Gå til innhold

Pupper: Hva ser best ut?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De var fine begge to, men nå var jo heller ikke silikonpuppene ekstremt store så da funker de fint. Finnes verre eksempler for å si det slik

Silikonpuppene var jo svære i forhold til resten av kroppen? Jeg synes det så rart ut. Nesten ingen som har så store naturlig når dem er såpass tynne. Mye finere å ha pupper som passer til resten av kroppen :)

Anonymous poster hash: 6c3c8...577

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

• post-44259-0-21491600-1395429321_thumb.j

Anonymous poster hash: 6c3c8...577

Oi, jeg har omtrent lik kropp som hun her! Muligens litt off-topic, men hva synes dere menn om en slik type kropp egentlig? Er det "for små" pupper til kroppstørrelsen, eller er dette noe dere kan tenne på?

Anonymous poster hash: dfbc2...1a7

Anonymous poster hash: dfbc2...1a7

Skrevet

Naturlige pupper på en selvsikker jente er alltid best

Skrevet

De naturlige puppene selvfølgelig!

Skrevet

Naturlige pupper på en selvsikker jente er alltid best

Silikonpupper er jo så å si det samme som å bære med seg en fane, hvor det står "Jeg er så usikker på meg selv, at jeg betaler store summer for at noen skal skjære opp kroppen min, og dytte inn 2 klumper industrigummi, for at jeg skal kunne føle meg bra. Det må jeg, for TV har sagt at store pupper er best".

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Silikonpupper er jo så å si det samme som å bære med seg en fane, hvor det står "Jeg er så usikker på meg selv, at jeg betaler store summer for at noen skal skjære opp kroppen min, og dytte inn 2 klumper industrigummi, for at jeg skal kunne føle meg bra. Det må jeg, for TV har sagt at store pupper er best".

Oi, nå kommer nok mange med silikon til å bli litt småfornærmet!

Anonymous poster hash: ef43c...127

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, du er teit. Mange som tar silikon tar ikke store implantater engang. Så puppene kommer fortsatt innenfor kategorien små pupper.

For øvrig har jeg bare betalt 500 kr for puppene mine, resten har du og alle andre flotte skattebetalere i Norge betalt. Takk for det! Så kjør på med hatingen, er dere som har betalt for det så må vel tåle litt klaging :)

Anonymous poster hash: ed319...5db

• Liker 1
Skrevet

Første bilde finest

AnonymBruker
Skrevet

Æsj, du er teit. Mange som tar silikon tar ikke store implantater engang. Så puppene kommer fortsatt innenfor kategorien små pupper.

For øvrig har jeg bare betalt 500 kr for puppene mine, resten har du og alle andre flotte skattebetalere i Norge betalt. Takk for det! Så kjør på med hatingen, er dere som har betalt for det så må vel tåle litt klaging :)

Hva mener du med det? Og hvorfor har du kun betalt 500 kr?

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med det? Og hvorfor har du kun betalt 500 kr?

Egenandel. Har man små nok pupper så får man operasjonen dekket av staten.

AnonymBruker
Skrevet

Hææ? Det visste jeg ikke! Hvorfor i all verden får man det? Jeg tror du tuller nå..

Skrevet

Hvorfor er egenandelen din så mye lavere enn andres? Jeg kjenner en jente som ikke hadde pupper i det hele tatt. Ikke så mye som en antydning, og hennes egenandel var på 18.000 kroner.

Jeg er veldig glad for at skatten går til å hjelpe folk, så det er ikke noe jeg syns er et problem.

Oi, nå kommer nok mange med silikon til å bli litt småfornærmet!

Ja, det er jo naturlig, men det forandrer ikke på at det faktisk er sånn de fleste menn ser det, når de er på markedet for å finne seg et langvarig forhold.

• Liker 2
Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg hadde drept for å ha nr. 1 naturlig! Jeg har H (fra naturens side) og syns det er forjvælig.. Misunner alle kvinner som kan gå uten BH Anonymous poster hash: 95ec6...b7a

Denne.

Jeg har ingen problemer med å forstå at flatbrystede kvinner tar silikon. Jeg setter meg heller ikke til doms over de som ønsker å forstørre puppene sine selv om de har noe pupp,

Men jeg synes det er leit at det er blitt så stort fokus på puppestørrelse at pupper som er helt naturlige i forhold til kroppstørrelse blir ansett som mindre pent/sexy enn silikonpupper - slik flere i denne tråden mener.

Hilsen en som er mer enn rikelig nok utstyrt fra naturens side og som kunne ønske seg noe mindre.

AnonymBruker
Skrevet

Hææ? Det visste jeg ikke! Hvorfor i all verden får man det? Jeg tror du tuller nå..

Eller kanskje det ikke heter egenandel? Operasjonen var på 30.000, jeg måtte bare betale for medisiner og sportsbh + konsultasjonen.

Du går til fastlegen, forteller hvor mye de små puppene dine ødelegger for selvtilliten. Ikke mulig å gå på stranden, tørr bare gå i baggy gensere, kan ikke ha sex med kjæresten osv. Så sender han en forespørsel til sykehuset eller noe, så får du beskjed en stund senere om å komme på konsultasjon der. Så sier du samme greia der. Så får du operasjon betalt av staten dersom de mener det er grunn til det. Easy peasy. Litt samme prosedyre som når man får ører eller neseoperasjon dekket av staten.

AnonymBruker
Skrevet

Eller kanskje det ikke heter egenandel? Operasjonen var på 30.000, jeg måtte bare betale for medisiner og sportsbh + konsultasjonen.

Du går til fastlegen, forteller hvor mye de små puppene dine ødelegger for selvtilliten. Ikke mulig å gå på stranden, tørr bare gå i baggy gensere, kan ikke ha sex med kjæresten osv. Så sender han en forespørsel til sykehuset eller noe, så får du beskjed en stund senere om å komme på konsultasjon der. Så sier du samme greia der. Så får du operasjon betalt av staten dersom de mener det er grunn til det. Easy peasy. Litt samme prosedyre som når man får ører eller neseoperasjon dekket av staten.

Okei.. Må man være helt flat for at det skal gå? Jeg har 75 b. Hva hadde du før du tok silikon?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er egenandelen din så mye lavere enn andres? Jeg kjenner en jente som ikke hadde pupper i det hele tatt. Ikke så mye som en antydning, og hennes egenandel var på 18.000 kroner.

Jeg er veldig glad for at skatten går til å hjelpe folk, så det er ikke noe jeg syns er et problem.

Ja, det er jo naturlig, men det forandrer ikke på at det faktisk er sånn de fleste menn ser det, når de er på markedet for å finne seg et langvarig forhold.

Hæ? Sikker på at hun ikke betalte hele operasjonen selv? Jeg betalte ikke ei krone for selve operasjonen..

Har hatt flere langvarige forhold jeg. Puppene mine har aldri vært et issue. Men har flere ganger fått høre at de synes det er fint at jeg ikke har noe behov for å dytte puppene mine i trynet til andre. Går ikke med pushup, utringninger og sånt.

AnonymBruker
Skrevet

Okei.. Må man være helt flat for at det skal gå? Jeg har 75 b. Hva hadde du før du tok silikon?

Tviler på at du får det med 75b. Jeg var helt flat. Ikke noe eget brystvev som de sa. Måtte bruke sånne sportsbh-lignende greier fra barneavdelingen på hm hvis jeg skulle ha bh liksom.

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at du får det med 75b. Jeg var helt flat. Ikke noe eget brystvev som de sa. Måtte bruke sånne sportsbh-lignende greier fra barneavdelingen på hm hvis jeg skulle ha bh liksom.

Åh, okei.. Skjønner!

Skrevet

Hæ? Sikker på at hun ikke betalte hele operasjonen selv? Jeg betalte ikke ei krone for selve operasjonen..

Har hatt flere langvarige forhold jeg. Puppene mine har aldri vært et issue. Men har flere ganger fått høre at de synes det er fint at jeg ikke har noe behov for å dytte puppene mine i trynet til andre. Går ikke med pushup, utringninger og sånt.

Egenandelen var på 18.000, og jeg tror at operasjonen i seg selv hadde kosta rundt 50.000 et sted.

Aner ikke hvorfor det skal være joe forskjell på folk der, men du har tydeligvis fått det ekstremt billig.

AnonymBruker
Skrevet

Egenandelen var på 18.000, og jeg tror at operasjonen i seg selv hadde kosta rundt 50.000 et sted.

Aner ikke hvorfor det skal være joe forskjell på folk der, men du har tydeligvis fått det ekstremt billig.

Hadde hun brystløft i tillegg kanskje? En vanlig brystoperasjon med silikon koster 29.000-33.000 kr. Så kommer det sikkert an på hvilken klinikk sykehuset har avtale med og hvor i landet det ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...