Androide Skrevet 19. august 2014 #681 Del Skrevet 19. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. august 2014 Forfatter #682 Del Skrevet 19. august 2014 Hahaha! Så gode svar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 19. august 2014 #683 Del Skrevet 19. august 2014 Dææveer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. august 2014 #684 Del Skrevet 19. august 2014 HAHAHAHAHAH Beste svarene jeg har hørt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 19. august 2014 Forfatter #685 Del Skrevet 19. august 2014 Sååå sliten nå. Min kollega er sykemeldt hele denne uken og jeg har alt ansvaret for 2 stks arbeid. Jeg jobber på kontor og sitter nå både med innkommende mails og telefoner HELE dagen. Akkurat nå vil jeg bare gråte! Jeg er skikkelig lei av at det forventes at alt opprettholder seg selv om en er borte. Det ringer konstant og jeg har masse mails i tillegg.. Dagens sutring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 19. august 2014 #686 Del Skrevet 19. august 2014 Dagens klem 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 21. august 2014 Forfatter #687 Del Skrevet 21. august 2014 13 uker! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 21. august 2014 #688 Del Skrevet 21. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 21. august 2014 #689 Del Skrevet 21. august 2014 Alle gode ting er tre-tten! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 21. august 2014 #690 Del Skrevet 21. august 2014 Hurra for 13! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilleninja Skrevet 21. august 2014 #691 Del Skrevet 21. august 2014 Jippiii Tiden bare flyr av gårde? (Eller ikke ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 21. august 2014 #692 Del Skrevet 21. august 2014 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fibonacci Skrevet 21. august 2014 #693 Del Skrevet 21. august 2014 Juhuu, 13 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. august 2014 Forfatter #694 Del Skrevet 22. august 2014 Litt over 8 timer til helg! Please save me! Alt inni meg er sliten nå.. Helg ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 22. august 2014 Forfatter #695 Del Skrevet 22. august 2014 Snart helg!! Jeg opplevde noe nytt og litt ekkelt i sted. Jeg var ute og skulle i et møte så vi gikk i rask gange. Fikk plutselig vondt litt nedover i låret, i korsryggen og i magen.. Føltes ut som en type menssmerte som ble litt intens. Ville jo bare sette meg ned! Noen opplevd det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. august 2014 #696 Del Skrevet 23. august 2014 Snart helg!! Jeg opplevde noe nytt og litt ekkelt i sted. Jeg var ute og skulle i et møte så vi gikk i rask gange. Fikk plutselig vondt litt nedover i låret, i korsryggen og i magen.. Føltes ut som en type menssmerte som ble litt intens. Ville jo bare sette meg ned! Noen opplevd det? Har ikke kjent det som menssmerter, men som ising i korsryggen og nedover venstresiden ut i låret. Har måttet sette meg ned, samt at beinet sviktet under meg på mandag. Da fikk jeg tatt meg for og unngikk å falle i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 23. august 2014 Forfatter #697 Del Skrevet 23. august 2014 Har ikke kjent det som menssmerter, men som ising i korsryggen og nedover venstresiden ut i låret. Har måttet sette meg ned, samt at beinet sviktet under meg på mandag. Da fikk jeg tatt meg for og unngikk å falle i alle fall. Uff! Skummelt hvordan er det på jobb? Fungerer du greit der? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 23. august 2014 #698 Del Skrevet 23. august 2014 Uff! Skummelt hvordan er det på jobb? Fungerer du greit der? Jeg kjenner det nesten ikke på morgenen, men utover dagen blir det mer og mer merkbart. På slutten sliter jeg med å løfte barna. Prøver å sitte mye selv og heller sette meg ned på huk og holde rundt barna som slår seg enn å løfte dem opp. Man blir etterhvert ganske bevisst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 24. august 2014 Forfatter #699 Del Skrevet 24. august 2014 Hjelp! Øm kul i armhulen dukket plutselig opp.. Sikkert ufarlig, men likevel litt skummelt. Noen som har hatt slikt før? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 24. august 2014 #700 Del Skrevet 24. august 2014 Hjelp! Øm kul i armhulen dukket plutselig opp.. Sikkert ufarlig, men likevel litt skummelt. Noen som har hatt slikt før? Hvor stor, er den bevegelig, rødlig eller vanlig hudfarge? Kan være alt fra en "innvendig kvise", betente svettekjertler, fettcyste osv når du ikke forklarer nærmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå