Gå til innhold

Pupper: Hva ser best ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest avocadoen

Okei.. Må man være helt flat for at det skal gå? Jeg har 75 b. Hva hadde du før du tok silikon?

Anonymous poster hash: ef43c...127

Christ. Puppene dine er like store som mine. Jeg har 65D-E. Om du sliter pga pupper som ikke engang er små så bør du nesten snakke med psykolog. Det vil ikke hjelpe på den lave selvtilliten din at du opererer i puppene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første, helt klart. De er finest. Og de likner mest på mine egne :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det mange sterke meninger!

Jeg har små pupper :) Har alltid vært liten og lett, og det samme gjelder puppene mine. Jeg har fått masse ros (av menn) for at jeg ikke legger skjul på hvor små de er, og har fått høre mange ganger hvor sexy det er med småbrystede kvinner som bærer det lille de har med selvtillit. Kanskje har jeg fått ros fordi det blir ansett som "modig" av meg å framheve de små puppene mine på tross av medienes bilde av idealpuppene? Kanskje er det det at jeg tør å framheve de på tross av at gutter flest foretrekker et par størrelser større? Ikke vet jeg, men poenget er uansett at mange finner det veldig beundringsverdig at man er så avslappet og selvsikker i sin egen kropp. Det er sikkert de som finner det frastøtene også, men det skal jeg klare å leve med ;)

Jeg håper du kommer fram til riktig valg, og at du er fornøyd med hvordan de ser ut uavhengig av størrelse og autensitet :blomst:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kona har det som noen synes er små pupper, mumlet noe om silikon en gang, da sa jeg rimelig klart og kontant nei, hun har aldri nevnt det igjen.

Synes de er helt perfekte jeg.

Endret av Fhashion King
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg helt flat før jeg tok silikon. Ser ca sånn ut nå;

http://www.kaplanplasticsurgery.com/wp-content/uploads/slideshow-gallery/1B_Breast%20Enlargement.jpg
http://www.implantinfo.com/assets/0/plastic_surgeons/cohen_robert/ii_patients/230x260/p01-oblique-after-breast-augmentation.jpg


Synes det vises mange stygge eksempler av silikon. Det finnes pene resultat også, selv om naturlige pupper er fint! Kjæresten min var sammen med meg i 4 år før jeg valgte å ta silikon, og vi er sammen enda. Han brydde seg uansett ikke over valget mitt, og liker meg uansett. :) Hvor store puppene dine er, har egentlig ikke så mye å si. Du er den du er, og din fremtidige kjæreste liker deg nok for akkuratt det.



Anonymous poster hash: 19a56...3dd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes uten tvil de nederste var finest.



Anonymous poster hash: c5e9d...148
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå var jeg helt flat før jeg tok silikon. Ser ca sånn ut nå;

http://www.kaplanplasticsurgery.com/wp-content/uploads/slideshow-gallery/1B_Breast%20Enlargement.jpg

http://www.implantinfo.com/assets/0/plastic_surgeons/cohen_robert/ii_patients/230x260/p01-oblique-after-breast-augmentation.jpg

Synes det vises mange stygge eksempler av silikon. Det finnes pene resultat også, selv om naturlige pupper er fint! Kjæresten min var sammen med meg i 4 år før jeg valgte å ta silikon, og vi er sammen enda. Han brydde seg uansett ikke over valget mitt, og liker meg uansett. :) Hvor store puppene dine er, har egentlig ikke så mye å si. Du er den du er, og din fremtidige kjæreste liker deg nok for akkuratt det.

Anonymous poster hash: 19a56...3dd

Ja hadde bare alle vært som deg og ikke tatt helt av, det var jo noen bra eksempler, men som du presiserer så liker nok kjeresten din deg uansett.

Dessuten så slipper de som har litt mindre pupper å bli angrepet av menn som er hekta på gigantmugger :icon_lol:

Men nå liker jo ikke jeg slike ting som kan slå en mann i svime under en heftig sexakt. :bolledeig:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest earthquake

Jeg synes små pupper er absolutt finest!

Kan ikke tro jeg hadde lyst på silikon før, ser som oftest helt jævlig ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...