Gå til innhold

Pupper: Hva ser best ut?

Fremhevede innlegg

Gjest Heartbeat
Skrevet

Så du prøver faktisk å si at mine kompiser sitter å lyver om hvilke pupper de blir tiltrukket av, hvilke damer de tenner på, hvilke kjendiser de liker kroppen til? Bare fordi det sitter noen jenter der og? Du er nå vittig er du. Utrolig mange menn syns små pupper er mer sexy enn store, beklager at du ikke klarer å leve med det, men det er et faktum jeg trodde alle var klar over.

Selvfølgelig er det greit at en mann har preferanser? Jeg er helt klar over at mange menn liker store pupper best. Hvem er det som blir hysteriske? Jeg bare prøver å forklare deg at mange menn liker små pupper, noe du av en eller annen grunn nekter å innse. Du kan jo bare lese på diskusjonsforum hvor de diskuterer små pupper, så ser du på ti sekunder at enormt mange foretrekker det. Men du mener kanskje det er noe galt med disse guttene? At de lyver osv? Hører du ikke selv hvor sykt det er?

Dere sier jo det samme begge to. Bare jeg som ser det :fnise: Konklusjon : Noen liker små. noen liker store :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

De få jentene som er blitt skikkelige kjendiser etter realityprogram er de med store pupper så vidt jeg vet.

Menn har en tendens til å si det de vet kvinner vil høre. Det gjelder selv om det er "kompiser" eller ikke. Jeg har også vært tilstede i maange slike prater, og jeg kan fortelle deg at pipen får en ganske annen lyd når damene forlater åstedet.

Det jeg reagerer på er at kvinner helt uten skamfølelse legger ut om at de ikke tenner på lave menn og får helt avsmak av små peniser - men blir helt fullstendig hysteriske hvis en mann sier at han faktisk har et par preferanser tilbake.

Og det reagerer jeg på selv om jeg hverken er lav, har liten penis eller har problemer med å dra damer. Faktisk.

Ja,men mange menn har også en tendens til å slenge seg på det kompisgjengen eller andre menn mener, for å være en av gutta. Enkelte er livredde for å stå for noe som avviker fra "normen".

Endret av Sandie
  • Liker 3
Gjest Lincoln
Skrevet

Så du prøver faktisk å si at mine kompiser sitter å lyver om hvilke pupper de blir tiltrukket av, hvilke damer de tenner på, hvilke kjendiser de liker kroppen til? Bare fordi det sitter noen jenter der og? Du er nå vittig er du. Utrolig mange menn syns små pupper er mer sexy enn store, beklager at du ikke klarer å leve med det, men det er et faktum jeg trodde alle var klar over.

Det jeg vet er at menn ofte sier en ting når damer er tilstede, og noe helt annet når det bare er mannfolk til stede. Det aner meg at dette gjelder for kvinner også.

Kall det løgn, kall det sminking av sannheten kall det hva du vil.

Det er mulig at det finnes mange menn som liker små pupper bedre enn store. Jeg sier bare at jeg aldri har truffet noen.

Så spørs det hva man mener med store pupper også da. Mulig dere tenker basketballstørrelse. Det er det svært få menn som liker, det er jeg helt enig i. Jeg tenker slik som bildene i åpningsinnlegget.

Skrevet

Det var vansklig å svare på. Jeg synes det er noe vakkert med små pupper, men samtidig synes silikonpuppene var veldig fine også.

AnonymBruker
Skrevet

Det jeg vet er at menn ofte sier en ting når damer er tilstede, og noe helt annet når det bare er mannfolk til stede. Det aner meg at dette gjelder for kvinner også.

Kall det løgn, kall det sminking av sannheten kall det hva du vil.

Det er mulig at det finnes mange menn som liker små pupper bedre enn store. Jeg sier bare at jeg aldri har truffet noen.

Så spørs det hva man mener med store pupper også da. Mulig dere tenker basketballstørrelse. Det er det svært få menn som liker, det er jeg helt enig i. Jeg tenker slik som bildene i åpningsinnlegget.

"Jeg synes store pupper er rett og slett turn-off.

Nei, det har ingenting med personelighet eller lignende, det er mine fysiske preferanser."

Dette skrev en mann i en annen tråd nå nettopp. Nå har du fått et bevis på at det fins menn som liker små pupper best. Fornøyd?

Anonymous poster hash: ef43c...127

• Liker 2
Skrevet

Om du skal la andre bestemme hvilken pupper som ser best ut, så vil ikke jeg si at du er moden nok til å ta silikon. Jeg tok silikon for min egen del, og ikke for hva andre mente var finest.

Anonymous poster hash: 19a56...3dd

Slikt synes jeg blir å male seg inn i et virkelighetsfjernt hjørne. Mennesker er kollektivistiske av natur, så det sier seg selv at hva andre mener er svært viktig for hvordan en selv forholder seg til ting. Det handler om et biologisk betinget behov for å tilhøre og å være en aksepterte del av et fellesskap.

Hadde andres mening om ditt utseende virkelig ikke hatt noe å si for deg, så hadde du heller ikke brydd deg noe om hvordan du ser ut. Det gir ikke gir noen rasjonell mening å pynte på utseendet sitt dersom man virkelig ikke bryr seg om hva andre mener er fint.

• Liker 2
Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg synes første bilde ikke akkurat er noen god reklame for silikon. De var alle flotte pupper i mine øyne. Selvsagt har jeg mine puppepreferanser, men ingen av disse puppesettene havner i min dårligkategori, tvert i mot. Jeg bruker ikke akkurat millimeterpresisjon for å kategorisere hva som er fine pupper.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg synes første bilde ikke akkurat er noen god reklame for silikon. De var alle flotte pupper i mine øyne. Selvsagt har jeg mine puppepreferanser, men ingen av disse puppesettene havner i min dårligkategori, tvert i mot. Jeg bruker ikke akkurat millimeterpresisjon for å kategorisere hva som er fine pupper.

Det første bildet er jo god reklame for ikke å ta silikon, da.

Anonymous poster hash: 48f53...c27

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

https://pbs.twimg.com/media/BIFra3fCcAAkLPW.jpg

Disse ligner litt mer på mine enn det første bildet. Men de er litt større. Så, du syns at begge deler var like fint egentlig? Hva syns du om de på det bildet jeg poster over her? Ts :)

Skrevet

https://pbs.twimg.com/media/BIFra3fCcAAkLPW.jpg

Disse ligner litt mer på mine enn det første bildet. Men de er litt større. Så, du syns at begge deler var like fint egentlig? Hva syns du om de på det bildet jeg poster over her? Ts :)

I og med at jeg synes de to opprinnelige puppebildene dine er like fine, synes jeg selvfølgelig også at alt imellom er like fint. Som sagt bruker jeg ikke millimeterpresisjon når jeg kategoriserer fine pupper.

En annen ting er nok at mens du ser bare pupper, ser jeg hele dama i bildene du legger ved, og i alle bildene dine er jo hun rett og slett grisefin.

• Liker 1
Skrevet

Det første bildet er jo god reklame for ikke å ta silikon, da.

Anonymous poster hash: 48f53...c27

Ja, ikke sant?

• Liker 1
Gjest Lincoln
Skrevet (endret)

Har nå diskutert saken et annet sted hvor jeg vet at gutta er ærlige, og det var flere av dem som mente at puppene i bilde nummer 1 var finest. Ikke flertallet, men flere enn jeg hadde trodd. Så der fikk jeg faktisk en liten reality-check.

Tenkte jeg ville nevne det ettersom du er en av de få damene i tråden som har vært saklig og ikke kommet med masse personangrep.

Endret av Lincoln
  • Liker 3
Gjest TheRighteous
Skrevet

Har nå diskutert saken et annet sted hvor jeg vet at gutta er ærlige, og det var flere av dem som mente at puppene i bilde nummer 1 var finest. Ikke flertallet, men flere enn jeg hadde trodd. Så der fikk jeg faktisk en liten reality-check.

Tenkte jeg ville nevne det ettersom du er en av de få damene i tråden som har vært saklig og ikke kommet med masse personangrep.

Å? Okei! Fint at du skriver det, og syns jeg har vært saklig! Setter pris på det :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

De fleste damene i tråden har vært saklige ;)

Anonymous poster hash: d9b55...a94

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det greit at en mann har preferanser? Jeg er helt klar over at mange menn liker store pupper best. Hvem er det som blir hysteriske? Jeg bare prøver å forklare deg at mange menn liker små pupper, noe du av en eller annen grunn nekter å innse. Du kan jo bare lese på diskusjonsforum hvor de diskuterer små pupper, så ser du på ti sekunder at enormt mange foretrekker det. Men du mener kanskje det er noe galt med disse guttene? At de lyver osv? Hører du ikke selv hvor sykt det er?

Sjansen er høy for at de lyver om det dersom det sitter jenter med små pupper rundt dem ja...

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

AnonymBruker
Skrevet

Det er også menn som sier at de liker små pupper best.

Anonymous poster hash: 6c3c8...577

De aller færreste sier dette.

AnonymBruker
Skrevet

Noen kommentarer fra menn på ulike forum:
(Så gjennom innlegget nå og ser at det ble veldig langt, men)

"Mht til pupper og sex så er jeg av den mening at det er dama og ikke puppene hennes jeg har sex meg (selv om jeg gjerne avslutter over dem), og at tilgang er viktigere enn størrelse.
Hvis jeg får ta på puppene dine, suge på dem, knulle deg og sprute over dem til slutt, så kan du ha fra A - H for min del."

"Liker småe best, de store blir rett og slett for mye og rekke over.
Store har og lett for og henge, det er ikke mye fint.
Liker ikke småe vrengte innerlommer, de må ha litt "fylde"."

"En gang i sommer kom det og la seg ei vanvittig nydelig jente like ved oss på stranden, hun var en nytelse å se på, fantastiske lår, fantastisk spenstig rumpe, mini stringtruse som tydelig viste at hun hadde glattbarbert fitte, smale hofter, lyst hår og hestehale, hun var bare helt nydelig! Etter å ha "spionert" på henne i over en time, oppdaget jeg plutselig at hun nesten ikke hadde pupper!
Kort sagt; for meg betyr pupper veldig lite, de eneste jeg reagerer på er alt for store og slappe. Alle andre er ok."

"Jeg er ikke så opptatt av om puppene er små eller store. Jeg har "møtt" både pene små og pene store utgaver. Min erfaring er at liker jeg jenta så liker jeg puppene hennes også."

"Jeg ELSKER små pupper. Synes det er mye mer sexy enn store.

Ferdig med det."

"Enig med dem sier at puppene er en del av "pakka" - det er hele "deg" som er attraktivt og opphissende. Selv tenner jeg på DAMER, ikke bare på puppene deres. For tiden er jeg veldig tent på en dame med veldig små pupper - synes hun og puppene hennes er det deiligste på jord. Tidligere har jeg vært sammen med jenter som er så forskjellige, så forskjellige, også mht. pupper, lår, rumpe osv.

Liker man dama, liker man attributtene hennes, også!"

"Små pupper er kjempe fint, jeg synes selv små pupper er finest. Jeg vet også at mange andre gutter synes det samme.Så ikke føl dere ukomfertable jenter! Det er kjempe søtt/fint med små pupper!"

"Jeg liker små pupper. Jeg liker større pupper også, men jeg kan styre min begeistring for de aller største.
Det er et utgangspunkt, ikke mer. Om jeg liker ei jente, kan hun avvike så mye som helst fra mitt tenkte ideal, og etterhvert er det nettopp hennes kropp som er idealet.
Jeg liker ikke silikonpupper, selv om jeg har sett og håndtert vellykkede slike. Det har ingenting med det å være korrekt å gjøre, jeg er bare en av dem som liker det naturlige."

"Jeg trodde jeg bare vil ha jenter med former og har bestandig syntes passe store til store pupper var eneste alternativ. Nå er jeg sammen med en jente med relativt små pupper og hun har litt problemer med å takle at de er så små, men jeg elsker de! Så jeg har kommet frem til at størrelsen er ikke så viktig bare de passer på jenta, og det gjør de i de fleste tilfeller.

Men om det går an å få henne til å forstå at jeg mener det er en annen sak..."

"Det som er viktig for meg er tilgangen til puppene, ikke om de er små eller store. Jeg elsker å kose med puppene til min kjære. Hvis hun hadde nektet meg å ta på dem, hadde forholdet blitt vanskelig."

"Jeg greier ikke isolere pupper fra resten av person/ kropp og derfor blir pupper kun en del av en helhet. Derfor er også størrelsen på puppene temmelig irrelevante.
Tips: Det som avgjør om en kvinne er sexy eller ikke, er mer enn noe annet hennes måte å bevege seg på. Både i og utenfor sexakten. I den forbindelse betyr ikke puppestørrelsen noe som helst. Men hennes måte å bevege seg på, sier som oftes mye om hvordan hun ter seg når hun har sex. En selvsikker kvinne beveger seg ofte på en sånn måte at hun tenner menn.
Fram med brystkassa damer! Ingen har noe som helst å skamme seg over."

"Jeg liker små pupper desidert best, og har prøvd alle str. For guds skyld ikke putt silikon i dem, det er usexy mens små er nydelig. Lykke til."

"For meg er ikke størrelsen det viktigere; mer opptatt av at puppene er følsomme, slik at hun nyter det når jeg kjæler med dem."

"Jeg elsker bryster i alle størrelser og fasonger så lenge de fremhever de totale inntrykket på riktig måte."

"Jeg blir sakt at mange menn foretrekker pupper som utgjør en håndfull. Jeg har små pupper, og første gang jeg hadde sex med min kjæreste sa han: "åh, for noen faste pupper du har!!!" Og jeg som gruet meg litt for at han skulle se hvor små de var, men han elsket dem! De utgjør en håndfull."

"Jeg for min del syntes at falske pupper er et stort turn-off. Det har jo egentlig ikke så veldig mye å si hvordan de ser ut, men av en eller annen grunn syntes jeg mindre pupper kan være mye mere sexy en store."

"Jeg må si at jeg elsker og foretrekker små pupper. Jeg er mer en fitte/rumpe-mann enn puppe-mann. Tror dette kanskje gjelder mange menn."

"Pupp er pupp. Så enkelt er det egentlig."

"Små pupper stor rumpe slår alltid ann :D"

Så da gjelder det å finne disse mennene som elsker små pupper :D

AnonymBruker
Skrevet

En mann sine tanker:

"På grunn av at menn som "bare liker store pupper" ofte er den type menn som liker oppmerksomhet, og liker å skryte over hva de liker mer enn andre.

Jeg merker ikke noe særlig med det, jeg kjenner ca like mange som liker små pupper som store pupper, helst mere. Mange tenker at for store pupper betyr at de henger når toppen går av, mens andre synes at jo større jo bedre. Men det er fortsatt de som liker større pupper som skryter mest over at de liker det.

Jeg tror også litt av grunnen i at gutter er redd for at jentene skal ta seg nær av de hvis gutten i det hele tatt sier at jenta har små pupper, selv om han liker det. Nettopp på grunn av at jenter ofte vil ha pupper som modeller har, og ikke innser at det faktisk ikke har så mye å si hvilken størrelse puppene deres er.

For min egen del liker jeg pupper, så enkelt er det. Jeg liker når de er små, når de er store og når de er middels. Det eneste jeg ikke liker er pupper med sillikon. Jeg liker naturlige pupper, og tro meg, de aller fleste menn liker dette. Vi kan egentligt alle slutte å tenke å lese om hvordan pupper skal se ut, for alle pupper er, som alle mennesker, helt unike og de aller fleste digger dem selv om de e skjeive, om de har store nippler, små nippler, skjeive nippler, store eller små.

Det er jo ofte likt med jenter og størrelse på kuker. De aller fleste jenter ville ikke likt å ha en kuk på størrelse av en baseballkølle inni seg, men det er ofte jenter som liker store kuker som er størst i kjeften av å skryte over hva de liker. Tror ikke så mange gutter vi høre " jeg liker at du har så liten kuk vennen " selv om de vet at de ikke har noe monster i boksa."

• Liker 2
Gjest TheRighteous
Skrevet (endret)

Sjansen er høy for at de lyver om det dersom det sitter jenter med små pupper rundt dem ja...

Jaa, de hadde heelt sikkert giddet å finne opp historier om hvilke kjendiser de liker, og pupperstørrelsen de liker osv bare fordi noen jenter satt der. Skal jeg lyve å si "jeg liker ikke menn med store muskler" fordi det sitter noen gutter som ikke har muskler der på en fest f.eks? Du er jo helt på villspor om du tror det er sånn ting fungerer.

Endret av TheRighteous
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Små eller store; det fineste er som regel en kvinne som lever trygt i sitt egen kropp. Om alt annet stemmer ryker ikke en forelskelse på bakgrunn av en manglende cup eller 3 :)

Anonymous poster hash: d567f...5f2
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...