Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Ja på en måte ønsker jeg det, men så har man jo ikke noe sted å gjøre av hunden heller. De som pleier å passe han er ikke hjemme. Nei, får eventuelt diskutere det med samboer i morgen, får jo ikke gjort noe i dag uansett. Tror absolutt det hadde vært godt å se han en siste gang, og kanskje godt for O og bestefaren og? Jeg er for øvrig ikke sikker på i hvilken grad han er tilstede. Jeg spurte samboer, og han sa han var ikke sikker, men trodde han var våken enda og lå med oksygenmaske. Samboer er ikke så flink til å spørre om slike ting, han tenker ikke over det, så han vet i grunn ikke helt hvilken tilstand han er i. Helsepersonellet anbefalte dem alle å komme i kveld, at de ikke ville tatt sjansen på å komme i morgen som opprinnelig var planlagt, så det tyder jo på at det kan gå veldig fort. For alt jeg vet kan han være død allerede i morgen da.

Du får se det an til i morgen, ja. Håper han lever i alle fall noen dager til slik at dere rekker å la det synke inn og ta avgjørelser som dette... Ikke lett når det går så fort.

Jeg tror i alle fall barn takler slike møter og triste nyheter bedre enn vi tenker oss. De aksepterer jo det meste bare de får en forklaring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du får se det an til i morgen, ja. Håper han lever i alle fall noen dager til slik at dere rekker å la det synke inn og ta avgjørelser som dette... Ikke lett når det går så fort.

Jeg tror i alle fall barn takler slike møter og triste nyheter bedre enn vi tenker oss. De aksepterer jo det meste bare de får en forklaring.

Det tror jeg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Hvordan går det hos deg? :klemmer:

Hei! :)

Joda det går fint her. Vet enda ikke hvordan ståa er med svigerfar. Han ligger jo på intensiven, og der pleier det å være telefonforbud, så hører nok ikke fra smaboer før han går ut derfra. Må bare vente i tålmodighet antar jeg, men håper han tar seg en tur ut snart slik at han kan ringe og oppdatere oss. Vet svigerbestefar også sitter og lurer på hvordan det går.

Selv har jeg akkurat vært på tur til Keiservarden. Var en flott tur. :) Skal slappe av litt nå også skal jeg hente O. Da er det ferie og han skal være hjemme i en uke. :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! :)

Joda det går fint her. Vet enda ikke hvordan ståa er med svigerfar. Han ligger jo på intensiven, og der pleier det å være telefonforbud, så hører nok ikke fra smaboer før han går ut derfra. Må bare vente i tålmodighet antar jeg, men håper han tar seg en tur ut snart slik at han kan ringe og oppdatere oss. Vet svigerbestefar også sitter og lurer på hvordan det går.

Selv har jeg akkurat vært på tur til Keiservarden. Var en flott tur. :) Skal slappe av litt nå også skal jeg hente O. Da er det ferie og han skal være hjemme i en uke. :nigo:

Håper alt er fint med svigerfar :)

Hvordan var føret opp? Gikk du fra turisthytta? Sist jeg prøvde var det is og bare is hele veien, så jeg ga opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper alt er fint med svigerfar :)

Hvordan var føret opp? Gikk du fra turisthytta? Sist jeg prøvde var det is og bare is hele veien, så jeg ga opp :fnise:

Jeg gikk fra parkeringsplassen helt der nede. Liker å få med meg den lange brattbakken som er i starten. :) Ble 8,5 km og 810 kcal. :) Det var supert føre! Tørt og fint! Var veldig skiftende vær. Da vi kom var det sol og fint, men hadde 20 min tidligere kledd på meg ganske mye pga det var sludd og kaldt, så måtte kle av meg litt før vi gikk. Et stykke lenger opp ble det snø og sludd igjen, en liten stund var det haggel og på tur ned ble det kjempefint vær igjen. Har holdt seg stabilt siden.. :)

Endret av Teriyaki
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, har ikke lest disse innleggene om svigerfaren din før nå! Kreft er en skikkelig drittsykdom som har tatt alt for mange liv. Det er så kjipt! :sukk: Skjønner også følelsen av å bli eksludert, det er vondt. Da bestekompisen til kjæresten min tok livet av seg fikk jeg ikke komme i minnestunden, selv om jeg kjente han ganske godt. Det viste seg at kjæresten og kompisene hans ikke ville sørge foran meg og de andre damene. De ville ha sorgen "alene" om du skjønner. Jeg skjønner det fortsatt ikke, men det var visst godt for dem å møtes bare dem.

Noen sørger jo best sammen med de som de kjenner best og familie er gjerne denne gruppen. Men ja, vondt gjør det :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk fra parkeringsplassen helt der nede. Liker å få med meg den lange brattbakken som er i starten. :) Ble 8,5 km og 810 kcal. :) Det var supert føre! Tørt og fint! Var veldig skiftende vær. Da vi kom var det sol og fint, men hadde 20 min tidligere kledd på meg ganske mye pga det var sludd og kaldt, så måtte kle av meg litt før vi gikk. Et stykke lenger opp ble det snø og sludd igjen, en liten stund var det haggel og på tur ned ble det kjempefint vær igjen. Har holdt seg stabilt siden.. :)

Altså, du gikk fra Maskinisten? Må ta meg en tur en dag..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, har ikke lest disse innleggene om svigerfaren din før nå! Kreft er en skikkelig drittsykdom som har tatt alt for mange liv. Det er så kjipt! :sukk: Skjønner også følelsen av å bli eksludert, det er vondt. Da bestekompisen til kjæresten min tok livet av seg fikk jeg ikke komme i minnestunden, selv om jeg kjente han ganske godt. Det viste seg at kjæresten og kompisene hans ikke ville sørge foran meg og de andre damene. De ville ha sorgen "alene" om du skjønner. Jeg skjønner det fortsatt ikke, men det var visst godt for dem å møtes bare dem.

Noen sørger jo best sammen med de som de kjenner best og familie er gjerne denne gruppen. Men ja, vondt gjør det :(

Ja det er veldig leit, også har det jo gått så fort også. De fleste får jo noen måender til å forberede seg, men det har ikke vi fått.

Jeg føler jo jeg er en del av familien, eller jeg kan jo si med sikkerhet at det er jeg. Har vært en del av den i snart syv og år vi har jo barn sammen, menmen. Det går nå greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, du gikk fra Maskinisten? Må ta meg en tur en dag..

Ja, jeg gjorde vel det? Jeg har alltid tenkt at Maskinisten er litt lenger opp i den lysløypedelen som er ved siden av grusveien, men det kalles vel Maskinisten nede på parkeringsplassen og? Jeg er ikke så kjent med hva som kalles hva, selv om jeg har bodd i Rødbrekka som er like ovenfor i to år før vi flyttet hit. :P

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg gjorde vel det? Jeg har alltid tenkt at Maskinisten er litt lenger opp i den lysløypedelen som er ved siden av grusveien, men det kalles vel Maskinisten nede på parkeringsplassen og? Jeg er ikke så kjent med hva som kalles hva, selv om jeg har bodd i Rødbrekka som er like ovenfor i to år før vi flyttet hit. :P

Jepp, hele området heter Maskinisten :jepp: Vi bor ca 90 sekunder unna parkeringsplassen der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? I det området med alle leilighetene? :)

___

Dag 9 i syklusen. Kan skimte en strek på EL-testen, så er nok fortsatt noen dager igjen. Blir spennende å se om EL kommer på mandag slik den ville gjort med en syklus på 28 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende!

Prøvingen på nummer to opplevde jeg som like spennende som med nummer 1, bare litt mer avslappet =)

Husker da du ble gravid, tror du også hadde litt skremmende blødninger eller noe? kanskje jeg husker feil, er tross alt en stund siden :)

Er selv 5+ ett eller annet på vei nå, så kan jo hende vi ender opp i samme terminklubb her inne =)

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så spennende!

