Gjest Lincoln Skrevet 17. mars 2014 #201 Skrevet 17. mars 2014 Ro deg ned du. Viser hvor lite mann du er i hodet i alle fall når du skriver til noen at de bør operere seg for at noen skal like dem. Mange menn foretrekker til informasjon små pupper, selv om du er litt umoden og synes at folk skal operere seg. Og hvor har jeg skrevet det? Dere bitre mannehatere er helt umulige å diskutere med.
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #202 Skrevet 17. mars 2014 TS spør et ærlig spørsmål og fortjener et ærlig svar. Det du sier er at man skal lyge for henne for å være grei. Jeg synes ikke man er grei hvis man lyger og så tenker man noe helt annet. Det har ingen hensikt. stiller Anonymous poster hash: f0c33...b80
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #203 Skrevet 17. mars 2014 Samme sa min. Det fins enormt mange menn som foretrekker små pupper, absolutt like mange som de som foretrekker store! Lincoln virker litt uopplyst, og tror visst at alle tenner på det samme som han. Det er helt utrolig at han ikke er såpass reflektert at han forstår at det fins minst like mange menn som liker små som store. Skremmende! Enig! Anonymous poster hash: 6c3c8...577
Gjest Lincoln Skrevet 17. mars 2014 #204 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Samme sa min. Det fins enormt mange menn som foretrekker små pupper, absolutt like mange som de som foretrekker store! Lincoln virker litt uopplyst, og tror visst at alle tenner på det samme som han. Det er helt utrolig at han ikke er såpass reflektert at han forstår at det fins minst like mange menn som liker små som store. Skremmende! Jeg registrerer at i følge kvinnene her inne så finnes det enormt mange menn som foretrekker små pupper. Ja, faktisk så liker flertallet av menn små pupper best til og med! Jeg har aldri møtt noen av disse mennene som det finnes så mange av. Det er merkelig at dem som lager mannfolkblader ikke har skjønt at menn EGENTLIG foretrekker små pupper. Hadde de spurt på kvinneguiden så hadde de skjønt det. Endret 17. mars 2014 av Lincoln 1
Gjest TheRighteous Skrevet 17. mars 2014 #205 Skrevet 17. mars 2014 Jeg registrerer at i følge kvinnene her inne så finnes det enormt mange menn som foretrekker små pupper. Jeg har aldri møtt noen av disse mennene som det finnes så mange av. Det er merkelig at dem som lager mannfolkblader ikke har skjønt at menn EGENTLIG foretrekker små pupper. Hadde de spurt på kvinneguiden så hadde de skjønt det. Hvilke manneblader er det du snakker om? Jeg syns jeg ser masse forskjellige størrelser på slike blader, som oftest er det silikon ja, men det har litt med hvilken gruppe de prøver å tiltrekke seg. Og det er ikke akkurat den "beste" sorten menn, hehe. Hvis du ser på de mest populære kjendisene blant menn, vil du raskt finne ut at de aller fleste av de har små pupper. Er du redd for å skille deg ut? Hvorfor er det så viktig for deg at alle skal ha samme mening som deg? 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #206 Skrevet 17. mars 2014 Jeg registrerer at i følge kvinnene her inne så finnes det enormt mange menn som foretrekker små pupper. Ja, faktisk så liker flertallet av menn små pupper best til og med! Jeg har aldri møtt noen av disse mennene som det finnes så mange av. Det er merkelig at dem som lager mannfolkblader ikke har skjønt at menn EGENTLIG foretrekker små pupper. Hadde de spurt på kvinneguiden så hadde de skjønt det. Det finnes da ganske mange manneblader og voksenfilmer der damer har små pupper. Anonymous poster hash: d5fb5...93a 3
Gjest TheRighteous Skrevet 17. mars 2014 #207 Skrevet 17. mars 2014 Jeg registrerer at i følge kvinnene her inne så finnes det enormt mange menn som foretrekker små pupper. Ja, faktisk så liker flertallet av menn små pupper best til og med! Jeg har aldri møtt noen av disse mennene som det finnes så mange av. Det er merkelig at dem som lager mannfolkblader ikke har skjønt at menn EGENTLIG foretrekker små pupper. Hadde de spurt på kvinneguiden så hadde de skjønt det. Det at du aldri har møtt en eneste mann som foretrekker små pupper sier egentlig alt om hvor få venner og bekjente du har. Men er ikke akkurat overrasket over det. 3
Gjest Lincoln Skrevet 17. mars 2014 #208 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Hvilke manneblader er det du snakker om? Jeg syns jeg ser masse forskjellige størrelser på slike blader, som oftest er det silikon ja, men det har litt med hvilken gruppe de prøver å tiltrekke seg. Og det er ikke akkurat den "beste" sorten menn, hehe. Hvis du ser på de mest populære kjendisene blant menn, vil du raskt finne ut at de aller fleste av de har små pupper. Er du redd for å skille deg ut? Hvorfor er det så viktig for deg at alle skal ha samme mening som deg? Det er ikke viktig for meg at folk har samme mening som meg. Men jeg har aldri møtt en mann som foretrekker små pupper fremfor store, og jeg har diskutert pupper med en god del menn. Og jeg er rimelig sikker på at jeg har fått høre den ærlige versjonen, som man ikke nødvendigvis forteller kjæresten sin med mindre man ønsker å bli halshogget i søvne. Derfor synes jeg at det litt rart at jenter så skråsikkert uttaler seg om hva menn foretrekker, og blir helt rabiate når jeg forteller om hva min oppfatning av forholdene er. Menn må forholde seg til at jenter flest liker høye menn med en penis over gjennomsnittet. Kan ikke dere akseptere at menn flest liker store pupper? I motsetning til menn så kan faktisk dere gjøre noe med det. Endret 17. mars 2014 av Lincoln 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #209 Skrevet 17. mars 2014 Jeg registrerer at i følge kvinnene her inne så finnes det enormt mange menn som foretrekker små pupper. Jeg har aldri møtt noen av disse mennene som det finnes så mange av. Det er merkelig at dem som lager mannfolkblader ikke har skjønt at menn EGENTLIG foretrekker små pupper. Hadde de spurt på kvinneguiden så hadde de skjønt det. Det er flere menn her inne som har skrevet at de synes små pupper er sexy og digg!?!?! Uansett så ønsker ikke majoriteten av menn å gifte seg med modellene i mannfolkblader. Kan ikke navn på noen slike modeller, men hører mye oftere menn som sier at Therese Johag er drømmedama! Mange som fantaserer om hun og andre damer med små bryster! Selv om guttene i din vennegjeng tydeligvis foretrekker store pupper, betyr det ikke at du har hørt alle mens preferanser. Det kan til og med hende folk sier "oi hun hadde store pupper" fordi det var mer vulgære enn sexy. Mange som faktisk hadde valgt Therese Johaug fremfor Triana Iglesias, tro det eller ei. Samt Mila Kunis, Jenny Skavlan, foran Linni Meister! Helt sikkert noen som hadde valgt Linni Meister også, men mange menn som heller ville valgt en av de andre om de fikk velge :D Anonymous poster hash: 6c3c8...577 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #210 Skrevet 17. mars 2014 Det er ikke viktig for meg at folk har samme mening som meg. Men jeg har aldri møtt en mann som foretrekker små pupper fremfor store, og jeg har diskutert pupper med en god del menn. Og jeg er rimelig sikker på at jeg har fått høre den ærlige versjonen, som man ikke nødvendigvis forteller kjæresten sin med mindre man ønsker å bli halshogget i søvne. Derfor synes jeg at det litt rart at jenter så skråsikkert uttaler seg om hva menn foretrekker, og blir helt rabiate når jeg forteller om hva min oppfatning av forholdene er. Menn må forholde seg til at jenter flest liker høye menn med en penis over gjennomsnittet. Kan ikke dere akseptere at menn flest liker store pupper? I motsetning til menn så kan faktisk dere gjøre noe med det. Det er også menn som sier at de liker små pupper best. Anonymous poster hash: 6c3c8...577 1
Gjest TheRighteous Skrevet 17. mars 2014 #211 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Det er ikke viktig for meg at folk har samme mening som meg. Men jeg har aldri møtt en mann som foretrekker små pupper fremfor store, og jeg har diskutert pupper med en god del menn. Og jeg er rimelig sikker på at jeg har fått høre den ærlige versjonen, som man ikke nødvendigvis forteller kjæresten sin med mindre man ønsker å bli halshogget i søvne. Derfor synes jeg at det litt rart at jenter så skråsikkert uttaler seg om hva menn foretrekker, og blir helt rabiate når jeg forteller om hva min oppfatning av forholdene er. Menn må forholde seg til at jenter flest liker høye menn med en penis over gjennomsnittet. Kan ikke dere akseptere at menn flest liker store pupper? I motsetning til menn så kan faktisk dere gjøre noe med det. Jo, det er utrolig viktig for deg. Jeg har masse kompiser, og har hørt på skikkelige gutteprater, og da sa de fleste at de foretrakk en håndfull og små pupper foran store jur. Har også sett en del realityprogrammer, og ofte har jentene som blir best likt der små pupper, og de med svære silikonpupper er det ikke like mange som kikker på for å si det sånn. Poenget mitt er bare at mange menn, ja, svært mange menn faktisk, liker små pupper bedre enn store. Hvorfor har du så utrolig vanskelig med å forstå det? Menn er forskjellige de også. Det siste du skrev her viser meg at grunnen til at du så aggressivt påstår gang på gang at store pupper slår alt, er fordi du føler at menn som er lave og har små peniser blir sett ned på av kvinner, og da blir du bitter (du er mest sannsynlig en slik fyr selv), og blir sur på kvinner, for du føler det er urettferdig at det skal være lov at jenter som har små pupper ser bra ut, mens lave menn osv får ikke samme "rosen". Du er ikke akkurat vanskelig å gjennomskue. Endret 17. mars 2014 av TheRighteous 1
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #212 Skrevet 17. mars 2014 Forresten lincoln, hva får deg til å tro at DIN mening er universell og at alle menn mener det samme som deg? Vet du ikke at meninger er subjektive? Akkurat om at noen damer liker store muskuløse menn, mens andre liker spinklere osv... Anonymous poster hash: 6c3c8...577 1
Gjest TheRighteous Skrevet 17. mars 2014 #213 Skrevet 17. mars 2014 Forresten lincoln, hva får deg til å tro at DIN mening er universell og at alle menn mener det samme som deg? Vet du ikke at meninger er subjektive? Akkurat om at noen damer liker store muskuløse menn, mens andre liker spinklere osv... Anonymous poster hash: 6c3c8...577 Jeg tror han er fullt klar over at mange menn mener noe fullstendig annet enn han, men han liker det bare ikke. Han vil ikke at det skal være slik at noen liker små pupper bedre enn store, fordi han føler at mange damer ikke liker lave menn med små peniser. Og da skal ingen gutter få lov å like damer med små pupper heller, for jenter skal ikke være mer "heldig" enn gutter. Det er min teori. 3
Gjest avocadoen Skrevet 17. mars 2014 #214 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Samme sa min. Det fins enormt mange menn som foretrekker små pupper, absolutt like mange som de som foretrekker store! Lincoln virker litt uopplyst, og tror visst at alle tenner på det samme som han. Det er helt utrolig at han ikke er såpass reflektert at han forstår at det fins minst like mange menn som liker små som store. Skremmende! Haha, ja. Litt morsomt i grunn at noen tror at man tenner på det samme bare fordi man er av samme kjønn. For meg virker det i alle fall at menn flest vil ha pupper son passer til dama og at ingenting er mer sexy enn en dame som er komfortabel med sin egen kropp Endret 17. mars 2014 av avocadoen 2
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #215 Skrevet 17. mars 2014 Definitivt nr 2. Og alle andre her som sier noe annet er bare PK.Anonymous poster hash: ff8aa...c2c
Gjest Lincoln Skrevet 17. mars 2014 #216 Skrevet 17. mars 2014 (endret) Jo, det er utrolig viktig for deg. Jeg har masse kompiser, og har hørt på skikkelige gutteprater, og da sa de fleste at de foretrakk en håndfull og små pupper foran store jur. Har også sett en del realityprogrammer, og ofte har jentene som blir best likt der små pupper, og de med svære silikonpupper er det ikke like mange som kikker på for å si det sånn. Poenget mitt er bare at mange menn, ja, svært mange menn faktisk, liker små pupper bedre enn store. Hvorfor har du så utrolig vanskelig med å forstå det? Menn er forskjellige de også. De få jentene som er blitt skikkelige kjendiser etter realityprogram er de med store pupper så vidt jeg vet. Menn har en tendens til å si det de vet kvinner vil høre. Det gjelder selv om det er "kompiser" eller ikke. Jeg har også vært tilstede i maange slike prater, og jeg kan fortelle deg at pipen får en ganske annen lyd når damene forlater åstedet. Det siste du skrev her viser meg at grunnen til at du så aggressivt påstår gang på gang at store pupper slår alt, er fordi du føler at menn som er lave og har små peniser blir sett ned på av kvinner, og da blir du bitter (du er mest sannsynlig en slik fyr selv), og blir sur på kvinner, for du føler det er urettferdig at det skal være lov at jenter som har små pupper ser bra ut, mens lave menn osv får ikke samme "rosen". Du er ikke akkurat vanskelig å gjennomskue. Det jeg reagerer på er at kvinner helt uten skamfølelse legger ut om at de ikke tenner på lave menn og får helt avsmak av små peniser - men blir helt fullstendig hysteriske hvis en mann sier at han faktisk har et par preferanser tilbake. Og det reagerer jeg på selv om jeg hverken er lav, har liten penis eller har problemer med å dra damer. Faktisk. Endret 17. mars 2014 av Lincoln 1
Gjest avocadoen Skrevet 17. mars 2014 #217 Skrevet 17. mars 2014 Jeg registrerer at i følge kvinnene her inne så finnes det enormt mange menn som foretrekker små pupper. Ja, faktisk så liker flertallet av menn små pupper best til og med! Jeg har aldri møtt noen av disse mennene som det finnes så mange av. Det er merkelig at dem som lager mannfolkblader ikke har skjønt at menn EGENTLIG foretrekker små pupper. Hadde de spurt på kvinneguiden så hadde de skjønt det. Sier litt om hvor liten omgangskrets du har 3
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2014 #218 Skrevet 17. mars 2014 http://www.psychologytoday.com/blog/all-about-sex/201306/boobs-mens-complex-feelings-about-womens-breasts Two recent studies support the notion that men prefer big boobs: • French researchers fitted women with various size padded bras and then sent them to cafés where they sat alone. As bra size increased, so did the number of men who approached them. • New Zealand researchers used eye-tracking technology to assess how men viewed women with various-size breasts. While small boobs attracted and held some men’s attention, most men gazed at the women with medium to large breasts. (Many women complain that men talk to their breasts, not to their faces.) But beyond augmentations, another reason explains more of the recent increase in average bra size—weight gain. Breasts are fatty. As weight increases, so does breast size, and with one-third of American adults now considered overweight, many women’s breasts have grown heftier. Meanwhile, flat-chested models dominate the fashion runways of Paris, Milan, and New York. And because top models often wed celebrities or alpha-males, some of the world’s richest, most visible women have small breasts. I googled “women’s breast size men’s preference,” and found several discussions. Participants were self-selected and not representative, but the comments were all over the map. Some said they could feel attracted only to women with a specific endowment. (The leading preference was large, followed by medium then small.) But like me, many men insisted that when they fell in love, they fell in love with the women’s breasts, whatever their size. Og bruker Lincoln faller vel kun for puppene, og så kanskje personligheten og resten av dama etterhvert. Kanskje. Finally, English and Malaysian researchers showed full-body photos of women to 361 men, who rated their attractiveness. The women with large breasts were not considered the most attractive. The honor when to the women with medium-size endowments. Long before the contemporary obesity epidemic, when food was scarce and starvation a real threat, large, fatty breasts suggested caloric reserves. That, in turn, suggested that the women had reliable access to food, which increased survival odds for their offspring—and for their impregnators. English and Malaysian researchers showed photographs of women with varying breast size to 266 Malaysian men whose socioeconomic status ranged from poor to wealthy. Poor men showed a significantly greater preference for large breasts than middle-class men, who in turn were more likely to prefer larger breasts than the wealthy men who had plenty of resources and didn’t “need” women with substantial fat reserves. (This may explain why the wealthiest men often fall for skinny models.) Anonymous poster hash: f0c33...b80 2
Gjest TheRighteous Skrevet 17. mars 2014 #219 Skrevet 17. mars 2014 De få jentene som er blitt skikkelige kjendiser etter realityprogram er de med store pupper så vidt jeg vet. Menn har en tendens til å si det de vet kvinner vil høre. Det gjelder selv om det er "kompiser" eller ikke. Jeg har også vært tilstede i maange slike prater, og jeg kan fortelle deg at pipen får en ganske annen lyd når damene forlater åstedet. Det jeg reagerer på er at kvinner helt uten skamfølelse legger ut om at de ikke tenner på lave menn og får helt avsmak av små peniser - men blir helt fullstendig hysteriske hvis en mann sier at han faktisk har et par preferanser tilbake. Og det reagerer jeg på selv om jeg hverken er lav, har liten penis eller har problemer med å dra damer. Faktisk. Så du prøver faktisk å si at mine kompiser sitter å lyver om hvilke pupper de blir tiltrukket av, hvilke damer de tenner på, hvilke kjendiser de liker kroppen til? Bare fordi det sitter noen jenter der og? Du er nå vittig er du. Utrolig mange menn syns små pupper er mer sexy enn store, beklager at du ikke klarer å leve med det, men det er et faktum jeg trodde alle var klar over. Selvfølgelig er det greit at en mann har preferanser? Jeg er helt klar over at mange menn liker store pupper best. Hvem er det som blir hysteriske? Jeg bare prøver å forklare deg at mange menn liker små pupper, noe du av en eller annen grunn nekter å innse. Du kan jo bare lese på diskusjonsforum hvor de diskuterer små pupper, så ser du på ti sekunder at enormt mange foretrekker det. Men du mener kanskje det er noe galt med disse guttene? At de lyver osv? Hører du ikke selv hvor sykt det er? 1
Gjest avocadoen Skrevet 17. mars 2014 #220 Skrevet 17. mars 2014 De få jentene som er blitt skikkelige kjendiser etter realityprogram er de med store pupper så vidt jeg vet. Menn har en tendens til å si det de vet kvinner vil høre. Det gjelder selv om det er "kompiser" eller ikke. Jeg har også vært tilstede i maange slike prater, og jeg kan fortelle deg at pipen får en ganske annen lyd når damene forlater åstedet. Det jeg reagerer på er at kvinner helt uten skamfølelse legger ut om at de ikke tenner på lave menn og får helt avsmak av små peniser - men blir helt fullstendig hysteriske hvis en mann sier at han faktisk har et par preferanser tilbake. Og det reagerer jeg på selv om jeg hverken er lav, har liten penis eller har problemer med å dra damer. Faktisk. Så om en mann sier noe annet enn det du mener så lyver han? Må dra litt på smilebåndet her. Hehehe. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå