Gå til innhold

Pupper: Hva ser best ut?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

De aller færreste sier dette.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Jeg er mann, jeg er gammel nok til å ha sett noen pupper og ung nok til å nyte pupper flere tiår til, og jeg tenner mest på små til litt under middels store. Så enkelt. Greit? Greit.

Anonymous poster hash: 48f53...c27

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart de EKTE !!!

• Liker 2
Gjest Peaches
Skrevet (endret)

.

Endret av Heimerdinger
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som liker små pupper: Hva synes dere om små pupper som er litt mer dråpeformet?

Anonymous poster hash: 6c3c8...577
AnonymBruker
Skrevet

Til dere som liker små pupper: Hva synes dere om små pupper som er litt mer dråpeformet?

Åpenbart sexy.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke veldig stor forskjell på puppene i det

Beklager hvis disse bildene er litt vulgære, men la gå - hadde dere blitt skuffet om kjæresten deres hadde slike pupper?

http://www.nakedgirlsnude.com/wet-teen-boobs.html

- Jente, 22

De puppene er jo kjempesexy! Vanskelig å stoppe å se.

Det er ikke veldig stor forskjell på puppene i det bildet og de i det aller første bildet. Forskjellen er kanskje posituren mer enn noe annet.

Gjest Dude91
Skrevet (endret)

Skrev ikke du noe som at "selvfølgelig er store pupper bedre enn små pupper"?

Anonymous poster hash: ef43c...127

Jo, men det er ikke det samme som å si at en jente må sette silikonbrystimplantat for at hun skal være sexy. Det med puppestørrelse er min ærlige og oppriktige mening.

Endret av Dude91
AnonymBruker
Skrevet

Det er vel mer at jenta generelt er lite pen.

Mange gutter synes puppene er nydelige! Noen liker små pupper og andre liker store (og du er tydeligvis av den siste kategorien)..

• Liker 1
Gjest *Andrea*
Skrevet

Det er vel mer at jenta generelt er lite pen.

Spørsmålet var om hva folk synes om puppene, men trenger ikke få svar fra gutter som liker digre jur... Vil bare vite hva de som foretrekker små pupper synes om formen etc. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Spørsmålet var om hva folk synes om puppene, men trenger ikke få svar fra gutter som liker digre jur... Vil bare vite hva de som foretrekker små pupper synes om formen etc. :)

Hvis bildet beskriver dine er det typisk sånne pupper du bør være stolt av. Type trang-topp-uten-BH-under-stolt.

Gjest Dude91
Skrevet

Mange gutter synes puppene er nydelige! Noen liker små pupper og andre liker store (og du er tydeligvis av den siste kategorien)..

Det har du rett i. Små damepupper er greit dersom de har en fit vert som helst er brunette. Pupper er uansett ikke det første jeg legger merke til ved en jente.

Gjest *Andrea*
Skrevet

Hvis bildet beskriver dine er det typisk sånne pupper du bør være stolt av. Type trang-topp-uten-BH-under-stolt.

Så hyggelig å høre :)

Gjest *Andrea*
Skrevet

Det har du rett i. Små damepupper er greit dersom de har en fit vert som helst er brunette. Pupper er uansett ikke det første jeg legger merke til ved en jente.

Bra at ikke pupper er det første du legger merke til:-) Mye annet som er viktigere i et forhold. Skal mer til enn fine pupper for å få et trygt og godt forhold. Jeg har veltrent kropp og er brunette. Er uansett mer stolt av resten av kroppen min og rumpa, men hadde vært fint å blitt litt mer glad i puppene mine også:-)

Gjest Dude91
Skrevet

Jeg har veltrent kropp og er brunette.

;*

Her (Maggie fra TWD) er ei nydelig jente med relativt små pupper.

AnonymBruker
Skrevet

Bra at ikke pupper er det første du legger merke til:-) Mye annet som er viktigere i et forhold. Skal mer til enn fine pupper for å få et trygt og godt forhold. Jeg har veltrent kropp og er brunette. Er uansett mer stolt av resten av kroppen min og rumpa, men hadde vært fint å blitt litt mer glad i puppene mine også:-)

Nå har du sagt nok til å legge ut bilde. :nigo:

AnonymBruker
Skrevet

Hva med disse på før-bildene? Alt som er lagt ut frem til nå er jo mer B-cup.

h ttp://www.yorkyates.com/before-and-after/breast-procedures-patient-56601/

Anonymous poster hash: ad60f...fd8
AnonymBruker
Skrevet

;*

Her (Maggie fra TWD) er ei nydelig jente med relativt små pupper.

Det er greit at du foretrekke store pupper. Eller skal jeg si VELDIG store pupper. For Laura Cohen er søt, hun. Men å plassere henne i kategorien små, eller "relativt små" pupper er jo latterlig.

Hva med disse på før-bildene? Alt som er lagt ut frem til nå er jo mer B-cup.

h ttp://www.yorkyates.com/before-and-after/breast-procedures-patient-56601/

Anonymous poster hash: ad60f...fd8

Linken fungerer ikke?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er greit at du foretrekke store pupper. Eller skal jeg si VELDIG store pupper. For Laura Cohen er søt, hun. Men å plassere henne i kategorien små, eller "relativt små" pupper er jo latterlig.

Linken fungerer ikke?

Var ikke jeg som sendte linken, men du må bare fjerne mellomrommet mellom h'en og t'en i "http". Eller bare kopiere fra www. og ikke ta med http. :) Og er helt enig i det første du skrev og!

Anonymous poster hash: ef43c...127

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...