Gå til innhold

Pupper: Hva ser best ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er ikke interessert i å høre at små pupper er finest, er interessert i å høre om folk syntes de silikonpuppene så bedre ut enn noen som ligner litt på mine. For jeg vurderer å ta silikon, og kommer nok til å ta det også. Men syns det er unødvendig av deg å begynne å slenge ut med det ene og andre om at damene her inne mener jeg ikke skal ta silikon fordi da slipper de å føle seg truet og alt det andre dritet du skrev. Men blir nok silikon på meg. Små pupper er jo bare stygt ;) Ts

Anonymous poster hash: ef43c...127

Ikke ta silikon.

-Mann

Anonymous poster hash: 48f53...c27

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Jeg vet at hun har silikon, men hun har veldig små implanter.Og du svarer ikke på hvordan i all verden det kan ha seg at disse damene er kåret til mest sexy så mange ganger, når de har små pupper? Du endrer jo på meningene dine. I sted var det "omtrent alle menn foretrekker store pupper best, de som sier noe annet lyver for å ikke såre damen sin" og masse mer. Nå så er liksom begge deler så fint, men som reegel er store pupper finere? Hahahha. Tar det som at du plutselig forstod hvor idiotisk du hørtes ut, siden enormt mange menn tenner på små pupper, mange liker det bedre enn store. Hvor vanskelig er det for deg å forstå det? Anonymous poster hash: ef43c...127

Man kan selvfølgelig være dritfin selv om man har små pupper, jeg har aldri sagt noe annet.

Det er visst såpass vanskelig å forstå for enkelte av dere jenter at jeg tror faktisk ikke at jeg klarer å få dere til å fatte det.

F.eks. Miranda Kerr er SUPERDIGG. Men hun hadde vært ENDA mer superdigg om hun hadde hatt større bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan selvfølgelig være dritfin selv om man har små pupper, jeg har aldri sagt noe annet.

Det er visst såpass vanskelig å forstå for enkelte av dere jenter at jeg tror faktisk ikke at jeg klarer å få dere til å fatte det.

F.eks. Miranda Kerr er SUPERDIGG. Men hun hadde vært ENDA mer superdigg om hun hadde hatt større bryster.

Det synes du ja.

Anonymous poster hash: ef43c...127

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Det synes du ja. Anonymous poster hash: ef43c...127

Jepp. Samme med Megan Fox, som du selv brukte som eksempel. Hun var fin i utgangspunktet, men etter hun tok silikon ble hun ENDA finere. Men i følge jentene på KG ble hun vel mye styggere.

Endret av Lincoln
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, her var det mange jenter som ikke tåler den bitre sannheten gitt! Bare innse at dere med små pupper kanskje ikke stod først i køen når det ble delt ut store, deilige pupper som mannfolk elsker så mye. Dere kommer aldri til å bli de mest tiltrekkende uansett. Fordi små pupper = turnoff, og silikon = turnoff.

Deal with it.



Anonymous poster hash: 8fd15...74d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp. Samme med Megan Fox, som du selv brukte som eksempel. Hun var fin i utgangspunktet, men etter hun tok silikon ble hun ENDA finere.

Ja, det syns jeg og at hun ble. De passer til kroppen hennes.

Anonymous poster hash: ef43c...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, her var det mange jenter som ikke tåler den bitre sannheten gitt! Bare innse at dere med små pupper kanskje ikke stod først i køen når det ble delt ut store, deilige pupper som mannfolk elsker så mye. Dere kommer aldri til å bli de mest tiltrekkende uansett. Fordi små pupper = turnoff, og silikon = turnoff.

Deal with it.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Tror du alle menn som sier de foretrekker små, struttende pupper lyver? Hvorfor skulle såpass mange mennesker drive å lyve om hva slags pupper de syns ser best ut? Hva er det med noen menn her inne som tror at alle mener det samme som en selv? Jeg regner med noen bare tuller, men likevel.. What the fuck.

Anonymous poster hash: ef43c...127

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo, det er ingen hemmelighet at både menn og kvinner elsker store pupper. Ikke gidd å diskuter det en gang. Samtidig så er også små pupper fint



Anonymous poster hash: e5b61...9e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du alle menn som sier de foretrekker små, struttende pupper lyver? Hvorfor skulle såpass mange mennesker drive å lyve om hva slags pupper de syns ser best ut? Hva er det med noen menn her inne som tror at alle mener det samme som en selv? Jeg regner med noen bare tuller, men likevel.. What the fuck.

Anonymous poster hash: ef43c...127

For det første så tuller jeg ikke. For det andre så blir det ikke snakket om ALLE menn, men MAJORITETEN av menn. For det tredje er det en del menn som lyver. Enten for å ikke såre dama eller for å sleike litt ræv for å få seg noe. Jeg skjønner at det er hardt å innse, men sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjalp jo ikke TS så mye at du valgte et bilde av ei med like store pupper som bildet hun hadde valgt av dama med silikon da. Men men. Ja, små pupper er jo ikke "harde" de heller og kan "henge" litt når man beveger seg og bøyer seg ned (uten at man har hengepupper altså)

Anonymous poster hash: 6c3c8...577

TS ba om vår ærlige mening, og det var min ærlige mening. Skal jeg lyve isteden da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første så tuller jeg ikke. For det andre så blir det ikke snakket om ALLE menn, men MAJORITETEN av menn. For det tredje er det en del menn som lyver. Enten for å ikke såre dama eller for å sleike litt ræv for å få seg noe. Jeg skjønner at det er hardt å innse, men sånn er det bare.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Har du bare bestemt at det er sånn da, eller? Hvorfor skulle så mange menn gidde å titte på damer som Eva Longoria, Megan Fox osv? De har jo små pupper? Hvorfor ser de ikke heller på Kate Upton da? For i følge deg liker jo egentlig ingen menn små pupper? Det gir ingen mening, kjære deg. Men det vet du godt selv også.

Anonymous poster hash: ef43c...127

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bare bestemt at det er sånn da, eller? Hvorfor skulle så mange menn gidde å titte på damer som Eva Longoria, Megan Fox osv? De har jo små pupper? Hvorfor ser de ikke heller på Kate Upton da? For i følge deg liker jo egentlig ingen menn små pupper? Det gir ingen mening, kjære deg. Men det vet du godt selv også.

Anonymous poster hash: ef43c...127

Forstår du hva ordet "majoriteten" betyr? Jeg sier ikke at det ikke finnes menn som liker små pupper. Men menn er ganske enkle sånn sett. Om de ser en fin dame så er hun fin. Men tipper mange av disse mennene (blant annet en del av de som har svart i denne tråden), tenker; "Skulle ønske hun hadde ekte og store pupper. Da hadde pakken vært komplett."

Det er liksom noe som mangler.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forstår du hva ordet "majoriteten" betyr? Jeg sier ikke at det ikke finnes menn som liker små pupper. Men menn er ganske enkle sånn sett. Om de ser en fin dame så er hun fin. Men tipper mange av disse mennene (blant annet en del av de som har svart i denne tråden), tenker; "Skulle ønske hun hadde ekte og store pupper. Da hadde pakken vært komplett."

Det er liksom noe som mangler.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Hvorfor skulle de ønske det? Det er jo bare bilder av damer? Hvorfor har det noe å si for de som ser på bildene om hun har ekte, store pupper? De kommer jo aldri til å møte dem engang..

Anonymous poster hash: ef43c...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes nr 2 var finest, for de var likest mine. Men begge var veldig fine, ingen grunn til å operere om du har like som de første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skulle de ønske det? Det er jo bare bilder av damer? Hvorfor har det noe å si for de som ser på bildene om hun har ekte, store pupper? De kommer jo aldri til å møte dem engang..

Anonymous poster hash: ef43c...127

Fordi det er mer sexy med store og ekte pupper? I allefall en god del større pupper enn det som har blitt vist til i denne tråden. Konklusjonen er: Store pupper er best. Og alt annet er bedre enn de flate på det første bildet. Til og med silikon. Men ekte pupper er best, uansett. Så lenge de ikke er SÅ små...

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi det er mer sexy med store og ekte pupper? I allefall en god del større pupper enn det som har blitt vist til i denne tråden. Konklusjonen er: Store pupper er best. Og alt annet er bedre enn de flate på det første bildet. Til og med silikon. Men ekte pupper er best, uansett. Så lenge de ikke er SÅ små...

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Okei. Ouch :P

Anonymous poster hash: ef43c...127

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, pussig hvordan enkelte menn her inne er - tror at de har fasiten liksom. Jeg er selv jente, og kan MED HÅNDA PÅ HJERTE si at jeg synes de på bilde nummer 1 var finest - og det sier jeg ikke for å skåne meg selv. Litt ungdommelige, naturlige og ville.. Minner meg litt om en vakker hulder fra en vakker plass i skogen. Jeg synes at de på bilde nummer 2 ser litt kunstige ut - ikke fordi de er for store, men de står på en måte litt for mye ut. De ser litt harde ut også kanskje...



Anonymous poster hash: 6e910...37f
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en myte at silikon = fake look. Man kan få de til å se naturlige ut ved å ha dråpeformede innlegg.

Anonymous poster hash: 50f78...573

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...