malicious Skrevet 14. august 2014 Forfatter #621 Del Skrevet 14. august 2014 Bare kom til Bodø! 90 kvm og to soverom, goood plass Be right there!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. august 2014 Forfatter #622 Del Skrevet 14. august 2014 Jeg tror vi må slutte og kalle babyen for appelsinen. I går kveld sa jeg til kjæresten "Skal bare spise en appelsin.." Så ble jeg skikkelig satt ut og så på appelsinen foran meg og ble trist. hahaaha! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 14. august 2014 #623 Del Skrevet 14. august 2014 Men hva gjorde at dere begynte å kalle den for appelsin i utgangspunktet? Jeg mener, den er jo mye mindre enn en appelsin enn så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. august 2014 Forfatter #624 Del Skrevet 14. august 2014 Men hva gjorde at dere begynte å kalle den for appelsin i utgangspunktet? Jeg mener, den er jo mye mindre enn en appelsin enn så lenge. Hehehe.. I forbindelse med at vi leste om livmora som var på størrelse med en appelsin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 14. august 2014 Forfatter #625 Del Skrevet 14. august 2014 Snilleste typen lager kveldsmat til meg og tenner lys. Har kjøpt pappabok til han, som han leste ut på et døgn. Så sa han "ferdig med boka. Kan ikke babyen komme nå? Gleder meg sånn!!" ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 14. august 2014 #626 Del Skrevet 14. august 2014 Ble det servelat på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 14. august 2014 #627 Del Skrevet 14. august 2014 Snilleste typen lager kveldsmat til meg og tenner lys. Har kjøpt pappabok til han, som han leste ut på et døgn. Så sa han "ferdig med boka. Kan ikke babyen komme nå? Gleder meg sånn!!" ❤️ Hvilken pappabok kjøpte du? Jeg kjøpte akkurat en til min, tror det var noe pappguide eller noe slik! Morsom bok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spiremor Skrevet 14. august 2014 #628 Del Skrevet 14. august 2014 Snilleste typen lager kveldsmat til meg og tenner lys. Har kjøpt pappabok til han, som han leste ut på et døgn. Så sa han "ferdig med boka. Kan ikke babyen komme nå? Gleder meg sånn!!" ❤️ Må finne en pappabok til mannen her også. Hvilken kjøpte du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Essie_ Skrevet 14. august 2014 #629 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Vi eier hus på drøyt 200kvm, og vi har fire soverom og tre stuer, god standard. Leier ut sokkelleil. så vi disponerer ca 130-140kvm. Kjøpte huset for ca 2,5 mill. Bor en time utenfor Oslo m toget. Samboeren min kjører til jobb i Oslo hver dag. Skjønner at dere vil bo nærmere Oslo, men det viser at det er mulig å bo ganske greit litt utenfor de store byene Endret 14. august 2014 av Essie_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saraby Skrevet 14. august 2014 #630 Del Skrevet 14. august 2014 (endret) Ble det servelat på? Mmmm, servelaaat Endret 14. august 2014 av Saraby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. august 2014 #631 Del Skrevet 15. august 2014 Snilleste typen lager kveldsmat til meg og tenner lys. Har kjøpt pappabok til han, som han leste ut på et døgn. Så sa han "ferdig med boka. Kan ikke babyen komme nå? Gleder meg sånn!!" ❤️ Ååååååå!!! Jeg har også kjøpt pappabok til samboeren min. Spent på om han kommer til å lese den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 15. august 2014 #632 Del Skrevet 15. august 2014 Hehehe.. I forbindelse med at vi leste om livmora som var på størrelse med en appelsin! Aha Koselig med pappabok. Det hadde aldri min giddet å lese. Så jeg forteller han bare de tingene jeg vil han skal vite. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. august 2014 Forfatter #633 Del Skrevet 15. august 2014 Ble det servelat på? Haha nei! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. august 2014 Forfatter #634 Del Skrevet 15. august 2014 Vi eier hus på drøyt 200kvm, og vi har fire soverom og tre stuer, god standard. Leier ut sokkelleil. så vi disponerer ca 130-140kvm. Kjøpte huset for ca 2,5 mill. Bor en time utenfor Oslo m toget. Samboeren min kjører til jobb i Oslo hver dag. Skjønner at dere vil bo nærmere Oslo, men det viser at det er mulig å bo ganske greit litt utenfor de store byene Ja, skjønner at det muligens er det vi må også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. august 2014 Forfatter #635 Del Skrevet 15. august 2014 Hvilken pappabok kjøpte du? Jeg kjøpte akkurat en til min, tror det var noe pappguide eller noe slik! Morsom bok! Må finne en pappabok til mannen her også. Hvilken kjøpte du? Ååååååå!!! Jeg har også kjøpt pappabok til samboeren min. Spent på om han kommer til å lese den. Jeg kjøpte en liten bok som het: "Verdens beste pappa". Mer en guide for menn som skal få barn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillemeg90 Skrevet 15. august 2014 #636 Del Skrevet 15. august 2014 (endret) Var den jeg også kjøpte, virker kjempegrei! Endret 15. august 2014 av lillemeg90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissStiles Skrevet 15. august 2014 #637 Del Skrevet 15. august 2014 Jeg kjøpte en liten bok som het: "Verdens beste pappa". Mer en guide for menn som skal få barn Den kjøpte jeg og. Godt å høre at den falt i smak hos han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
malicious Skrevet 15. august 2014 Forfatter #638 Del Skrevet 15. august 2014 Den kjøpte jeg og. Godt å høre at den falt i smak hos han. Ja, nå er han virkelig gira! Er nok lettere for oss jenter å glede oss, ettersom det vokser inni magen vår. Gøy at de får et innblikk av det som skjer også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nautika Skrevet 15. august 2014 #639 Del Skrevet 15. august 2014 Åååh! Så koselig å høre at han er så gira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skyblue Skrevet 15. august 2014 #640 Del Skrevet 15. august 2014 Å den boka må jeg å kjøpe etter hvert! Må man bestille på nett eller kan man også kjøpe det i butikken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå