SparDame87 Skrevet 15. februar 2015 #1721 Del Skrevet 15. februar 2015 Kjenner at jeg nesten blir desperat. I går kjøpte jeg Ut i naturen pakken. Null problem og null stress. Helt til jeg skal finne de ti uidentifiserte plantene. Jeg får ikke til å høste ildbladet. Finner planten, men får aldri høstet den. Har til og med slettet spillet og installert det igjen, uten at det funket. Noen andre med samme problem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 16. februar 2015 #1722 Del Skrevet 16. februar 2015 I morgen kommer versjonen for mac!! :D Noen som kan anbefale meg hvor den kan kjøpes? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ennasus Skrevet 16. februar 2015 #1723 Del Skrevet 16. februar 2015 I morgen kommer versjonen for mac!! :D Noen som kan anbefale meg hvor den kan kjøpes? Origin! De har 30% på sims 4:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 16. februar 2015 #1724 Del Skrevet 16. februar 2015 Origin! De har 30% på sims 4:) Åh åh!! Noen som vet klokkeslettet det kommer til mac? Haha, jeg føler meg som en unge som venter på julegaveåpningen... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 16. februar 2015 #1725 Del Skrevet 16. februar 2015 Åh åh!! Noen som vet klokkeslettet det kommer til mac? Haha, jeg føler meg som en unge som venter på julegaveåpningen... 17. februar kl. 19 kan eg laste det ned frå Origin iallefall! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 16. februar 2015 #1726 Del Skrevet 16. februar 2015 17. februar kl. 19 kan eg laste det ned frå Origin iallefall! :D Oi, så sent!! :o Hadde håpet det ble etter 00.00 jeg.. Hvor fikk du denne infoen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 16. februar 2015 #1727 Del Skrevet 16. februar 2015 (endret) Oi, så sent!! :o Hadde håpet det ble etter 00.00 jeg.. Hvor fikk du denne infoen? Står på Origin Endret 16. februar 2015 av Hinkelpinkel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 17. februar 2015 #1728 Del Skrevet 17. februar 2015 Gleder meg til å endelig få spille! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 17. februar 2015 #1729 Del Skrevet 17. februar 2015 Hjelp! Jeg lagte en ny sim for å flytte inn i ett nytt hus. Så hadde ikke simmen nok penger. Jeg trykka på krysset i "move in" for å skrive inn koden og så flytte inn simmen min, men nå er simmen borte! Jeg finner den ikke igjen i biblioteket mitt. Jeg brukte jo tid på den! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 17. februar 2015 #1730 Del Skrevet 17. februar 2015 Åhhh tar så lang tid å laste ned. Har hold på å "forberede" til nedlastning i en halv time. Jaja, hva er vel Sims uten ett par bugs, forsinkelser og feil 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hinkelpinkel Skrevet 17. februar 2015 #1731 Del Skrevet 17. februar 2015 Åhhh tar så lang tid å laste ned. Har hold på å "forberede" til nedlastning i en halv time. Jaja, hva er vel Sims uten ett par bugs, forsinkelser og feil Min har komt til 52%, syns dette går i sneglefart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 17. februar 2015 #1732 Del Skrevet 17. februar 2015 Min har komt til 52%, syns dette går i sneglefart! Ja! Hadde jo sett for meg at jeg skulle spille i kveld, men ser ikke sånn ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiyo Skrevet 17. februar 2015 #1733 Del Skrevet 17. februar 2015 Hjelp! Jeg lagte en ny sim for å flytte inn i ett nytt hus. Så hadde ikke simmen nok penger. Jeg trykka på krysset i "move in" for å skrive inn koden og så flytte inn simmen min, men nå er simmen borte! Jeg finner den ikke igjen i biblioteket mitt. Jeg brukte jo tid på den! Fant henne. Hun hadde custom content og da må man på advanced search for å inkludere de med custom. Det visste jo ikke jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kragebein Skrevet 18. februar 2015 #1734 Del Skrevet 18. februar 2015 Ny video som viser litt av gameplayet som lege Det ser ut som det er to retninger, lege og sykepleier? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 18. februar 2015 #1735 Del Skrevet 18. februar 2015 Spillet mitt hakker noe veldig på maccen min... Har jo oppfylt alle kravene og vel så det så er ingenting som tilsier at det skal være så tregt. Når jeg for eks velger at simmen min skal dusje så har hun nesten rukket å dusje ferdig før det vises at hun dusjer i den handlingsboksen om dere skjønner. Synes heller jeg ikke rekker å gjøre noe mellom jobb og soving annet enn å spise, dusje, se litt tv og gå på do.. Blir liksom kun for å unngå at behovene blir røde, rekker ikke mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Poppie Skrevet 19. februar 2015 #1736 Del Skrevet 19. februar 2015 Så utrolig typisk at utvidelsespakkene kommer rett før eksamenstiden starter Pleier å si til meg selv "da er de aller fleste bugs fiksa på til juni-ish". Hjelper dog lite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alethia Skrevet 19. februar 2015 #1737 Del Skrevet 19. februar 2015 Spillet mitt hakker noe veldig på maccen min... Har jo oppfylt alle kravene og vel så det så er ingenting som tilsier at det skal være så tregt. Når jeg for eks velger at simmen min skal dusje så har hun nesten rukket å dusje ferdig før det vises at hun dusjer i den handlingsboksen om dere skjønner. Synes heller jeg ikke rekker å gjøre noe mellom jobb og soving annet enn å spise, dusje, se litt tv og gå på do.. Blir liksom kun for å unngå at behovene blir røde, rekker ikke mer. Enig i at man ikke rekker å gjøre så mye pga behovene. Skulle ønske man kunne slå av den "personligheten" som viser hvordan de føler seg. Spillet mitt går som smurt sålangt. Ingen problemer på mac. Håper det holder seg sånn! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 20. februar 2015 #1738 Del Skrevet 20. februar 2015 Noen andre som har dette problemet? Omtrent ingen av vinduene er gjennomsiktige, og det irriterer dritten av meg De som er helt enkle og firkanta uten noe dilldall funker, men de passer jo ikke inn i huset mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Severus Skrevet 20. februar 2015 #1739 Del Skrevet 20. februar 2015 De er ikke helt inntil veggen, ser ut som ei lita glippe der. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bippo Skrevet 20. februar 2015 #1740 Del Skrevet 20. februar 2015 De er helt inntil veggen jo, de fester seg jo sånn automatisk. Men jeg har lest litt rundt, og det ser ut som flere Mac-spillere har samme problemet, så får vi håpe at det kommer en patch på det ganske snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå