Tusseline Skrevet 27. juli 2005 Forfatter #121 Del Skrevet 27. juli 2005 Fortsatt glohett, men jeg overlever. Tok meg en joggetur i syvtiden i dag morges, selv om temperaturen allerede hadde naadd 25 grader. Bakken var tung, bratt stigning, men det var en utfordring. Neste gang maa jeg huske paa vannflaske. Har vaert paa shoppingtur i dag, fant overraskende lite, men da sparte jeg i hvertfall litt penger. I morgen er det satt av tid til litt soling (selv om jeg sliter med aa holde meg paa i ro, er rastlös til tusen....), ogsaa har jeg lovet aa kjöre en bil ned til nabobyen. Naa sitter jeg aa gumler litt velfortjent Helnött. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 28. juli 2005 Forfatter #122 Del Skrevet 28. juli 2005 (endret) Hva er det som skjer med meg? Aldri för har jeg hatt en saapass stor lyst paa sjokolade. Kan det vaere varmen? Tja, i grunn mister jeg matlysten helt, og det har jeg forsaavidt gjort, men sjokoladesuget har grepet tak. Folk ler av meg, jeg som aldri har hatt et forhold til saant i det hele tatt. Men for all del, har egentlig ikke vondt av det, tvert i mot. Endret 28. juli 2005 av Tusseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 28. juli 2005 #123 Del Skrevet 28. juli 2005 heisann!! Bare innom og snikleser l itt igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 2. august 2005 Forfatter #124 Del Skrevet 2. august 2005 Har vært på jobb fire dager på rad (sjeldent tilfelle) nå, og jeg er drittlei av å sitte å kjede meg dag inn og dag ut. Nå har jeg registrert CVen min på Manpower, samt funnet noen aktuelle jobber i avisa og på nettet som jeg har tenkt å søke på. Nå skal jeg virkelig gå inn for å skaffe meg noe nytt, neste år byr ikke på noenting, så jeg kan ikke sitte med en jobb jeg mistrives i. Må opp kl. 0700 i morgen, skal kjøre mor på jobb, slik at jeg kan ha bilen til egen disposisjon. Har tenkt å stikke innom treningsstudioet en tur (lenge siden sist), og gjøre noen småærend. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 3. august 2005 Forfatter #125 Del Skrevet 3. august 2005 Har funnet ut at spinning (i hvertfall Spinn Racing) er barnemat i forhold til joggeturene i mitt utvalgte terreng. Siden været ikke har vært så aller verst i det siste, har jeg heller prioritert joggetur framfor annen innetrening og jeg merker at kondisen blir satt skikkelig på prøve. Dagens spinningtime utførte jeg derfor med glans, var ikke så sliten som ellers da jeg var ferdig, selv om jeg ga alt. Deilig å merke framgang! Ble invitert med ut på grilling i kveld, men det frister lite. Tror jeg takker nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 4. august 2005 Forfatter #126 Del Skrevet 4. august 2005 (endret) Været gjør meg snart gal..... har vært schizofrent i hele dag, jeg voknet av at det regnet kattunger (har takvindu, så gjør ikke akkurat saken noe bedre), og jeg sover som regel som en stein. Senere på dagen så det ut til å lysne litt opp, men nå regner det som bare det igjen..... Var inne å smugtittet litt på restplasser i dag, lite utgifter denne måneden og fet lønn. Burde dra nytte av det, men det er altfor få som har ferie nå. Føler ikke jeg har fått min dose sommervær i år, og det er jeg avhengig av for å overleve en mørk vinterstid. Endret 6. august 2005 av Tusseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 5. august 2005 Forfatter #127 Del Skrevet 5. august 2005 Siden jeg fikk inn lønn i går, tenkte jeg at jeg skulle benytte meg av muligheten til en shoppingtur i dag. Har funnet ut at jeg er altfor kresen, men fikk i hvertfall fatt i to hettegensre (Bik Bok og Carlings), samt en bolero (BB) + litt småting. Selv om bolero egentlig ikke er helt "meg", synes jeg faktisk den passet fint. Har litt problemer med hva jeg kan matche den til, kanskje en topp som jeg har siklet litt på på BB? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 6. august 2005 Forfatter #128 Del Skrevet 6. august 2005 Begynner på jobb om noen timer, noe som varer ut i de små nattetimer. Heldigvis har jeg fri hele neste uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 7. august 2005 Forfatter #129 Del Skrevet 7. august 2005 Jess, da er jeg ferdig med jobbmaratonet mitt. Skal ikke på jobb før om 2 uker. Kommer sikkert til å kjede meg i hjel om dagene, men jeg har i grunn nok å gjøre, det spørs bare om jeg virkelig får gjort det. Er litt treig, men får prøve å ta meg selv i nakken. Nå er det pizza på gang (Grandiosa, riktignok ), har ikke spist på maaaange timer nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 8. august 2005 Forfatter #130 Del Skrevet 8. august 2005 Har bestilt legetime til onsdag, må få byttet p-pillemerke i en fart før jeg snart begynner å gå på veggene her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 8. august 2005 #131 Del Skrevet 8. august 2005 Øøh, jeg tror ikke jeg vet hva en bolero er for noe jeg? følger virkelig med altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 8. august 2005 Forfatter #132 Del Skrevet 8. august 2005 (endret) Øøh, jeg tror ikke jeg vet hva en bolero er for noe jeg? følger virkelig med altså ← Hmm..... Hvordan skal jeg forklare det da? En liten jakke som er veldig kort, rekker ikke mer enn til bryset som regel. U with me? Apropo boleroen: jeg klarte virkelig ikke å finne meg til rette med den, så den ble pent returnert tilbake. Noe sier meg at jeg må gå for noe som er litt ulikt meg for en gang skyld (for å piffe opp), men når jeg ikke føler meg helt tilfreds, hva da? Endret 8. august 2005 av Tusseline Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 9. august 2005 Forfatter #133 Del Skrevet 9. august 2005 Sto ikke opp før kl. 11.30 i dag, og jeg føler jammen at hele dagen har gått bort. Gikk glipp av aerobictimen, men får vel heller ta det igjen til kvelden. Nå skal jeg bort i postkassen for å se om pakken fra LF har komt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest seroxata Skrevet 9. august 2005 #134 Del Skrevet 9. august 2005 ah, jeg tror jeg faktisk skjønner Var det noe pakke i posten i dag da? :=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 10. august 2005 Forfatter #135 Del Skrevet 10. august 2005 ah, jeg tror jeg faktisk skjønner Var det noe pakke i posten i dag da? :=) ← Nope! Ikke i dag heller. Satt faktisk å kikket etter postbilen i cirka en halvtime, jeg får vel heller bare smøre meg med litt tålmodighet. Jeg som alltid har hatt erfaring med at LF er lynraske. Planen er å nå rydde huset, deretter har jeg tenkt å sette meg ned med en film dersom jeg ikke sovner før barnetvtider. Neste uke skal jeg forresten treffe eksen som jeg ikke har sett på over fire måneder, han har flyttet til byen, og spurte meg om vi kunne finne på noe en dag. Ser i grunn ikke noe i veien for det, men jeg gruer meg litt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 13. august 2005 Forfatter #136 Del Skrevet 13. august 2005 I dag voknet jeg av to venninner som ringte og lurte om jeg ville møte dem på cafè om en time, så jeg hoppet i dusjen, heiv på meg klær og fòr avgårde. Sånn passe hektisk ja! Deretter vanket jeg rundt i byen i en time, kjøpte en genser, som jeg leverte tilbake igjen etter noen minutter. , og fant ut at jeg heller ville bruke penger på digitalt kamera. Så jeg og bestevennina mi svippet innom Elkjøp i kveld, og jeg fikk gjort et skikkelig kupp. Et knallbrakamera (vunnet test i "Tv 2 hjelper deg") med veske og minnekort for bare 2400 kr. Har forresten skaffet meg billetter til Hole in the Sky i Bergen om to uker, det blir bra! Får bare satse på at jeg får fri.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 13. august 2005 Forfatter #137 Del Skrevet 13. august 2005 Vært på jobb i kveld, byttet med en kollega, slik at jeg har fri neste helg. Har blitt invitert ut på fest, og det er lenge siden sist jeg sa ja til slikt. Må innom privatistkontoret på mandag, dessuten må jeg ringe skolen for å få greie på pensumlista til eksamen i november. Herlig å vite at det ikke er skolestart for meg på mandag, gud hvor herlig.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. august 2005 Forfatter #138 Del Skrevet 14. august 2005 I dag morges (ca. kl 5) voknet jeg opp av at det ringte på døra, og klarte faktisk å karre meg ut av senga for å åpne, selv om jeg var stuptrøtt. Utfor sto naboen (som tydeligvis hadde fått seg en liten dram for mye) med buksa nedpå kneene, og lurte på om han kunne komme inn for et lite besøk. Jeg sa bare: "gå hjem og legg deg...." :grine2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 14. august 2005 Forfatter #139 Del Skrevet 14. august 2005 Litt problemer med å få i gang det digitale kameraet, ser ut til at pcen min setter seg litt på bakbeina for tiden, å innstalere programmet er i hvertfall HELT uakseptabelt. Fikk dessuten litt kjeft for at jeg virkelig kunne foreta meg et slikt kjøp selv; hvorfor i all verden hadde jeg ikke med meg et hannkjønn på den handelen? Det er ikke første gang jeg har fått den slengt. Føler det koker litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusseline Skrevet 16. august 2005 Forfatter #140 Del Skrevet 16. august 2005 Av en eller annen (merkelig?) grunn føler jeg ikke St. Tropez fungerer like bra som den alltid har gjort. Fargen er liksom så svak, muligens jeg gjør noe feil, men jeg kan ikke peke på hva. Har gjort som jeg alltid pleier. Men det er ikke noe i veien for å påføre to kvelden på rad, riktignok er det litt kav. Senere i dag skal jeg møte eksen som jeg ikke har sett på ca. et halvt år, er litt spent på hvordan det vil gå, men vi får nå se. Vi skiltes som gode venner, så jeg tror ikke det vil bli noe problem å komme overens. Han har fått seg leilighet i byen, og han gruer seg visst litt til å vise meg den.... Jeg er nemlig pirke-guru på høyt nivå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå