Gå til innhold

Pupper: Hva ser best ut?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Til TS: Jeg synes bilde nr 1 var klart finest. Finn deg en gutt som liker små pupper, det finnes mange av dem også :)

Rihanna er flott med små pupper synes jeg :)

Anonymous poster hash: 6c3c8...577

Bilder fjernet grunnet brudd på kopirett,

ninuska_,mod

Endret av ninuska_
  • Liker 1
Videoannonse
Annonse
Gjest Lincoln
Skrevet

I denne tråden er jeg vel egentlig mest interessert i å la andre jenter få vite at man ikke trenger å passe inn i en spesiell mal for å være bra nok, eller tiltrekkende.

Så hvorfor prøver du da å overbevise TS og alle andre om at små pupper er best?

AnonymBruker
Skrevet

Nei.

Det vet jo ikke du ? Du er jo ikke gutt? Er jo faktisk sant at man bør se hva mennene her mener

Anonymous poster hash: 4e0b7...b62

AnonymBruker
Skrevet

De aller fleste foretrekker naturlig pupper som passer til den kroppen man har.

Hvordan vet du hva menn foretrekker?

Anonymous poster hash: 4e0b7...b62

Gjest New_Girl
Skrevet

Det handler da ikke om at små pupper er best. Det handler om at man skal akseptere de puppene man har og innse at pupper kommer i alle størrelser og folk har ulike preferanser.

Det er du som prøver å overbevise oss om at alle menn foretrekker store pupper.

• Liker 10
Skrevet

Gjør jeg? La meg sitere det første innlegget mitt i tråden:

Det første bildet hvis jeg skal svare utifra mine egne preferanser. Men begge er fine. :)

TS ber om ærlige meninger, ikke ærlige meninger kun fra menn, så hvorfor klage på at kvinner svarer?

• Liker 5
Skrevet

Dette er latterlig. Gutter har ikke et instinkt etter å gå etter store pupper, men pupper generelt uavhengig av størrelse. Dessuten, hvis du leser denne tråden så er det minst like mange gutter som har sagt at de foretrekker små pupper :) Selvfølgelig finnes det gutter som liker store pupper best, på lik linje med at det finnes gutter som foretrekker små pupper, eller liker pupper uavhengig av størrelsen!

Jeg har selv små pupper og aldri møtt en gutt som er skuffet! Alle store pupper ser heller ikke bra ut, de kan lett bli hengete uten bh, mens små pupper er mer faste og struttende;-) Mange gutter sier også at de er mer opptatt av formen osv på puppene og ikke størrelsen.

Hvis du søker på "små pupper" e.l. på diskusjonsforum kan du se at mange gutter synes det er sexy med små pupper!

Det er ikke synd på jenter med små pupper, pupper er pupper. Høres nesten ut som du baseres er jentes menneskeverd på puppene, høres ut som du tror jenter bare kan "tilby" gutter pupper, men vi er da mennesker og ikke objekter!! Umodent å dømme etter puppestørrelse. Mange som har superdigge kropper og små pupper!

Mange av mine peneste og mest veltrente venninner har små pupper. Ingen har fått klager av noen gutter:-):-)

Anonymous poster hash: 6c3c8...577

Ja.. ?

Min subjektive mening er at noe heng ser flott ut. Det er derfor jeg litt flåsete sa jeg foretrakk "nr 3" litt tidligere i tråden. Siloconboobsa i åpningsinnlegget ser helt perfekte ut, og det er akkurat det som er avtennende (for meg i det minste). Så av de to vil jeg faktisk foretrekke de små, selv jeg er en håndfullmann.

Gjest Lincoln
Skrevet

Det handler da ikke om at små pupper er best. Det handler om at man skal akseptere de puppene man har og innse at pupper kommer i alle størrelser og folk har ulike preferanser.

Det er du som prøver å overbevise oss om at alle menn foretrekker store pupper.

Eh, jo, det handler om at jentene i denne tråden prøver å overbevise TS om at små pupper er best. Hun spør hva som er finest av store pupper og små pupper, og får (naturligvis) til svar fra de andre damene at små pupper er finest.

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

Gjør jeg? La meg sitere det første innlegget mitt i tråden: TS ber om ærlige meninger, ikke ærlige meninger kun fra menn, så hvorfor klage på at kvinner svarer?

Men jeg skjønner ikke hvorfor jenter har preferanser for andre kvinners pupper. Det virker snodig for meg. Jaja.

• Liker 1
Gjest New_Girl
Skrevet

Eh, jo, det handler om at jentene i denne tråden prøver å overbevise TS om at små pupper er best. Hun spør hva som er finest av store pupper og små pupper, og får (naturligvis) til svar fra de andre damene at små pupper er finest.

Det er bare du som henger deg opp i de svarene du selv er uenig i. Jeg svarte for eksempel at jeg syns begge bildene var fine.

Ts skrev jo også senere at hun vurderte silikon og da tror jeg svarene blir deretter. Hvis hun har pupper som på det første bilde er det da ingen grunn til at hun skal forandre på de, eller mener du at hun skal opereres bare fordi du foretrekker noe annet?

• Liker 4
Gjest Lincoln
Skrevet

Det er bare du som henger deg opp i de svarene du selv er uenig i. Jeg svarte for eksempel at jeg syns begge bildene var fine.

Ts skrev jo også senere at hun vurderte silikon og da tror jeg svarene blir deretter. Hvis hun har pupper som på det første bilde er det da ingen grunn til at hun skal forandre på de, eller mener du at hun skal opereres bare fordi du foretrekker noe annet?

Hun bør gjøre som hun selv vil. Jeg ser ikke poenget med å lyge ihvertfall. Hvis hun tar silikonpupper så vil hun være mer attraktiv for de fleste menn. Hvis det er det hun vil så er det hva hun får. Hun må derimot være forberedt på at mange jenter kommer til å hate henne og baksnakke henne om hun gjør det.

• Liker 1
Gjest Heartbeat
Skrevet

Nr 2, for de var mest lik mine :fnise: Men jeg har ikke silikon da, så mine ser vel mer naturlig ut :)

Men nr 1 var også søte da :)

Gjest New_Girl
Skrevet

Hun bør gjøre som hun selv vil. Jeg ser ikke poenget med å lyge ihvertfall. Hvis hun tar silikonpupper så vil hun være mer attraktiv for de fleste menn. Hvis det er det hun vil så er det hva hun får. Hun må derimot være forberedt på at mange jenter kommer til å hate henne og baksnakke henne om hun gjør det.

Hvem er det som lyver da?

• Liker 2
Skrevet

Men jeg skjønner ikke hvorfor jenter har preferanser for andre kvinners pupper. Det virker snodig for meg. Jaja.

De heterofile kvinnene i tråden svarer nok ut fra hva de selv synes er estetisk vakkert.

Du kan sannsynligvis se to hus eller to biler og tenke at det ene er finere enn det andre selv om du ikke blir tiltrukket av hus eller biler.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Personlig leser jeg denne tråden og ser en haug med AB'er som det sannsynligvis gjemmer seg andre damer bak .

Hvorfor tror du mannfolkblader alltid har damer med store pupper på framsiden? Gutter flest liker store pupper best. Det betyr ikke at man ikke liker mindre pupper også. Men man liker store pupper best. Skjønner du at det går an å like to ting, men den ene tingen mer enn den andre? Det har enkelte jenter vanvittig store problemer med å forstå.

Og selvfølgelig har du aldri møtt noen gutter som har klaget. Ingen gutt er jo så dum at han sier til ei jente han skal til å ha sex med at han ikke liker puppene hennes. Når det er sagt så er sikkert puppene dine flotte, for all del.

"Men man liker store pupper best".. Hvem "man" ? Du skriver som om at alle gutter foretrekker silikonpuppene ovenfor de naturlige små. Bare fordi du mener en ting betyr jo ikke at alle menn mener det samme, du må jo være helt tilbakestående som kan tro noe sånt. Men syns ikke du hjelper meg noe, det eneste du gjør er å skrive at alle gutter liker store pupper, og klager på kommentarer du er uenig med. Så trenger ikke noe tips fra deg, ellers takk! Ts

Anonymous poster hash: ef43c...127

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er jente og bruker 75c skål, av og til d. Syns helt klart bilde nr 2 var finest, men så syns jeg generelt at det er finere med litt størrelse på brystene. Har selv naturlige bryst, hadde jeg hatt så små som bilde nr 1 hadde jeg sikkert vurdert og gjort noe med de selv. Men det er sikkert fordi jeg elsker størrelsen på mine :P syns at det er litt mer feminint med litt størrelse på de.

Anonymous poster hash: 7bbf4...738

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For å ikke snakke om de mennene som sier akkurat det damene vil høre inni her, for å få napp på PM senere :)

Anonymous poster hash: 50f78...573

Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

"Men man liker store pupper best".. Hvem "man" ? Du skriver som om at alle gutter foretrekker silikonpuppene ovenfor de naturlige små. Bare fordi du mener en ting betyr jo ikke at alle menn mener det samme, du må jo være helt tilbakestående som kan tro noe sånt. Men syns ikke du hjelper meg noe, det eneste du gjør er å skrive at alle gutter liker store pupper, og klager på kommentarer du er uenig med. Så trenger ikke noe tips fra deg, ellers takk! Ts Anonymous poster hash: ef43c...127

Nei, hør på jentene her inne du hvis det er dem du er interessert i. Og det heter ikke "å klage", det heter "å argumentere".

Et lite tankefrø - damer som er på mannfolkblader, pleier de å ha store eller små pupper? Nemlig.

Endret av Lincoln
  • Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet

For å ikke snakke om de mennene som sier akkurat det damene vil høre inni her, for å få napp på PM senere :)Anonymous poster hash: 50f78...573

Yup. Eller de håper ihvertfall på det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker puppene på bilde 1 best. Ikke fordi de er små, men fordi jeg ikke synes det er pent når jeg kan se omrisset av silikoninnlegget hele veien rundt ... Men jeg skal være ærlig nok til å innrømme at jeg synes størrelsen på bilde 2 er fin. En annen fasong på innleggene hadde antakelig hjulpet.

Anonymous poster hash: 20ca9...41a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...