Gå til innhold

Pupper: Hva ser best ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest New_Girl

Jeg bruker jo ingen herseteknikk, jeg er bare ærlig!

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Du får lære deg å snakke for deg selv da, og ikke tillegge oss andre meninger vi ikke har.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det beviser bare at dere er en gjeng umodne guttevalper. Jeg regner med at det ikke er en sånn fyr ts, eller noen av oss, ønsker seg.

Jeg sier jo at det absolutt ikke er noen dumpegrunn. Men om du hadde vært sammen med en mann med ekstremt liten penis, hadde ikke du da tillatt deg selv å være skuffa dypt på innsiden....?

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Jeg sier jo at det absolutt ikke er noen dumpegrunn. Men om du hadde vært sammen med en mann med ekstremt liten penis, hadde ikke du da tillatt deg selv å være skuffa dypt på innsiden....?

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Nei, bare om det hadde vært umulig å gjennomføre samleie.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare om det hadde vært umulig å gjennomføre samleie.

Jaså, du....

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier jo at det absolutt ikke er noen dumpegrunn. Men om du hadde vært sammen med en mann med ekstremt liten penis, hadde ikke du da tillatt deg selv å være skuffa dypt på innsiden....?

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Så klart hadde de det. Men de hadde nok brukt en annen unnskyldning for å slå opp. Sleipe j*vler

Anonymous poster hash: 9dbce...2e9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er ikke så veldig stor fan av silikon, men i dette tilfellet må nok jeg også si bilde nr. 2 ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker jo ingen herseteknikk, jeg er bare ærlig!

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Neida. 'De har myggstikk-pupper og er løgnere' vinner nok KG-prisen for mest saklige kommentar en vakker dag. :)

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, kjenner jeg føler meg litt bedre med tanke på puppene, ser det er veldig mange som syns de var finere enn silikonpuppene! :) Ts



Anonymous poster hash: ef43c...127
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man være fornøyd med det man "har", når man ikke har noe?

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Jeg hadde små før jeg fikk første barnet.. kunne jeg velge hadde jeg med glede byttet tilbake, men jeg er og fornøyd med de jeg har nå.

Jeg har aldri vært sammen med noen som har vært misfornøyd med noen av delene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg (mann) liker generelt små pupper best, så valget var lett.



Anonymous poster hash: 69968...e44
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva mener dere helt ærlig ser best ut? Slike pupper:

http://deadfix.com/wp-content/uploads/2011/08/small-boobs.jpg

eller slike (silikon):

http://lh6.ggpht.com/GxlvnhC6sicoEEBLVA42ReqkVXx940566kRse9Fybyn_gzlX6whDdeFTPZ40WRHjBGq16OYDTiGGa8yryWKb6j-eEQ

Anonymous poster hash: ef43c...127

Når man er så slank så passer jo små bra! Begge er bra men kanskje satse på litt mer dråpeformet?

http://cdn01.cdn.egotastic.com/wp-content/uploads/2014/01/20/Alexandra-Daddario-Topless-in-True-Detective-04-580x435.jpg

Anonymous poster hash: 50f78...573

Kan jeg velge nr 3? :rodmer:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte best de øverste. Har aldri syntes at store pupper er fint.



Anonymous poster hash: 6ad83...1a0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg velge nr 3? :rodmer:

Hehe, de hadde ikke sett bra ut på meg! Ts

Anonymous poster hash: ef43c...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Begge er fine, men hadde jeg hatt brystene paa bilde 1 ville jeg heller tatt silikon.

Bilde nr 2 har hun armene hevet, hvilket gjor at brystene ser mer kunstige ut. Alle silikonpupper gjor det hvis de "spennes" slik. Hadde hun hatt armene normalt nede hadde det sett bedre ut.

Synes ogsaa de var litt mer kunstige enn hva man kan faa til.

Endret av Marie90
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier jo at det absolutt ikke er noen dumpegrunn. Men om du hadde vært sammen med en mann med ekstremt liten penis, hadde ikke du da tillatt deg selv å være skuffa dypt på innsiden....? Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Hjelpe meg. Sitter du og forteller at du har liten penis, og at du lar det gå ut over TS?

Kan dere slutte å la alt være politisk drakamp mellom kjønnene!

Dette er en tråd der en (antagelig ung) person med nydelige pupper er usikker på om de er bra nok. Det gjelder ikke menn med peniskompleks.

Takk og lov at jeg ikke støtte på deg den gang jeg var ung, usikker og hadde små bryster. I stedet traff jeg modne menn som fortalte meg hvor ulike preferanser menn har for bryster. Noe jeg serere har erfart at stemmer.

Og til din info: jeg er ærlig. Jeg har ikke lenger komplekser for mine pupper. Det gikk heldigvis over mens jeg fortsatt var tenåring. Jeg er en voksen kvinne, som faktisk er stolt over kroppen min.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...