyr rundt ingenting. I tillegg til at de tar ideer fra Paralives fordi de er redd for konkurranse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #7132 Del Skrevet 18. oktober 2022 Ja Project Rene var en ren blåkopi av Paralives 😂 Og wow, etter over 9 år skal vi endelig få babyer som ikke er et møbel! Banebrytende. Anonymkode: cba65...83e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. oktober 2022 #7133 Del Skrevet 18. oktober 2022 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja Project Rene var en ren blåkopi av Paralives 😂 Og wow, etter over 9 år skal vi endelig få babyer som ikke er et møbel! Banebrytende. Anonymkode: cba65...83e tenkte det samme. Og det med babyer, det de viste i det klippet er jo mer toddler enn baby. Anonymkode: aa653...214 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2022 #7134 Del Skrevet 20. oktober 2022 Er Hytteliv gøy? Anonymkode: 5a0b3...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 21. oktober 2022 #7135 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er Hytteliv gøy? Anonymkode: 5a0b3...469 Kommer an på spillestilen din. Jeg har spilt hytteliv en gang, også ble det for kjedelig for min del. Jeg liker best å spille i Oasis Springs eller i San Myshuno så jeg burde egentlig forstått at hytteliv ikke er noe for meg😅 Jeg liker å spille med sosial simmer som jobber og treffer nye folk på jobb eller på pub'en, så det ble veldig kjedelig for min del at simmen måtte stå opp tidlig og legge seg tidlig for å ta vare på alle dyra og gjøre gårdsarbeid😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #7136 Del Skrevet 21. oktober 2022 Matas skrev (14 timer siden): Kommer an på spillestilen din. Jeg har spilt hytteliv en gang, også ble det for kjedelig for min del. Jeg liker best å spille i Oasis Springs eller i San Myshuno så jeg burde egentlig forstått at hytteliv ikke er noe for meg😅 Jeg liker å spille med sosial simmer som jobber og treffer nye folk på jobb eller på pub'en, så det ble veldig kjedelig for min del at simmen måtte stå opp tidlig og legge seg tidlig for å ta vare på alle dyra og gjøre gårdsarbeid😂 Hvilken tilleggspakke har du og liker du? Anonymkode: 5a0b3...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 21. oktober 2022 #7137 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvilken tilleggspakke har du og liker du? Anonymkode: 5a0b3...469 Det er enklere å si hvilke jeg ikke har: Av spillpakker har jeg ikke Star Wars og Varulver Av stæsjpakker har jeg ikke Luksusparty, Moschino, Romantsk Hagestæsj og Skrekkstæsj. Jeg har alle utvidelsespakkene. Favorittene min blant utvidelsespakker er Studentliv, På jobben (i perioder) og Livet i byen. Fireårstider er helt greit, og jeg vet det er en favorittpakke blant de fleste, men jeg hadde fint klart meg uten årstider. Favorittene mine blant spillpakker er Drømmeoppussing (min favoritt av alle pakker), Foreldre og barn og Ut i naturen. Jeg liker også En dag på spa. Favorittene mine blant stæsjpakker er Vidunderlig veranda og smått og smart, mye grunnet innholdet i disse pakkene. Kreativt strikketøy er også søt ^^ Spiller man mye med barn er jo selvsagt stæsjpakkene som er rettet mot barn/familie også kjekke å ha. Så for å oppsummere er nok mine favoritter over alle favoritter Livet i byen, studentliv og drømmeoppussing. Det er de pakkene jeg bruker mest. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #7138 Del Skrevet 21. oktober 2022 Matas skrev (7 minutter siden): Det er enklere å si hvilke jeg ikke har: Av spillpakker har jeg ikke Star Wars og Varulver Av stæsjpakker har jeg ikke Luksusparty, Moschino, Romantsk Hagestæsj og Skrekkstæsj. Jeg har alle utvidelsespakkene. Favorittene min blant utvidelsespakker er Studentliv, På jobben (i perioder) og Livet i byen. Fireårstider er helt greit, og jeg vet det er en favorittpakke blant de fleste, men jeg hadde fint klart meg uten årstider. Favorittene mine blant spillpakker er Drømmeoppussing (min favoritt av alle pakker), Foreldre og barn og Ut i naturen. Jeg liker også En dag på spa. Favorittene mine blant stæsjpakker er Vidunderlig veranda og smått og smart, mye grunnet innholdet i disse pakkene. Kreativt strikketøy er også søt ^^ Spiller man mye med barn er jo selvsagt stæsjpakkene som er rettet mot barn/familie også kjekke å ha. Så for å oppsummere er nok mine favoritter over alle favoritter Livet i byen, studentliv og drømmeoppussing. Det er de pakkene jeg bruker mest. Tusen takk jeg viste ikke det var så mye, trodde det bare var tilleggspakke. Hva er forskjell på utvidelse og spillpakke? Jeg trodde jeg hadde studentliv, men klarer ikke se den. Har sims 4 og min sims er på universitetet nå, og jeg hater det. Lekser, øve på presentasjon og alt. Hun er trøtt og sulten hele tiden😂 Anonymkode: 5a0b3...469 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matas Skrevet 21. oktober 2022 #7139 Del Skrevet 21. oktober 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tusen takk jeg viste ikke det var så mye, trodde det bare var tilleggspakke. Hva er forskjell på utvidelse og spillpakke? Jeg trodde jeg hadde studentliv, men klarer ikke se den. Har sims 4 og min sims er på universitetet nå, og jeg hater det. Lekser, øve på presentasjon og alt. Hun er trøtt og sulten hele tiden😂 Anonymkode: 5a0b3...469 Hovedforskjellen er at en utvidelsespakke er større enn en spillpakke (har mer innhold) og koster derfor mer, men de kommer også ofte med store og nye verdener Er simmen din på universitetet og du kan spille med den der, har du mest sannsynligvis Studentliv (Discover university på engelsk), hvis ikke har du kanskje en mod installert? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2022 #7140 Del Skrevet 21. oktober 2022 Matas skrev (3 timer siden): Hovedforskjellen er at en utvidelsespakke er større enn en spillpakke (har mer innhold) og koster derfor mer, men de kommer også ofte med store og nye verdener Er simmen din på universitetet og du kan spille med den der, har du mest sannsynligvis Studentliv (Discover university på engelsk), hvis ikke har du kanskje en mod installert? Ok😊 jeg så da jeg gikk inn å spilte at jeg har vist kjøpt den studentliv🫢 Anonymkode: 5a0b3...469 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå