Gå til innhold

Pupper: Hva ser best ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

dessverre må jeg si silicon. De første var alt for flate



Anonymous poster hash: 5e1e3...e83
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men jeg kan forstå deg, siden de antageligvis ikke er så veldig faste.. Har man G-cup og de henger og slenger (noe de gjør som G-cup) så hadde jeg f*en ikke gått uten BH jeg heller. Men det fleste mener fortsatt at litt større, faste pupper er det mest attraktive.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Vis meg statistikk over den påstanden, er du snill. Jeg mener, siden du vet at de fleste mener det, så har du vel sett tall for det, regner jeg med.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ha! Nei, her er det nok du som må komme med bevis for at den idiotiske påstanden din er sann,

Jeg sier jo at mannfolk flest vil ha noe som minner om feminint. Ikke som de myggstikkene på bilde nr. 1. Det minner jo mer om en ekstremt utrent tynn gutt som har spist masse usunn mat og fått manboobs.

Da er det din tur til å begrunne?

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg sier jo at mannfolk flest vil ha noe som minner om feminint. Ikke som de myggstikkene på bilde nr. 1. Det minner jo mer om en ekstremt utrent tynn gutt som har spist masse usunn mat og fått manboobs.

Da er det din tur til å begrunne?

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

De aller fleste foretrekker naturlig pupper som passer til den kroppen man har.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller fleste foretrekker naturlig pupper som passer til den kroppen man har.

Jada, de fleste foretrekker naturlige pupper. Men herregud da, hvor mange gutter er det ikke som er driiiitskuffa over at puppene til dama er for små. Har snakka med mange som har innrømt det. Men dette er jo selvsagt ikke noe man sier til dama. Da blir hun jo lei seg. Så da sier man "Du har kanskje ikke de største puppene jenta mi, men de er naturlige og passer til kroppen din. Og jeg elsker dem!"

Da har man rodd seg greid ut av det. Har gjort det selv. Men jeg var alltid like skuffa. Det var jo ikke en håndfull en gang.. Men SELVFØLGELIG er det ingen dumpegrunn. Bare en skuffelse og turnoff.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dude91

De aller fleste foretrekker naturlig pupper som passer til den kroppen man har.

Lol! Du er klar over at genene som er relatert til bryster, ikke sier: *Hei, nå skal vi lage bryster som passer til hoftene, rumpa og resten av kroppen.*?

Dette "passe til"-pjattet er retorisk svada. Brystene på bilde nr. 2 passer utmerket til resten av kroppen.

Endret av Dude91
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ingen idiotisk teori at mannfolk liker pupper og former da. Trist for jentene som ikke har det. Omtrent like trist som for mannfolk som er lave og har liten penis. Det strekker liksom ikke helt til...



Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Teorien din om utseendet til kvinnene som svarer i tråden er idiotisk. Teorien din om at alle menn mener det samme som deg er også idiotisk.

TS skriver: "Hva mener dere helt ærlig ser best ut?" Og det har vi svart på.

Hun skriver ikke "Hva kan en kranglete gjøk komme med for å få ei jente med fantastiske pupper til å føle seg verre?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nr 1 var finest av dem. Men egentilg var begge stygge.



Anonymous poster hash: 9dbce...2e9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teorien din om utseendet til kvinnene som svarer i tråden er idiotisk. Teorien din om at alle menn mener det samme som deg er også idiotisk.

TS skriver: "Hva mener dere helt ærlig ser best ut?" Og det har vi svart på.

Hun skriver ikke "Hva kan en kranglete gjøk komme med for å få ei jente med fantastiske pupper til å føle seg verre?

Jeg skriver hele tiden "de fleste menn". Og jeg har bare sagt min mening. Dette er tydeligvis et sårt tema for flere av dere.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at uansett bør du være fornøyd med det du har...?

Hvorfor skal man være fornøyd med det man "har", når man ikke har noe?

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest New_Girl

Jeg skriver hele tiden "de fleste menn". Og jeg har bare sagt min mening. Dette er tydeligvis et sårt tema for flere av dere.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Det er ikke et sårt tema for meg, men kanskje for ts, som faktisk vurderer silikon?

Og de fleste menn bryr seg katta om størrelsen på puppene, så lenge de sitter på en alright jente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vær klar over at pupper er til å mate unger med, ikke for voksne gubbetotter til å patte på!!



Anonymous poster hash: 9dbce...2e9
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke et sårt tema for meg, men kanskje for ts, som faktisk vurderer silikon?

Og de fleste menn bryr seg katta om størrelsen på puppene, så lenge de sitter på en alright jente.

Les innlegget jeg skrev lenger opp. Om alle kompisene mine (og meg selv) som har blitt dritskuffa over størrelsen på puppene til jenta. Det er rett og slett en turnoff.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skriver hele tiden "de fleste menn". Og jeg har bare sagt min mening. Dette er tydeligvis et sårt tema for flere av dere.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Du ber TS om å overse kvinnene i tråden fordi vi ikke svarer ærlig. Det er en tåpelig påstand.

Det er ikke et sårt tema for meg, men hersketeknikkene dine er forsåvidt nusselige.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Les innlegget jeg skrev lenger opp. Om alle kompisene mine (og meg selv) som har blitt dritskuffa over størrelsen på puppene til jenta. Det er rett og slett en turnoff.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Det beviser bare at dere er en gjeng umodne guttevalper. Jeg regner med at det ikke er en sånn fyr ts, eller noen av oss, ønsker seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ber TS om å overse kvinnene i tråden fordi vi ikke svarer ærlig. Det er en tåpelig påstand.

Det er ikke et sårt tema for meg, men hersketeknikkene dine er forsåvidt nusselige.

Jeg bruker jo ingen herseteknikk, jeg er bare ærlig!

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...