Prøvingen på nummer to opplevde jeg som like spennende som med nummer 1, bare litt mer avslappet =)

Husker da du ble gravid, tror du også hadde litt skremmende blødninger eller noe? kanskje jeg husker feil, er tross alt en stund siden :)

Er selv 5+ ett eller annet på vei nå, så kan jo hende vi ender opp i samme terminklubb her inne =)

Lykke til!

Hei! :)

Ja det er utrolig spennende! Vi prøvde jo aldri med O, så dette er jo et nytt kapittel for meg. :) Ja jeg hadde noen dager tidlig i svangerskapet med blødninger, men det gav seg, så var vel bare sprengt blodkar eller blodansamlig ellerno. :) Du husker godt, jeg hadde nesten glemt det av :fnise:

Gratulerer med ny liten spire! Så spennende. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å? I det området med alle leilighetene? :)

___

Dag 9 i syklusen. Kan skimte en strek på EL-testen, så er nok fortsatt noen dager igjen. Blir spennende å se om EL kommer på mandag slik den ville gjort med en syklus på 28 dager.

Jeeepp ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeeepp ;)

Kult! Jeg bodde i Rødbrekka for litt over tre år siden. Hvis du vet hvor det er da. Tar til høyre i toppen av den bratte bakken på vei til Joker. Heeelt på toppen der i de grønne BBL-leilighetene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kult! Jeg bodde i Rødbrekka for litt over tre år siden. Hvis du vet hvor det er da. Tar til høyre i toppen av den bratte bakken på vei til Joker. Heeelt på toppen der i de grønne BBL-leilighetene. :)

Aha! Ja, vi har vært der og gått tur :jepp: Var de fine inni? Syns de ser så rare ut på utsida :ler:

Hvor bor dere nå? Du kan sende en PM hvis du ikke vil oute det her :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha! Ja, vi har vært der og gått tur :jepp: Var de fine inni? Syns de ser så rare ut på utsida :ler:

Hvor bor dere nå? Du kan sende en PM hvis du ikke vil oute det her :nigo:

Tjaa..De var helt greie. Stue med "åpen" kjøkkenløsning, ett soverom, grei gang, bod ved siden av gangen som vi brukte som stooort garderobeskap og et pittelite, slislag bad. ;) Folkene som bodde der var litt rare derimot.. :sjenert:

Nå bor jeg på Tverlandet! :nigo: Kan sende nærmere beskrivelse på PM, for jeg tipper du vet hvilket hus jeg bor i. De fleste vet nemlig om det huset. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tjaa..De var helt greie. Stue med "åpen" kjøkkenløsning, ett soverom, grei gang, bod ved siden av gangen som vi brukte som stooort garderobeskap og et pittelite, slislag bad. ;) Folkene som bodde der var litt rare derimot.. :sjenert:

Nå bor jeg på Tverlandet! :nigo: Kan sende nærmere beskrivelse på PM, for jeg tipper du vet hvilket hus jeg bor i. De fleste vet nemlig om det huset. ;)

Aha, ja, de slår meg ikke som de største mest luksusleilighetene :fnise:

Tverlandet?! What, trodde dere bodde i byen. Men går vel litt fortere å komme seg nå som brua har kommet :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, ja, de slår meg ikke som de største mest luksusleilighetene :fnise:

Tverlandet?! What, trodde dere bodde i byen. Men går vel litt fortere å komme seg nå som brua har kommet :nigo:

Haha, ja det går helt greit altså! Det som tar lengst tid er å kjøre fra byen til Mørkved. Fra Mørkved til Tverlandet går det ganske fort. De som bor på Mørkved bruker ikke spesielt kortere tid på å komme seg til og fra jobb i rushtrafikken :jepp: Er ofte i byen da. Mamma bor midt i sentrum. :)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...