Gå til innhold

Den store Sims 4-tråden!

Adele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå har jeg nettopp fått med sims4! Kan godt hende flere har spurt om dette, men er det noen koder for å "fylle behovene", få mer penger osv? Husker at det har vært det i tidligere spill, men er evig lenge siden jeg har spilt. Og hva trykker jeg på for å skrive koder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg nettopp fått med sims4! Kan godt hende flere har spurt om dette, men er det noen koder for å "fylle behovene", få mer penger osv? Husker at det har vært det i tidligere spill, men er evig lenge siden jeg har spilt. Og hva trykker jeg på for å skrive koder?

Pengekoder: motherlode (50.000) og Kaching (1000) :)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

Du trykker shift+ctrl+C for å få opp ruten der koder skal skrives. I tillegg til Tyttebæras tips kan du også bruke koden testingcheatsenabled true og så skrive money [sum du vil ha simmen skal ha] (selvfølgelig uten klammetegn). På den måten kan man også ta bort penger fra simmer man ønsker skal ha lite penger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blubberella

http://www.thesims.com/no_NO/news/woohoo-weekend-feb-2015?utm_campaign=sims4-social-us-maxis-fb-sims4-social-woohoowe-021315-fb-prev-site-sust&utm_source=facebook&utm_medium=social&sourceid=sims4-social-us-maxis-fb-sims4-social-woohoowe-021315-fb-prev-site-sust&cid=35010&ts=1423865983076&sf36091942=1

Altså... Hvis vi klarer å få simmene våre til å ha årnings 4 eller 5 millioner ganger denne helgen så legger de til ekstra belønninger i en oppdatering som kommer i mars. Vet ikke om jeg synes det er teit eller bare bra at de engasjerer spillerne mer, jeg :P

Og simmerne rundt i verden klarte utfordringen så det blir både gnom og hårsveiser i mars :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg masse til den pakka :) Blir masse nytt å gjøre. Men jeg håper at det blir sånn at hvis du spiller vanlig med en sim, så kan simmen din også bli syk og må på sykehuset eller at man blir med simmen og føder på sykehuset. Og at man kan besøke bakerier som kunde og spise der og gå på date :)

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg masse til den pakka :) Blir masse nytt å gjøre. Men jeg håper at det blir sånn at hvis du spiller vanlig med en sim, så kan simmen din også bli syk og må på sykehuset eller at man blir med simmen og føder på sykehuset. Og at man kan besøke bakerier som kunde og spise der og gå på date :)

Det er i hvert fall bekreftet at man kan besøke andre butikker og kjøpe dem :) Jeg regner med at man også kan bli syk og dra på sykehus, jeg håper i hvert fall det!

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som kan en graviditetskode eller noe?

Jeg har en familie som jeg spiller. Jeg har juksa litt sånn at barna har A på skolen og foreldrene har topp jobber, MEN problemet er at nå vil jeg ha en baby eller to til.

Jeg har to mammaer og fire jenter. Jeg vil ha en liten gutt, men jeg vil egentlig at simmen min skal bli gravid selv fordi da får barnet genene til mor. :P

De der adopterte barna ser så rar ut! Jeg kan jo adoptere å endre i CAS... men hadde håpet at det var en måte å bli smellt på tjukka som ikke involverte å være utro mot kona. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det noen som kan en graviditetskode eller noe?

Jeg har en familie som jeg spiller. Jeg har juksa litt sånn at barna har A på skolen og foreldrene har topp jobber, MEN problemet er at nå vil jeg ha en baby eller to til.

Jeg har to mammaer og fire jenter. Jeg vil ha en liten gutt, men jeg vil egentlig at simmen min skal bli gravid selv fordi da får barnet genene til mor. :P

De der adopterte barna ser så rar ut! Jeg kan jo adoptere å endre i CAS... men hadde håpet at det var en måte å bli smellt på tjukka som ikke involverte å være utro mot kona. :D

Prøv sims.add_buff pregnancy_trimester1 :) Du kan bytte ut 1 med 2 eller 3, da er hun lengre på vei.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv sims.add_buff pregnancy_trimester1 :) Du kan bytte ut 1 med 2 eller 3, da er hun lengre på vei.

Jeg gjorde det, men det virka ikke. Det er den eneste koden jeg har funnet med å google. :sukk:

Kanskje jeg skrev feil... kan prøve igjen.

Det kan jo være at jeg finner en pregnancy mod da. Men er litt forsiktig med å instalere sånt, for vil ikke ha rare bugs.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blubberella

Har en sim som jobber som feltagent. Hennes daglig oppgave er "let i etteretning". Hvordan gjør hun det?

Via nettet på PCn, mener jeg å huske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man adoptere barn? Hvordan?

Anonymous poster hash: 93041...dd9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man adoptere barn? Hvordan? Anonymous poster hash: 93041...dd9

på dataen under familie :-)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...