AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #81 Skrevet 16. mars 2014 Jeg synes disse trådene er tullete. Dere kan spørre i det uendelig om folks preferanser, være det menn eller kvinner. Til felles har de en ting; det er subjektive meninger. Det finnes ingen fasit. Det er så ufattelig meningsløst. Og; hvorfor bruke et knippe mennesker på et internettforum som mal? LOL Anonymous poster hash: e6970...544
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #82 Skrevet 16. mars 2014 Har ikke lest alle svarene, men puppene i det første bildet i åpningsinnlegget er veldig, veldig, veldig fine. Anonymous poster hash: 48f53...c27 1
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #83 Skrevet 16. mars 2014 Har ikke lest alle svarene, men puppene i det første bildet i åpningsinnlegget er veldig, veldig, veldig fine. Anonymous poster hash: 48f53...c27 Jeg er forresten man (i starten av tretti-årene om det har betydning. Anonymous poster hash: 48f53...c27
Gjest åffårno Skrevet 16. mars 2014 #84 Skrevet 16. mars 2014 TS, hør på mannfolka som svarer her inne hvis du vil ha et ærlig svar. Ikke de andre jentene her inne med myggstikk-pupper. De kommer alltid til å forsvare bilde nr. 1 uansett, selv om de aller fleste innerst inne synes de på bilde nr. 2 er langt finere.Anonymous poster hash: 8fd15...74d Ja, men da kan jeg presisere at jeg ifølge Change sin puppekalkulator har 70 DD eller hva det nå var, og 36 i trusestørrelse, altså hverken spesielt små pupper, feit eller sjalu. Og JEG synes de puppene der var superfine. Men så har jeg vel aldri sett en pupp jeg har mislikt heller, så mulig det ligger der. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #85 Skrevet 16. mars 2014 De aller fleste foretrekker naturlig pupper som passer til den kroppen man har. Bare fordi noe er naturlig betyr det ikke at det er finest. Anonymous poster hash: dd7d7...bcf 1
Gjest New_Girl Skrevet 16. mars 2014 #86 Skrevet 16. mars 2014 Bare fordi noe er naturlig betyr det ikke at det er finest. Anonymous poster hash: dd7d7...bcf Det har jeg vel heller ikke påstått?
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #87 Skrevet 16. mars 2014 Teorien din om utseendet til kvinnene som svarer i tråden er idiotisk. Teorien din om at alle menn mener det samme som deg er også idiotisk. TS skriver: "Hva mener dere helt ærlig ser best ut?" Og det har vi svart på. Hun skriver ikke "Hva kan en kranglete gjøk komme med for å få ei jente med fantastiske pupper til å føle seg verre? Det skulle jo være ærlig mening. Å det er dere som krangler. Han skrev et innlegg hvor han svarte på TS sitt spørsmål, også begynner dere å kommentere hans innlegg? Da er jo det dere som krangler han bare svarer. Å han sier jo bare sin mening, å at mange av kompisene hans har sagt det samme. Anonymous poster hash: dd7d7...bcf 1
Rofl Skrevet 16. mars 2014 #88 Skrevet 16. mars 2014 Pupper <3 Tror ikke de fleste av oss bryr oss så lenge det er pupper vi får
Gjest Lille-pus Skrevet 16. mars 2014 #89 Skrevet 16. mars 2014 Bare fordi noe er naturlig betyr det ikke at det er finest. pupper Anonymous poster hash: dd7d7...bcf Det blir ikke alltid så veldig mye 'finere' eller 'penere' om det 'fikses på' heller. Så til trådens opprinnelige spørsmål (og alle de med bitteliten tiss kan ta en bolle og en runk): Du sier du har pupper som er litt større enn modellen på bilde 1. Puppene på bilde 1 er iallefall veldig pene. Jeg liker dem. Om du så vil bruke et titalls tusen kroner på å endre dem så synes jeg det er viktig at du ser litt langsiktig på hva det betyr for deg selv. Skulle bakgrunnen for å vurdere silikon være at en eller annen brødgjøk med liten pikk eller med hangup på store pupper mener at han ikke vil ha deg fordi du ikke har pupper han liker.... Da bør du vente. Det vil alltid være noen som sitter bak en skjerm og slenger med leppa i hytt og gevær om hva du bør eller ikke bør gjøre. - disse skal du blankt overse fordi de kun snakker om sine egne preferanser, - og noen om sine drømmepupper. Vil du virkelig ha en fyr som bare vil ha deg fordi du har eller ikke har pupper som passer til hans meninger på et netforum? Vil du bare dømmes etter hvordan puppene dine ser ut? Og sånn for å ha nevnt det, siden noen tror vi som mente bilde nr. 1 viser smellvakre pupper er slik eller sånn og har myggstikkpupper: Her er det 70E, livvidde på 26 tommer og en matchvekt på 60 kilo fordelt på 169 cm høyde. 3
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #90 Skrevet 16. mars 2014 Det er ikke vitsen å spørre på KG hvilken pupper som er finest. Her er det bare damer i 40-åra som ikke har et liv, å hater på fotballfrue som sitter. De fleste her vil si at de puppene du har er finest, slik du ikke skal få dårlig selvfølelse, og silikon er fy-fy Anonymous poster hash: dd7d7...bcf
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #91 Skrevet 16. mars 2014 Bare fordi noe er naturlig betyr det ikke at det er finest. Anonymous poster hash: dd7d7...bcf Når det gjelder kropp så synes jeg faktisk det, fordi kropp er jo noe av det mest naturlig vi har rundt oss i utgangspunktet. Anonymous poster hash: 48f53...c27
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #92 Skrevet 16. mars 2014 Silikon hvis det passer til kroppen, noen kler jo best små pupper og da er det ikke noe galt i det. Det fineste etter min mening er naturlige, passe store. Anonymous poster hash: 762be...f5a
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #93 Skrevet 16. mars 2014 Ja, de ligner ganske, mine er litt større kanskje men ja.. Takk for svar Anonymous poster hash: ef43c...127 Du har litt større enn på det første bildet? Hva gjør du i ettermiddag? Jeg kan vise deg hvor lite du trenger silikon, jeg. Anonymous poster hash: 48f53...c27 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #94 Skrevet 16. mars 2014 Det er ikke vitsen å spørre på KG hvilken pupper som er finest. Her er det bare damer i 40-åra som ikke har et liv, å hater på fotballfrue som sitter. De fleste her vil si at de puppene du har er finest, slik du ikke skal få dårlig selvfølelse, og silikon er fy-fy Anonymous poster hash: dd7d7...bcf Bare damer i 40-åra? Det er flest folk i 20-årene her faktisk. Og jeg ser ikke problemet med folk i 40-årene heller. Jeg vil ha svar fra forskjellige folk i forskjellige aldre jeg. Og hva har Fotballfrue med dette å gjøre? Og hvis de liksom hater Fotballfrue sånn, hvorfor skal de da ikke gi meg en dårlig selvfølelse også? Hvorfor tror du de syns jeg er bedre enn henne? Nei, jeg skjønte virkelig ikke den kommentaren din altså. Ts. Anonymous poster hash: ef43c...127 2
Gjest avocadoen Skrevet 16. mars 2014 #95 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har pupper som ligner på første bildet. Bruker D65-DD65. Pupper som altså passer helt perfekt til kroppen.. synes nesten de er litt for store egentlig. Hadde vært helt fornøyd om de var en cup mindre. De som sier at jenter med små pupper er lite feminint, er sure kvinnfolk som ikke har noe bedre å gjøre enn å rakke ned på andre på Kvinneguiden: Jeg får ikke høre annet en positive ting om mine pupper, og mannfolka synes tydeligvis de er dritdeilige, og at jeg har former som fyller kroppen har jeg fått høre. Bare positivt å ha små pupper, så jeg sier helt klart bilde nummer 1. 2
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2014 #96 Skrevet 16. mars 2014 Jeg har pupper som ligner på første bildet. Bruker D65-DD65. Pupper som altså passer helt perfekt til kroppen.. synes nesten de er litt for store egentlig. Hadde vært helt fornøyd om de var en cup mindre. De som sier at jenter med små pupper er lite feminint, er sure kvinnfolk som ikke har noe bedre å gjøre enn å rakke ned på andre på Kvinneguiden: Jeg får ikke høre annet en positive ting om mine pupper, og mannfolka synes tydeligvis de er dritdeilige, og at jeg har former som fyller kroppen har jeg fått høre. Bare positivt å ha små pupper, så jeg sier helt klart bilde nummer 1. Er ikke mye positivt med små pupper. Men igjen, det er jo bare min mening. Virker som dere jenter med små pupper desperat prøver å trøste dere selv og forsvare dere. Men det er jo bare trist å ha små pupper. Så enkelt er det. Anonymous poster hash: 8fd15...74d
Gjest Lille-pus Skrevet 16. mars 2014 #97 Skrevet 16. mars 2014 Er ikke mye positivt med små pupper. Men igjen, det er jo bare min mening. Virker som dere jenter med små pupper desperat prøver å trøste dere selv og forsvare dere. Men det er jo bare trist å ha små pupper. Så enkelt er det. Anonymous poster hash: 8fd15...74d Jeg vil mene det er tristere å ha vakum mellom ørene. 11
Gjest Peanut Skrevet 16. mars 2014 #98 Skrevet 16. mars 2014 Bilde nr. 1. ^^, Forøvrig enig med Lille-pus i siste innlegg. <_<
Gjest TheRighteous Skrevet 16. mars 2014 #99 Skrevet 16. mars 2014 Er ikke mye positivt med små pupper. Men igjen, det er jo bare min mening. Virker som dere jenter med små pupper desperat prøver å trøste dere selv og forsvare dere. Men det er jo bare trist å ha små pupper. Så enkelt er det. Anonymous poster hash: 8fd15...74d Og hva er så trist med det? Regner med du ikke har noe svar på det.
Micolina Skrevet 16. mars 2014 #100 Skrevet 16. mars 2014 TS om du vurderer silikon, så sa venninna mi med silikon noe til meg da jeg vurderte det. Jeg har slike pupper som deg, altså, litt større enn på bilde nr.1. Av og til har jeg vurdert silikon og fortalte dette til venninna mi. Hun sa: "Du har jo alltid vært fornøyd med puppene dine. For meg var det sånn at når jeg stod foran speilet likte jeg ikke det jeg så. Jeg skjemtes hver gang jeg skulle kle av meg foran en gutt. Jeg har alltid vært misfornøyd og i flere år bestemt meg for at silikon var noe jeg skulle ta. Om det er noe du bare "vurderer", så er det ikke noe du er 100% sikker på". Skal sies at nå som jeg er i midten av 20-årene er det mange av venna mine med store pupper som plutselig er misunnelig på meg fordi jeg har små pupper, siden allerede i 20årene begynner puppene å henge.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå