AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #301 Skrevet 19. mars 2014 Jeg synes bare det er trist å lese alle jentene her inne som så vanvittig desperat prøver å forsvare små pupper, mens de innerst inne vet at slaget er tapt, og at (NESTEN!!!!!!!! fikk alle det med seg nå??) menn foretrekker medium til store pupper. Det er det som er kvinnelig. Det er det som er sexy. Følelsen når brystene fyller opp hånda og vel så det er bare helt senasjonell. Jeg synes synd på dere jenter. Dere får trøste hverandre så godt dere kan, evt. ta silikon. Det ser i allefall hakket bedre ut, selv om det ikke føles bedre. Anonymous poster hash: 8fd15...74d 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2014 #302 Skrevet 19. mars 2014 Jeg synes bare det er trist å lese alle jentene her inne som så vanvittig desperat prøver å forsvare små pupper, mens de innerst inne vet at slaget er tapt, og at (NESTEN!!!!!!!! fikk alle det med seg nå??) menn foretrekker medium til store pupper. Det er det som er kvinnelig. Det er det som er sexy. Følelsen når brystene fyller opp hånda og vel så det er bare helt senasjonell. Jeg synes synd på dere jenter. Dere får trøste hverandre så godt dere kan, evt. ta silikon. Det ser i allefall hakket bedre ut, selv om det ikke føles bedre. Anonymous poster hash: 8fd15...74d Oi, er du sjalu eller? Ingen kan skrive et så trist og tragisk innlegg med mindre de er meget bitre og misunnelige. Anonymous poster hash: ef43c...127 4
Yme Skrevet 19. mars 2014 #303 Skrevet 19. mars 2014 (endret) Vurderer å ta silikon nemlig, men er så usikker, redd for å angre.. Og om det er verdt det liksom. Setter pris på svarene dere gir! TS Anonymous poster hash: ef43c...127 Jeg, og de aller fleste mennene jeg snakker med, syns at små (til og med nesten helt flate) pupper er mye bedre enn silikon. Silikonpupper kan selvfølgelig se bra ut når de er dekka til av klær, men når de er naken, ser det bare rart ut... Du kan lese litt om et prinsipp som heter "The Uncanny Valley"Uncanny valley er en hypotese i et felt av menneskelige estetikk som går ut på at når menneskelige trekk ser ut, og beveger seg nesten, men ikke helt, som naturlige mennesker, fører det til en reaksjon av avsky blant de fleste mennesker.Eksempler kan bli funnet innen robotikk, 3D dataanimasjon, og i medisinske felt som brannskaderekonstruksjon, smittsomme sykdommer, nevrologiske tilstander, og plastisk kirurgi. Det viktigste er selvfølgelig at du føler deg fin, men utifra det jeg syns om sånt selv, og utifra det jeg hører når jeg snakker med andre menn om dette, er små pupper vakre og flotte, og du har ingen grunn til å måtte gjøre noe med dem. De eneste gangene jeg syns silikon er et bra alternativ, er om det blir brukt for å rette opp missdannelser... For eksempel for å gi pupper til en dame som har måtte fjerne sine, eller om det er stor forskjell i størrelsen på høyre og venstre pupp. Endret 19. mars 2014 av Yme 3
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #304 Skrevet 20. mars 2014 Jeg synes bare det er trist å lese alle jentene her inne som så vanvittig desperat prøver å forsvare små pupper, mens de innerst inne vet at slaget er tapt, og at (NESTEN!!!!!!!! fikk alle det med seg nå??) menn foretrekker medium til store pupper. Det er det som er kvinnelig. Det er det som er sexy. Følelsen når brystene fyller opp hånda og vel så det er bare helt senasjonell. Jeg synes synd på dere jenter. Dere får trøste hverandre så godt dere kan, evt. ta silikon. Det ser i allefall hakket bedre ut, selv om det ikke føles bedre. Anonymous poster hash: 8fd15...74d OK OK OK. OK. La oss si at du har rett, da. La oss si at vi menn er generiske varianter av hverandre med forskjeller kun på utsiden. La oss anta at såååå mange menn liker store pupper, synes silikon er digg og mener at Dolly Parton bare skulle vært noen år yngre, så hadde hun vært perfekt. Er det så himla farlig hva de fleste liker, da? Det er jo tydelig i denne tråden at flere enn meg liker de mindre størrelsene best. Poenget må jo være at for de damene her inne som har mindre pupper, så har de fått bekreftet at det finnes menn som synes de er fantastiske. Når alt kommer til alt skal de jo bare møte én som liker de veldig godt, de skal jo ikke bli sammen med flesteparten av menn? Og de vet nå veldig godt at det finnes menn som lett kan elske kroppen deres, akkurat sånn den er. Rett og slett fordi de ser fine ut. Anonymous poster hash: 48f53...c27 1
Gjest *Andrea* Skrevet 20. mars 2014 #305 Skrevet 20. mars 2014 Haha, anonym over her har nok tatt silikon og er bitter/misunnelig for at de fleste menn liker naturlige pupper best, og at mange liker små pupper 1
Gjest *Andrea* Skrevet 20. mars 2014 #306 Skrevet 20. mars 2014 (endret) Dude91: Er også mange andre flotte kjendiser som har små pupper og som mange gutter digger. De damene med store pupper er jo også som regel "fit", så om de ikke hadde vært det så hadde de nok ikke vært så "populære". Mange som er kåret til verdens mest sexy kvinne har små pupper, flere kjendiser som Jessica Alba og Rihanna for å nevne noen. Endret 20. mars 2014 av *Andrea* 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #307 Skrevet 20. mars 2014 Hva mener dere helt ærlig ser best ut? Slike pupper: http://deadfix.com/wp-content/uploads/2011/08/small-boobs.jpg eller slike (silikon): http://lh6.ggpht.com/GxlvnhC6sicoEEBLVA42ReqkVXx940566kRse9Fybyn_gzlX6whDdeFTPZ40WRHjBGq16OYDTiGGa8yryWKb6j-eEQ Anonymous poster hash: ef43c...127 Alltid helheten som teller,og da er hun første klart mest sexy. Anonymous poster hash: df53c...1f8
Gjest Coolaid Skrevet 20. mars 2014 #308 Skrevet 20. mars 2014 For en diskusjon.... og så mye drittslenging.... I min bok er pupper i alle disse størrelsene digg. Aller helst naturlige men skulle det snike seg noen inn som har et innslag av silikon så går det veldig greit det også. (Puppoman? ,...jeg ? )
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #309 Skrevet 20. mars 2014 For en diskusjon.... og så mye drittslenging.... I min bok er pupper i alle disse størrelsene digg. Aller helst naturlige men skulle det snike seg noen inn som har et innslag av silikon så går det veldig greit det også. (Puppoman? ,...jeg ? ) Puppene mine er ikke der Anonymous poster hash: ed319...5db
Gjest Coolaid Skrevet 20. mars 2014 #310 Skrevet 20. mars 2014 Puppene mine er ikke der Anonymous poster hash: ed319...5db Siter innlegget og legg til dine
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #311 Skrevet 20. mars 2014 Siter innlegget og legg til dine Nja! Men nå synes jeg alle pupper er fine, uansett om de passer inn i er skjema eller en mal. *politisk korrekt*Anonymous poster hash: ed319...5db
Gjest Heartbeat Skrevet 20. mars 2014 #312 Skrevet 20. mars 2014 Puppene mine er ikke der Anonymous poster hash: ed319...5db Pupper på avveie 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #313 Skrevet 20. mars 2014 OK OK OK. OK. La oss si at du har rett, da. La oss si at vi menn er generiske varianter av hverandre med forskjeller kun på utsiden. La oss anta at såååå mange menn liker store pupper, synes silikon er digg og mener at Dolly Parton bare skulle vært noen år yngre, så hadde hun vært perfekt. Er det så himla farlig hva de fleste liker, da? Det er jo tydelig i denne tråden at flere enn meg liker de mindre størrelsene best. Poenget må jo være at for de damene her inne som har mindre pupper, så har de fått bekreftet at det finnes menn som synes de er fantastiske. Når alt kommer til alt skal de jo bare møte én som liker de veldig godt, de skal jo ikke bli sammen med flesteparten av menn? Og de vet nå veldig godt at det finnes menn som lett kan elske kroppen deres, akkurat sånn den er. Rett og slett fordi de ser fine ut. Anonymous poster hash: 48f53...c27 Nettopp:) Anonymous poster hash: 6c3c8...577
Gjest *Andrea* Skrevet 20. mars 2014 #314 Skrevet 20. mars 2014 (endret) Jeg begynner faktisk å akseptere de små puppene mine mer og mer. Hjelper å se at det er mange som liker små og at mange kjendiser også har det:) Synes faktisk små pupper kan være ganske fint! Endret 20. mars 2014 av pinar
volvo22 Skrevet 20. mars 2014 #315 Skrevet 20. mars 2014 Jeg begynner faktisk å akseptere de små puppene mine mer og mer. Hjelper å se at det er mange som liker små og at mange kjendiser også har det:) Synes faktisk små pupper kan være ganske fint! Du har da ingen grunn til å være noe annet enn fornøyd selv om du har små pupper 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2014 #316 Skrevet 20. mars 2014 Jeg begynner faktisk å akseptere de små puppene mine mer og mer. Hjelper å se at det er mange som liker små og at mange kjendiser også har det:) Synes faktisk små pupper kan være ganske fint! Flott Andrea! Det gjør meg veldig glad å lese. Du har funnet noen fine eksempler på kvinner, hun nest siste er jo spreng-sexy. Brunetter er jo også det mest uimotståelige som finnes. Fint at vi har bidratt til å føle deg bedre!Anonymous poster hash: 48f53...c27
Tidus Skrevet 20. mars 2014 #317 Skrevet 20. mars 2014 Nr. 2 ser falske ut. Brystvortene peker i forskjellige retninger jo :S Nei. Så lenge du ikke er på dette nivået: http://ei.realself.com/full/e6b7d708df282b8d952dcd5e0176c90f/1009055-1830654.jpg så er naturlig best. Men jeg forstår at man vil ha noe som helst der! (Og det vil jeg som mann også)
Gjest *Andrea* Skrevet 20. mars 2014 #318 Skrevet 20. mars 2014 Nr. 2 ser falske ut. Brystvortene peker i forskjellige retninger jo :S Nei. Så lenge du ikke er på dette nivået: http://ei.realself.com/full/e6b7d708df282b8d952dcd5e0176c90f/1009055-1830654.jpg så er naturlig best. Men jeg forstår at man vil ha noe som helst der! (Og det vil jeg som mann også) Ts har jo sagt at hun har pupper på størrelsen med nr 1 og kanskje litt større. Unødvendig å ta med et bilde for å rakke ned på dem som kanskje har mindre. Hvem vet, kanskje Therese Johaug har pupper på den størrelsen, men de fleste menn ville ikke takket nei til henne.. Mange menn som ikke er så opptatte av pupper også! 1
Tidus Skrevet 20. mars 2014 #319 Skrevet 20. mars 2014 Ts har jo sagt at hun har pupper på størrelsen med nr 1 og kanskje litt større. Unødvendig å ta med et bilde for å rakke ned på dem som kanskje har mindre. Hvem vet, kanskje Therese Johaug har pupper på den størrelsen, men de fleste menn ville ikke takket nei til henne.. Mange menn som ikke er så opptatte av pupper også! Det var ikke å rakke ned var det? Jeg ler ikke av jenter med så små pupper? Jeg sier at jeg forstår hvorfor noen vil ha større enn det, og at jeg selv foretrekker det. Det er du som tar opp tema at det å ha så små pupper skal få folk til å føle seg uvel..
Gjest *Andrea* Skrevet 20. mars 2014 #320 Skrevet 20. mars 2014 Det var ikke å rakke ned var det? Jeg ler ikke av jenter med så små pupper? Jeg sier at jeg forstår hvorfor noen vil ha større enn det, og at jeg selv foretrekker det. Det er du som tar opp tema at det å ha så små pupper skal få folk til å føle seg uvel.. Jeg har da ikke tatt opp det temaet, har heller aldri diskutert puppestørrelsen til hun på bildet du la ut... Når Ts spør hva folk synes om de to bildene, så mener hun faktisk de to bildene, og da er det liten vits i å legge ved et annet bilde og si "så lenge du ikke er på dette NIVÅET"?! Nivået, hvilket nivå? Du hører kanskje nå at det høres litt nedlatende ut. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå