Gjest seroxata Skrevet 16. august 2005 #141 Del Skrevet 16. august 2005 Hole in the sky? øøøyh, heldig!!! skulle likt å tatt turen selv, men den økonomien, den økonomien... sukk... Forresten, artige naboer du har Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. august 2005 Forfatter #142 Del Skrevet 17. august 2005 (endret) Jepp, Hole in the Sky blir kanonbra! Har ikke bestilt festivalpass da (altfor dyrt), men vi reiser opp på fredag for å få med oss Opeth (my favorite band ). I går var jeg som sagt med eksen, vi var på kino og jeg fikk se leiligheten (godkjent!). Beklageligvis rakk jeg ikke bussen hjem, så jeg overnattet. Noe jeg i grunn angrer litt på.... Endret 17. august 2005 av Tusseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. august 2005 Forfatter #143 Del Skrevet 17. august 2005 Nei, fysj, selv om jeg føler meg lat kan jeg ikke sitte her hele dagen. Nå får jeg ta en tur innom treningsstudioet å se om jeg finner noen spennende timer å gå på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 17. august 2005 Forfatter #144 Del Skrevet 17. august 2005 Endte opp med en spinningtime, men følte ikke akkurat jeg fikk så veldig mye ut av det. Neste uke starter heldigvis Maratonspinn opp igjen, da skal det bli fart på sakene (bokstavelig talt)! Har vært på jentekveld (vi er en gjeng på ca. 9 stk) nå nettopp, nå er tiden inne for å ta farvel til alle venner som reiser på folkehøgskolen og begynner å studere lenger borte. Kommer til å bli trist, men jeg merker nok ikke "tapet" før om en stund. Men vi er en trygg og god gjeng, så kontakten vil vi i hvertfall aldri miste. I morgen starter jeg opp på jobb igjen. Ikke akkurat i gledesrus nei, men tenk: bare foreløpig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 20. august 2005 Forfatter #145 Del Skrevet 20. august 2005 Akkurat nå er jeg dødstrøtt, og aller helst har jeg lyst til å slappe av hjemme, legge meg tidlig og kanskje se en film. Men nå har jeg lovt meg vekk på vorspiel, og bytur etterpå. Crap! Jeg vet ikke hva jeg skal ha på meg engang. Men får bare ta meg i skinnet, og heller legge av morgendagen til sløvedag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 21. august 2005 Forfatter #146 Del Skrevet 21. august 2005 Kvelden gikk over alle forventninger, og med alt for mye alkohol i blodet klarte jeg ikke å karre meg hjem før 16:00. Nå sitter jeg her med hodeverk verre enn.... alt, og er bare klar til å innta dagens første måltid etter en dusj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 21. august 2005 #147 Del Skrevet 21. august 2005 1600? (ikke 0400?), det må ha vært litt av en fest. Jeg holder aldri ut så lenge, men har funnet ut at jeg stort sett drikker dobbelt så fort som de som holder ut lengst Og med hang til å blande alt mulig, pluss bar whisky sent på kvelden, sier resultatet seg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 21. august 2005 Forfatter #148 Del Skrevet 21. august 2005 (endret) Jepp, jeg er av den typen som drikker kanonraskt, og som detter i bakken raskere enn noen andre. Og det at jeg virkelig klarte å holde ut til langt på ettermiddagen, er uhyre vanskelig å bli klok på. Takk for hilsen, forresten. Endret 21. august 2005 av Tusseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 23. august 2005 Forfatter #149 Del Skrevet 23. august 2005 Sola skinner ute, og jeg sitter inne å lurer på hva jeg skal foreta meg. Egentlig har jeg utrolig mye jeg skal gjøre, men jeg er så tiltaksløs at jeg burde skammes. Satt opp en plan i dag tidlig med ti gjøremål som skulle være gjort i løpet av dagen, jeg har ikke enda kommet til nr. to. Fra nå av: skjerpings! