Gå til innhold

Tusselines mystiske hule

Tusseline

Anbefalte innlegg

Været i Stavanger er helt håpløst i dag. Det startet bra, så jeg tok på meg joggesko, og en ikke altfor vindsikker jakke. Det angret jeg deretter på, så da jeg kom hjem, var jeg våt tvers i gjennom. Tipper det var nok til å starte en ussel forkjølelse.

Sikler på noen fine støvletter om dagen. Må uansett vente til lønning, men jeg er usikker på om det er verdt å bruke såpass mye penger. Det er liksom så mye annet jeg sikler på også..... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Voknet tidlig i dag. Kjæresten skulle tidlig på skolen, og jeg fikk ikke til å sove videre. Så jeg lå lenge i senga, og dro til byen etter en stund. Der fikk jeg kjøpt meg et par støvletter, en topp og en MENGDE småting. Kortet ble derfor flittig brukt, og det merkes på kontoen.

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig så pleier jeg sjelden å være trøtt, men i dag føler jeg et backflash fra tiden der jeg var flittig student. Hodet har hengt mer eller mindre nedover hele dagen, og jeg føler meg ikke helt i tipp-topp form. Har kanskje noe med at jeg kun fikk fire timers søvn i natt.

Er på jobb nå, og skal være her ut kvelden. Kjæresten har reist "hjem" (til foreldrene) en liten tur, så der er det ikke noe selskap å hente uansett. Dessuten gidder jeg ikke starte på ringerunde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laptopen min har nå streiker for godt, og en reperasjon vil komme på 5000,-. :overrasket: Planen er heller å gå til innkjøp av en ny, så jeg skal ta meg en tur nedom Elkjøp senere. Det haster i grunn, siden eksamen er rett rundt hjørne. Dessuten har jeg såpass mye nyttig info innpå den gamle (eksamenstuff), så jeg får krysse fingrene for at overføringen til den nye pcen, blir vellykket.

Har spist hjemmelaget rundstykker, godt pålegg, juice og kaffe latte til frokost i dag. Jeg digger å tilbringe laaang tid foran frokostbordet i helgene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny laptop er i boks, og jeg har lært meg å digge den allerede! :hjerte: Befriende å endelig kunne ha en virusfri PC, gitt.

I dag har jeg både vært hos tannlegen (borte to hull), også har jeg faktisk gått meg en lang tur. Pleier aldri å friste noe særlig med fotsturer, men fikk tydeligvis det over meg sånn plutselig. Turen tok halvannen time, så da har jeg dekket dagens treningsbehov.

Nå må jeg i gang med litt eksamensarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått det for meg at jeg angrer noe sinnssykt på støvlettene jeg kjøpte i sist uke. For det første er de fæle å ha på i lengden (har karret meg gjennom to dager med intens smerte :(), litt for høy hæl, samt at de var litt for store rundt leggen. I utgangspunktet var det noen støvletter fra Roots jeg hadde planlagt kjøp av, men man blir så lett fristet når man finner noe som er rimeligere :roll: Teit dilemma i grunn, men jeg lurer på om jeg ender opp med å kjøpe Roots-støvlettene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Tristessa

Åh, kjipern! Det er så irriterende å angre på noe, særlig når det er av det dyrere slaget. Har du mulighet til å få de byttet eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I grunn kunne jeg jo ha byttet dem, men jeg måtte (såklart :roll:) prøve dem ut samme dag, og da utendørs. Men i dag fant jeg faktisk ut at de ikke var så aller verst likevel. Var innom Skoringen for å prøve ut Roots-støvlettene, og jeg fant ut at jeg ikke likte hælen noe særlig. Thank God. ;)

Må dessuten meddele min nye erfaring på maskarafronten: jeg har funnet meg en ny favoritt! Denne kommer definitivt til å forbli favoritten også, for den er helt fantastisk! Navnet er Lancôme (kommer ikke som ei bombe), L'Extreme. Helt ny i sortimentet, og Estetique hadde allerede nesten gått tom. Snille parfymeridame (som jeg nesten kjenner litt nå) ga meg prøven gratis. ;) Når den går tom, skal jeg helt klart kjøpe den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Været er ikke noe å skryte av i dag. Regn, regn og atter regn. Det betyr at jeg må tilbringe tiden inne, og det passer meg egentlig bra. Har mye å rutte med når det gjelder eksamen som er rett rundt hjørne. Skal sette av en treningsøkt i kveld, dersom jeg ikke er helt utslitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnværet har tydeligvis bosatt seg her, i dag er det til og med enda mer møkkavær enn i går. :frustrert:

Frokosten har i dag bestått av skjell m/tilbehør + eplekake. Mamma har invitert deler av slekten til lunsj, noe som jeg ikke akkurat var forberedt på. Misliker i grunn å sitte å godsnakke med gamle og pyntlige damer, men jeg holder da ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så for meg en jobbfri helg, men det er visst for mye å forlange. Fikk telefon i dag ettermiddag, på vei til trening, og da fikk jeg forespørsel om å jobbe om kvelden. Ettersom kollega er gravid, har jeg forsåvidt litt omtanke, men jeg hadde ikke lyst i det hele tatt. Håper hun kommer seg litt mer til hektene i morgen, for jeg er fryktelig jobblei for tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en natt bak meg med utrolig dårlig søvn. La meg med en nesten uutholdelig mageknipe, og da klokka hadde nærmet seg fire våknet jeg opp pga. smerten. Tok to Ibux, og falt heldigvis til søvn igjen ganske kjapt.

Har en hypotese om at kroppen min har sukker som hovedfiende, selv om jeg i grunn ikke fikk i meg mer et stykke eplekake (som inneholder nevneverdig sukker) i går. Dessuten er det ikke første gang jeg reagerer på den måten, så jeg har bestemt meg for å frastå fra sukker i en periode for å se om det hjelper.

Endret av Tusseline
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har tilbragt en lørdagskveld på å være barnevakt (festlig?), men det gikk faktisk fint for seg.

Jobbfrihelgen som jeg skrøt av har nå gått totalt i dass. Jobb i morgen også, og det er på grensen til at jeg føler meg litt dumsnill. "Det vil komme så godt med på attesten!" hører jeg mamma si, men jeg kan da ikke brukes som et leketøy heller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger søte, nusselige (pga. at han er litt pussa?) meldinger fra kjæresten som befinner seg laaaangt borte fra meg. :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da kan jeg endelig falle litt til ro. Glemte mat på jobb, men jeg overlevde syv timer uten noenting. Da jeg kom hjem heiv jeg meg over det jeg fant i skuffer og skap, men der var det i grunn lite. :( Har lyst på noe skikkelig middagsaktig mat, helst varmt, men det gidder jeg ikke å diske opp med når klokka begynner å tikke mot midnatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klokka er ikke mer enn 18.00, og det er HELT svart ute! :overrasket: Det er da jeg er på grensen til å bli deprimert, og det hjelper langt i fra på at jeg er en værsyk person på høyt nivå.

Det har nå oppstått en krøll når det kommer til de to jobbene mine. Trodde jeg var safe i morgen, hadde fått en kollega til å ta over for meg, men hun skulle visst til tannlegen. Har fast jobb på tirsdager på den andre jobben, og nå er ikke arbeidsgiver 2 særlig glad. Blæh. Jeg blir snart gal av å stresse og kave, gjøre alle til lags.

Nå skal jeg derimot til kjæresten en tur. Mon tro om han (igjen) skal bli grepet av en nokså frustrert havner-alltid-opp-i-dilemma-person?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I'm happy. :) Fikk nettopp et hyggelig besøk av sjefen, og hun hadde ikke annet å fortelle enn at hun var sinnssykt fornøyd med arbeidet mitt, og at hun derfor ville gi meg 5 kroner lønnspålegg. Det trengte jeg virkelig på en såpass mørk og trist dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...