Gå til innhold

Tusselines mystiske hule

Tusseline

Anbefalte innlegg

Var på morgentrening kl. 06.00 i dag, og det gjorde virkelig godt! Kroppen er fullt opp med energi, og jeg er klar til å ta fatt på helgens jobbmaraton. Heldigvis har jeg fått fri lørdags kveld, men kjenner jeg meg selv rett, kommer jeg til å være riktig så asosial (liker å slappe av etter hektisk jobbing, logisk nok?).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nyyydelig vær ute i dag! :tommel::danse:

Jeg er i grunn gira på å gå ut å ta et par pils, men jeg vet ikke om det er så populært blant resten av companiet. Tipper det er en av de siste dagene med brukbart vær framover, så de burde jammen utnyttes. En kompiss (kan jeg kalle ham kjæreste nå? :klø:) skal på fotballkamp, så han kan jeg ikke regne med. Kanskje venninne I?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert: Ja, jeg tror det? Det er eksen min (som det ble slutt med i vår) det er snakk om, og etter at han flyttet hit til byen, har det blitt til at vi har funnet på en del ting sammen. Plutselig var vi akkurat som før, så det kan vel sies at vi har funnet tilbake til hverandre igjen. Har alltid vært kritisk til å involvere meg med gamle flammer, men jeg får bare krysse fingrene, og håpe på bedre lykke denne gang. ;)

Fant ut at jeg kun har en tusenlapp å leve på til neste lønning (dvs. 20), selv om jeg får mat og hus spandert. Men jeg sikler på en Dieseljeans, og den er av den sjeldne typen, og tenk hvis den blir utsolgt før jeg før lønn...? :roll: Nei, stop it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda en dag med fint vær? :overrasket: Hm, sommeren valgte å komme på etterskudd i år, men jeg klager for all del ikke.

Foregår et ryddemaraton i huset om dagen, og i dag har jeg lovet mor å vaske badet. Skaper, hyller, badekar, toalett osv. Det kan ta sin tid, men jeg sitter i hvertfall igjen med følelsen av å ha gjort god karma. ;) Senere skal jeg til byen, treffe en venninne på cafè. Deretter har jeg lovet henne å bli med på hennes spinningtime, men er usikker på om jeg har nok energi....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gode nyheter! :) Kom i snakk med ei ansatt på treningsstudioet i går, og etterhvert kom vi inn på emnet om at hun har to små barn, og at hun sliter litt for tiden, ettersom barna kommer hjem til tomt hus hver dag. Dette drøyer seg ut langt over kvelden, og ekstra vanskelig blir det når faren jobber mye overtid. Derfor var hun på jakt etter en barnevakt noen dager i uken. Jeg fortalte at jeg har en liten jobb, men at jeg er på let etter litt mer, og hun var overlykkelig over at jeg tilbydde meg! :) Hun sa at jobben var min (!), takket meg dypt, og hun ville gjerne ta en kaffe en dag i uken.

Så da ordner det seg det for snille jenter. :ler: Ikke akkurat drømmejobben, nei, men det passer meg bra nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fristet til å ta en tur til byen for å snoke litt rundt i butikker, men med bare 500 kr i lomma kommer jeg ikke så langt. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt sen middag i dag. Nå er jeg mett på reker med tilbehør; loff, sitron og majones! :sikle:

Planene for helga er usikre, men det blir i hvertfall ikke noen store sprell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, #Spidergirl", reker er utrolig digg! Hyggelig å hilse på deg, btw. :)

Har vært i byen med mamma og ei venninne av henne i dag, vi koste oss på cafè og jeg fikk gjort et par impulskjøp. :rodme: Nå drar jeg straks til kjæresten. Kommer til å bli en rolig kveld, vi er trøtte begge to, så da tipper jeg det blir DVD, Playstation og pizza.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sto opp kl. 15.00 i dag! :overrasket: Hodet er tungere enn bly, og jeg har en gang for alle funnet ut at for mye søvn er IKKE noe for meg. Da er det bedre å gå med søvnunderskudd.

Skal ut i kveld, jentevorspiel og byen. Ikke noe for kjæresten mao, så han dropper innom en kamerat, så treffes vi på byen senere.

God helg til dere også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt syk! :grine: Voknet opp med tette bihuler (noe så sinnssykt!), sår hals og hodeverk. Først trodde jeg det var baksmell fra i går, men nå begynner det å peke mer mot forkjølelse. Sannssynligvis er det mamma som har smittet meg, hun har nå vært syk i en uke.

Egentlig har jeg planer med ei venninne om å gå på kino og ut å spise, men vet ikke om jeg orker. Senga er bestevennen min nå, og Farris da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Formen er fortsatt på bånn. :( Så jeg sitter her med flere pakker Kleenex; snyter meg, nyser, hoster og herker i ett sett. :sprettoy:

Er litt bekymret for morgendagen. Har avtalt møte med den nye "arbeidsgiveren" min, så jeg får krysse fingrene for at jeg i hvertfall klarer å få meg på beina. Nå er det snart senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk utsatt møtet til onsdag, så får jeg håpe på fremgang til da.

Det har gått opp for meg at det er skikkelig hektisk med to jobber. Arbeidstidene er noenlunde de samme, så får håpe at det ikke blir altfor mye krasj. I morgen MÅ jeg på jobb, det er ingen vei utenom, men jeg syter en del med å slite meg ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, seroxata! :) Ser ut som om jeg er på bedringens vei nå, det henger bare litt igjen, men det er i hvertdfall til å leve med.

Det regner kattunger ute nå! Gleder meg til å legge meg uden dyna med boka mi, men jeg må passe på at jeg ikke blir for revet med. I går kveld lå jeg nemlig til kl. 03, men jeg skal tidlig opp for å kjøre mamma og pappa til flyplassen, så da nytter ikke det.

Kom nettopp på at jeg ikke har trent på over en uke nå! Savner seriøst å røre på meg, men jeg jo vært syk, og har hatt det rimelig travelt i det siste. Neste uke starter jeg opp for fullt igjen! Yeah! :tommelsmil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...