Gå til innhold

Pupper: Hva ser best ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Syns begge var fine. Men jeg foretrekker nr 2 i og med jeg selv har silikon og er nesten helt like bildet.

Anonymous poster hash: d4351...26b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest åffårno

Det første bildet synes jeg var uten tvil finest.

Nummer to hadde vært pent det også om det ikke var silikon, for da ville man jo ikke sett de åpenbare tegnene på silikon. Og de ville nok sett mer naturlige ut.

Så om nr 2 var naturlige og så deretter ut hadde jeg ikke hatt noen preferanser på hvilke som var å foretrekke.

Om du har som det første bildet er du jo gal om du vurderer silikon. De var superfine. Og da mener jeg ikke "alt naturlig er pent" fine, men at de faktisk er superfine punktum.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De øverste. Men hun var jo tynn og hadde pupper som passet kroppen. Om de hadde sittet på en litt fyldigere kropp hadde kanskje de nederste sett bedre ut, selv om de ikke var naturlige. Men nå er det forskjell på utseende og følelse og. Og jeg hadde nok uansett foretrukket de øverste, selv om de nederste kunne sett bedre ut. Hvis det gir noe mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hør på mannfolka som svarer her inne hvis du vil ha et ærlig svar. Ikke de andre jentene her inne med myggstikk-pupper. De kommer alltid til å forsvare bilde nr. 1 uansett, selv om de aller fleste innerst inne synes de på bilde nr. 2 er langt finere.



Anonymous poster hash: 8fd15...74d
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

TS, hør på mannfolka som svarer her inne hvis du vil ha et ærlig svar. Ikke de andre jentene her inne med myggstikk-pupper. De kommer alltid til å forsvare bilde nr. 1 uansett, selv om de aller fleste innerst inne synes de på bilde nr. 2 er langt finere.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Ti nå stille, herlighet!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde drept for å ha nr. 1 naturlig! Jeg har H (fra naturens side) og syns det er forjvælig.. Misunner alle kvinner som kan gå uten BH



Anonymous poster hash: 95ec6...b7a
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, hør på mannfolka som svarer her inne hvis du vil ha et ærlig svar. Ikke de andre jentene her inne med myggstikk-pupper. De kommer alltid til å forsvare bilde nr. 1 uansett, selv om de aller fleste innerst inne synes de på bilde nr. 2 er langt finere.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Kvinner kan altså ikke uttrykke sin ærlige mening for tiden uten at en eller annen tulling kommer med idiotiske teorier om utseendet deres.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ti nå stille, herlighet!

Hvorfor skal jeg tie stille? Det er jo sant.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kan altså ikke uttrykke sin ærlige mening for tiden uten at en eller annen tulling kommer med idiotiske teorier om utseendet deres.

Det er ingen idiotisk teori at mannfolk liker pupper og former da. Trist for jentene som ikke har det. Omtrent like trist som for mannfolk som er lave og har liten penis. Det strekker liksom ikke helt til...

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TS, hør på mannfolka som svarer her inne hvis du vil ha et ærlig svar. Ikke de andre jentene her inne med myggstikk-pupper. De kommer alltid til å forsvare bilde nr. 1 uansett, selv om de aller fleste innerst inne synes de på bilde nr. 2 er langt finere.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Tja, jeg har G-cup, så ikke akkurat myggstikk ...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest New_Girl

Begrunn?

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

Ha! Nei, her er det nok du som må komme med bevis for at den idiotiske påstanden din er sann,

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg har G-cup, så ikke akkurat myggstikk ...

Men jeg kan forstå deg, siden de antageligvis ikke er så veldig faste.. Har man G-cup og de henger og slenger (noe de gjør som G-cup) så hadde jeg f*en ikke gått uten BH jeg heller. Men det fleste mener fortsatt at litt større, faste pupper er det mest attraktive.

Anonymous poster hash: 8fd15...74d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...