Gå til innhold

A4-livet er komplett! -Livet som tobarnsmor


Teriyaki

Anbefalte innlegg

Jeg skal begynne et sunnere liv i morgen! Etter sjokkis og p-max i kveld :opplyser:

Ja, skal begynne jeg også. Og det skal i alle fall vare til fredag :ler: Neida, jeg har faktisk blitt litt flinkere i helgene. I dag er første gangen denne helgen jeg spiser snop. :) Spiste ett lite beger sjokoladepudding på fredagen, men det har vært alt. :)

Man må få lov til å unne seg litt :jepp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:vinke:

Innom for å si at jeg også vil følge med! :jepp:

Så koselig! :velkommen:

Har du vært ute i finværet i dag? :nigo:

Tjaaa..Jeg har gått til og fra bilen :fnise: Har sittet inne gjort språkvask av bachelor-oppgaven. ;) Nå er den nesten ferdig, pittelitt rettskrifing igjen muligens. Skal få noen til å lese oppgaven vår, som ikke har "sett seg blind" på den slik som vi sikkert har. :)

Meeen regner med vi skal være ute i ettermiddag etter middag :jepp: Kan jo ikke sitte inne i dette deilige været! :) Du da?

Tanken var for øvrig å gå tur med hunden etter skole, før bhg-henting, men jeg rakk det ikke. Skal slappe av pittelitt nå også skal jeg hente O. :)

__

Da har første dag i syklusen startet. :) Det er jo bare bortfallsblødning etter p-pillene, men det er likevel første dagen i første syklusen UTEN p-piller! :) Lurer på hvor lang tid det tar før jeg får EL. Tenkte å begynne å teste ca en uke etter at mensen er ferdig. Så får vi se.. :) Dersom kroppen kliner til med perfekt 28-dager syklus med en gang så vil eggløsning være den 21 april, men det er vel tvilsomt at det går SÅ lett å slutte på pillen. ;)

Endret av Teriyaki
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei! Så gøy at du også er i gang med prøvedagbok nå :)

Håper syklusen kommer fort på stell! Og kanskje vi begge er så heldige og står med positiv test i juni? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeei! Så gøy at du også er i gang med prøvedagbok nå :)

Håper syklusen kommer fort på stell! Og kanskje vi begge er så heldige og står med positiv test i juni? :)

Ja jeg hadde egentlig tenkt å vente litt lengre siden april ikke blir en direkte prøve-måned, men klarte ikke holde meg :fnise:

Det hadde vært supert, ja!! :jepp: Februar-baby må jo være kjempegreit. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja bare det er jo en herlig milepæl! Sånn ellers føler jeg bare livet mitt er på vent akkurat nå. Har bortfallsblødning nå, men venter egentlig bare på neste skikkelige mensen :ler: Når april er over så kan jeg endelig hive meg rundt og prøve på ordentlig. :) Denne måneden blir det jo bare å teste for å unngå EL..Det er ikke like artig som å teste for e TREFFE EL :fnise:

Nok en dag med nydelig vær i dag! Har gått tur med hunden, raket i hagen (ferdig!!) og vært ute med O. Har også vært på besøk hos O sin gudmor og sønnen hennes.

OG jeg har laget en veldig god carbonara! :jepp: Nå sitter jeg her og tenker på kake....Som ligger i fryseren....Som jeg IKKE skal ta noe av!! ;)

Litt sur på meg selv for tiden som ikke finner motivasjonen til å trene. Jeg er jo generelt sett glad i å trene, men de siste ukene har jeg tvunget meg selv på trening sånn to ganger i uken, men før det har det vært null problem å komme seg avgårde fire ganger per uke. Jaja, får håpe det tar seg opp igjen snart. :) Tror det bunner ut i det at jeg er så sliten så jeg har bare lyst til å ligge på sofaen når jeg har mulighet. Drar jeg på trening blir det mindre sofatid, naturlig nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi gleder oss begge til mai, ser jeg. Håper april går fort, fort! :hoppe:

Hehe, ja du har jo en VELDIG god grunn til å glede deg til mai!! :hjerte:

DET håper jeg også! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag skal jeg ha en skikkelig lat arbeidsdag. Skal sitte i en drosje i åtte timer, og kanskje hjelpe pasienten hvis han blir kvalm. Hehe..Han skal kjøres til Mo, og de trengte noen som kunne følge han. Så jeg skal få betalt for å sitte på ræva mi i dag :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldig du er da! Deilig med arbeidsdager som er litt utenom det vanlige ;)

God tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo takk for det! Gruer meg litt egentlig, for jeg haaater smalltalk med fremmedfolk. Skal jo sitte i førsetet sammen med sjåføren, så..Får håpe det er en veldig pratsom person slik at jeg slipper å bruke energi på å finne noe å snakke om. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå skal jeg forresten ordne meg og kjøre til byen og kjøpe sko til O. Akkurat det Timberland-skoparet jeg har planlagt å kjøpe selges til bare 499 på G-max! Det MÅ utnyttes! Håper bare man får lov til å levere tilbake i tilfelle str. 26 blir lite. Tror jeg skal ta med sålen til et annet skopar til O så jeg kan sammenligne. Deretter skal jeg på skolen for å levere bacheloren!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi *2 :hoppe: Er du helt ferdig med studier nå, eller er det noe mer før sommeren?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk!

Da har jeg kjøpt ett par i str 26 og ett i 27, så leverer jeg tilbake ett av dem i morgen. jåper bare foten hans passer Timberland. Han har både høy og bred vrist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med innlevert oppgave! En utrolig herlig følelse!! Er du fornøyd med produktet?

Uansett, nå kan du bare glemme det helt bort i noen uker!

Hvordan passa skoene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...