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 23. august 2005 Forfatter #150 Del Skrevet 23. august 2005 Nå er jeg sur! Har vunnet en auksjon på QXL, en veske som jeg i utgangspunktet synes var veldig fin. Bydde 400 kr, og stakk av med seieren. Men nå angrer jeg noe skikkelig, og er innforstått med det at vesken ikke var noe fin i det hele tatt, og dyr. Hva feiler det meg?! Altså, det er "bare" snakk om 455 kr, men likevel. Men det er mer enn nok for en fattig student, og ekstra utgifter ser jeg på med skarpe øyne for tiden. Kan jo alltid legge den ut for salg igjen, men.... Arg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 24. august 2005 Forfatter #151 Del Skrevet 24. august 2005 I dag har jeg fått unnagjort mye! *klappe på skulderen* Spinningtime kl. 08.15, etterfulgt av litt styrke. Deretter en liten svipptur innom farmor (år og dag siden sist), og nå har jeg nettopp komt hjem fra "selge-party", hvor vi hadde en vert fra Mary Kay. Ikke helt min smak, så jeg kjøpte ikke noe, men det var gøy å få prøve ut de ulike produktene. Reiser til Bergen i helgen, og må få vasket mesteparten av klærne i morgen. Ligger flere hauger med skittentøy, så da må jeg nok belage meg på ekkel surring fra vaskemaskinen i hele morgen. :icon_mad: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 24. august 2005 #152 Del Skrevet 24. august 2005 Nå må du rocke deg litt for meg og da heldig! håper jeg får dra meg dit neste år eller noe slikt, hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 25. august 2005 Forfatter #153 Del Skrevet 25. august 2005 (endret) Oh yeah! Rocking og headbanging vil det bli overdoser av! Tenkte jeg skulle stæsje meg opp med litt St. Tropez til helga, så jeg peiset på med skum, men plutselig sa det stopp! Hadde ingen anelse om at det gikk så fort tomt, og pleier da aldri å ta på MYE. Så her sitter jeg da, med overkroppen dekket, mens føtter og ben får vente til neste gang. Endret 25. august 2005 av Tusseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 27. august 2005 Forfatter #154 Del Skrevet 27. august 2005 Da var jeg hjemme igjen fra Bergen! Planen var jo egentlig å være fra fredag til søndag, men siden vi fikk tilbud om å sitte på med noen kjentfolk som skulle hjemover, hang vi oss på. Var litt fristet til å være ut helga, men det hadde vært dyrt å komt seg hjem igjen, så det var vel kanskje like greit. Konserten var btw helt fantastisk! Nå kjenner jeg derimot ettervirkningene; surring i øret (fortsatt!) og hovne bein. Skal legge meg tidlig i kveld, skulle egentlig ut på fest, men det droppet jeg. Huset er tomt akkurat nå, og det MÅ dras utnytte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 28. august 2005 Forfatter #155 Del Skrevet 28. august 2005 Satt på cafè med ei venninne i maaaange timer i dag.... Dvs: har ikke fått noe fornuftig utav dagen. Shit au, søndager skal vel være litt sløvedager, får derimot ta igjen alt jeg egentlig skulle gjøre i dag, i morgen (yeah right). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 28. august 2005 #156 Del Skrevet 28. august 2005 natta . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 28. august 2005 #157 Del Skrevet 28. august 2005 bøøø God natt til deg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 29. august 2005 Forfatter #158 Del Skrevet 29. august 2005 Har fått gjort lite og ingenting i dag også. Blæh, jeg har ikke et snev av effektivitet i meg. Har riktignok fått pakket ut fra turen, ryddet litt, men langt i fra alt som var planlagt. Skal ta kontakt med Adecco i morgen, få avtalt et intervju, og ta det derfra. Neste: spinning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 30. august 2005 Forfatter #159 Del Skrevet 30. august 2005 (endret) Strålende sol, blå himmel og vindstille. Herlig! Senere skal jeg til byen. Kjøpe CD, og finne noe jeg kan ha på meg i morgen (konsert, igjen). Føler klesskapet mitt blir tommere og tommere, samtidig som jeg føler at det eneste jeg gjør er å kjøpe klær. Faresignal? Endret 30. august 2005 av Tusseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 1. september 2005 Forfatter #160 Del Skrevet 1. september 2005 Kaizers var fabelaktige i går! Helt kanonbra! Nå har jeg allerede bestemt meg for å skaffe billett til 25. november også. Har vært i byen sammen med ei venninne i dag, shoppet litt, selv om det virkelig ikke gjorde godt for lommeboka (eller bankkortet, for den saks skyld). Heldigvis fikk jeg mye for pengene, en topp og en vekse på Bik Bok for 99,-. Det er hva jeg kaller kupp! Jobb i morgen.... jobb på lørdag, jobb på søndag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå