Gå til innhold

Pupper: Hva ser best ut?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dette er et bilde som ligner litt mer på puppene jeg har, de på det første bildet er som sagt litt mindre:

https://pbs.twimg.com/media/BIFra3fCcAAkLPW.jpg

Men tror jeg skal ta silikon, men venter noen år hvertfall, kan jo ikke bare ta spontant, må tenke meg nøye om! Takk for gode svar så langt! :) Er interessant å høre hva folk synes! Ts.



Anonymous poster hash: ef43c...127
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lillelarve

Jeg tror jeg har kommentert her fra før av, men uansett.

Ta silikon om du ønsker det, men da bør du være 100% sikker på at det er det du vil. Jeg personlig, ikke fordi jeg har små pupper, liker små pupper. Jeg synes det ser bra ut. Det gjør store pupper også.

Alle har forskjellige preferanser. Noen synes små pupper er sexy og super deilig, mens noen digger store pupper. Ta valget ut fra det du ønsker, ikke fordi et par stykker på KG fortalte deg at store pupper er mye bedre. Det finnes så mange andre som liker små pupper også!

Du er nok kjempe vakker og har vakre pupper! Vær fornøyd med det du har fått :D Ta silikon om du ønsker det; ingen kan hindre deg. Og om det er det du ønsker for deg selv, hopp i det!

Ha en fin kveld!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg har kommentert her fra før av, men uansett.

Ta silikon om du ønsker det, men da bør du være 100% sikker på at det er det du vil. Jeg personlig, ikke fordi jeg har små pupper, liker små pupper. Jeg synes det ser bra ut. Det gjør store pupper også.

Alle har forskjellige preferanser. Noen synes små pupper er sexy og super deilig, mens noen digger store pupper. Ta valget ut fra det du ønsker, ikke fordi et par stykker på KG fortalte deg at store pupper er mye bedre. Det finnes så mange andre som liker små pupper også!

Du er nok kjempe vakker og har vakre pupper! Vær fornøyd med det du har fått :D Ta silikon om du ønsker det; ingen kan hindre deg. Og om det er det du ønsker for deg selv, hopp i det!

Ha en fin kveld!

Tusen takk for fin kommentar! :) Er litt slitsomt, eller føler det er så mye fokus på store pupper, og har fått ganske dårlig selvtillitt angående de.. Av og til tenker jeg at jeg syns de er fine og at det er tåpelig å endre på de, siden de fungerer fint som de gjør, og føler meg overfladisk om jeg skal fokusere så mye på at puppene mine skal se perfekt ut osv.. Men av og til får jeg utrolig lyst å gjøre de større. Men skal tenke nøye over det!! :) Ts

Anonymous poster hash: ef43c...127

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Så hvorfor prøver du da å overbevise TS og alle andre om at små pupper er best?

Det som er best er at man fyller seg selv fra topp til tå! Uansett! Og derfor er det bare trist om TS skal ta silikon.

For hver person som tar silikon så får jeg en person mindre å konkurrere mot. Så enkelt er det. For de skikkelige gutta (altså de som ikke er som deg som sitter og snakker ned naturlige pupper) synes at TS er fin akkurat som hun er, og de vil ha en jente som føler seg bra nok akkurat som hun er.

Og det er TS faktisk.

Trist med mennesker som føler de må gå gjennom plastisk kirurgi fordi at noen mennesker med hjerne på størrelse med en ert har sagt at de må det om de skal bli elsket.

Edit: Ser du har godt av å lese signaturen min btw :)

Endret av avocadoen
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Tusen takk for fin kommentar! :) Er litt slitsomt, eller føler det er så mye fokus på store pupper, og har fått ganske dårlig selvtillitt angående de.. Av og til tenker jeg at jeg syns de er fine og at det er tåpelig å endre på de, siden de fungerer fint som de gjør, og føler meg overfladisk om jeg skal fokusere så mye på at puppene mine skal se perfekt ut osv.. Men av og til får jeg utrolig lyst å gjøre de større. Men skal tenke nøye over det!! :) Ts

Anonymous poster hash: ef43c...127

Selvtillit kommer innenfra og ikke av plastisk kirurgi :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg synes også veldig synd i TS som sitter her og leser om at hennes pupper er fæle og at hun må få seg silikonpupper for at noen skal like henne.

Det er kvalmt, og det viser hvor umoden en del av gutta her inne er.

Husk TS at du er bra akkurat som du er :) Jeg med de små puppene mine fikk høre dette senest i dag "puppene diner fyller kroppen din. den "colaflaske" formen liksom" så er tydeligvis ikke alle som er enig med at "myggstikk" er så fælt ;)

Tror jeg skal ta brystreduksjon jeg altså.. trivdes mye mer med en C :nigo: det så bedre ut.. Savner dem..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dude91

Jeg synes også veldig synd i TS som sitter her og leser om at hennes pupper er fæle og at hun må få seg silikonpupper for at noen skal like henne.

Jeg har i hvert fall aldri sagt noe som ligner på dette.

Kanskje dere KG-jenter heller burde gå litt inn i dere selv og vurdere om dere med debatteknikken inviterer til kvalme her inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et bilde som ligner litt mer på puppene jeg har, de på det første bildet er som sagt litt mindre:

https://pbs.twimg.com/media/BIFra3fCcAAkLPW.jpg

Men tror jeg skal ta silikon, men venter noen år hvertfall, kan jo ikke bare ta spontant, må tenke meg nøye om! Takk for gode svar så langt! :) Er interessant å høre hva folk synes! Ts.

Anonymous poster hash: ef43c...127

Jenta på bildet du postet har nydelige pupper, det er galskap å fikse på noe slikt. Verdsett det du har, ikke fall for det idotiske kroppspresset som herjer for tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også veldig synd i TS som sitter her og leser om at hennes pupper er fæle og at hun må få seg silikonpupper for at noen skal like henne.

Det er kvalmt, og det viser hvor umoden en del av gutta her inne er.

Husk TS at du er bra akkurat som du er :) Jeg med de små puppene mine fikk høre dette senest i dag "puppene diner fyller kroppen din. den "colaflaske" formen liksom" så er tydeligvis ikke alle som er enig med at "myggstikk" er så fælt ;)

Tror jeg skal ta brystreduksjon jeg altså.. trivdes mye mer med en C :nigo: det så bedre ut.. Savner dem..

Takk for fine kommentarer! :blomst: Ja, det var ikke så kjekt.. Jeg stilte jo spørsmålet selv, men var litt overraskende mye kritikk mot små pupper, og mye usaklig liksom.. Og mange som ikke syntes det er godt nok osv! Ts.

Anonymous poster hash: ef43c...127

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har i hvert fall aldri sagt noe som ligner på dette.

Kanskje dere KG-jenter heller burde gå litt inn i dere selv og vurdere om dere med debatteknikken inviterer til kvalme her inne.

Skrev ikke du noe som at "selvfølgelig er store pupper bedre enn små pupper"?

Anonymous poster hash: ef43c...127

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Takk for fine kommentarer! :blomst: Ja, det var ikke så kjekt.. Jeg stilte jo spørsmålet selv, men var litt overraskende mye kritikk mot små pupper, og mye usaklig liksom.. Og mange som ikke syntes det er godt nok osv! Ts.

Anonymous poster hash: ef43c...127

Ja. Jeg synes du i alle fall skal tenke over det et år eller to! Trist om du skal angre vet du :) Er en del drittmennesker på denne jord som ikke er ute etter noe annet enn at du skal bli trøkt ned i gjørma dessverre, og noen av dem er her inne på KG også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Jeg har i hvert fall aldri sagt noe som ligner på dette.

Kanskje dere KG-jenter heller burde gå litt inn i dere selv og vurdere om dere med debatteknikken inviterer til kvalme her inne.

Jeg har ikke sett det du har skrevet i denne tråden ;) Siktet til lincoln og anonymbruker, men om du har slengt drit så gjelder det jeg sier like mye deg også. Det er rett og slett umodent å oppfordre mennesker til operasjon.

Jeg er en bitch og jeg vet det selv, men jeg har i alle fall noe som heter for medmenneskelighet, og det er noe noen kanskje burde skaffe seg her.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for fine kommentarer! :blomst: Ja, det var ikke så kjekt.. Jeg stilte jo spørsmålet selv, men var litt overraskende mye kritikk mot små pupper, og mye usaklig liksom.. Og mange som ikke syntes det er godt nok osv! Ts.

Anonymous poster hash: ef43c...127

Selvsagt er det mye usaklig kritikk, folk flest er idioter. Ikke godt nok med små pupper? Det er svært få menn som velger partner basert på puppestørrelse, den har lite å si i det lange løp. De få som velger på slikt grunnlag vil du uansett ikke være sammen med. Om du skal endre på deg selv må det være for deg selv, ingen andre. Jeg ville heller brukt tiden på å bli glad i den du er og kroppen du har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvsagt er det mye usaklig kritikk, folk flest er idioter. Ikke godt nok med små pupper? Det er svært få menn som velger partner basert på puppestørrelse, den har lite å si i det lange løp. De få som velger på slikt grunnlag vil du uansett ikke være sammen med. Om du skal endre på deg selv må det være for deg selv, ingen andre. Jeg ville heller brukt tiden på å bli glad i den du er og kroppen du har.

Ja, men er litt redd for at selv om han ikke bryr seg om at puppene mine er små, vil han likevel innerst inne kanskje ønske at de var større, og se lengtende på store pupper og sånn, bare at han sier til meg han er fornøyd og elsker de, men han kunne egentlig tenke seg de større.. Han jeg er sammen med nå syntes det var ok at jeg sa jeg vurderte silikon, og da ble jeg på en måte litt lei meg, hahaha. Men jaja, herregud, pupper er ikke alt! Skal bare prøve å ikke henge meg sånn opp i det, og gi litt mer f. Takk for kommentar :) Ts

Anonymous poster hash: ef43c...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lincoln

Jeg synes også veldig synd i TS som sitter her og leser om at hennes pupper er fæle og at hun må få seg silikonpupper for at noen skal like henne.

Det er kvalmt, og det viser hvor umoden en del av gutta her inne er.

Det er helt utrolig hvordan dere rabiate kjerringer klarer å mistolke innlegg. Dere er ikke interessert i annet enn å lage kvalm og slenge dritt.

Det er ingen som har skrevet noe i nærheten av det du skriver, ihvertfall ikke meg. For å sitere meg selv:

Jeg synes små pupper er fint. Jeg synes store pupper er fint. Jeg synes som regel store pupper er finere enn små pupper. Klarer du å fatte dette, eller blir det for mye for de to hjernecellene dine? Skjønner du at man ikke "hater" små pupper selv om man synes store pupper er finere og mer sexy?

Dersom en person vurderte å ta tannregulering for å få finere tenner, eller å operere ører som stod rett ut slik at de ble mer "normale", ville du sagt til dem at NEI NEI NEI det må du ikke finne på!

TS spør et ærlig spørsmål og fortjener et ærlig svar. Det du sier er at man skal lyge for henne for å være grei. Jeg synes ikke man er grei hvis man lyger og så tenker man noe helt annet. Det har ingen hensikt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et bilde som ligner litt mer på puppene jeg har, de på det første bildet er som sagt litt mindre:

https://pbs.twimg.com/media/BIFra3fCcAAkLPW.jpg

Men tror jeg skal ta silikon, men venter noen år hvertfall, kan jo ikke bare ta spontant, må tenke meg nøye om! Takk for gode svar så langt! :) Er interessant å høre hva folk synes! Ts.

Anonymous poster hash: ef43c...127

Det bildet går igjen på kvinneguiden fra tid til annen, og jeg tror det må være det mest sexye puppeparet av alle som noen gang er trukket frem på dette forumet. Men hva vet jeg, jeg er jo en mann.

Anonymous poster hash: 48f53...c27

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maman

Syns små pupper er mest sexy jeg, det er ungt og sporty. Ikke blir det noe heng eller ryggvondt heller.

Hvor gammel er du ts? Jeg hadde "myggestikk", altså myyyyyyye mindre pupper enn deg, og tok silikon som 21-åring. Når jeg var 24-25 vokste brystene plutselig, og ble den størrelsen jeg ønsket meg hele tiden, naturlig! Tok ut silikonen i fjor, var utrolig deilig å kjenne naturlige bryster igjen. Det kan være mange komplikasjoner med silikon, og har du bryster på størrelse med bildet du viser er du heldig syns jeg!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest avocadoen

Det er helt utrolig hvordan dere rabiate kjerringer klarer å mistolke innlegg. Dere er ikke interessert i annet enn å lage kvalm og slenge dritt.

Det er ingen som har skrevet noe i nærheten av det du skriver, ihvertfall ikke meg. For å sitere meg selv:

Jeg synes små pupper er fint. Jeg synes store pupper er fint. Jeg synes som regel store pupper er finere enn små pupper. Klarer du å fatte dette, eller blir det for mye for de to hjernecellene dine? Skjønner du at man ikke "hater" små pupper selv om man synes store pupper er finere og mer sexy?

Dersom en person vurderte å ta tannregulering for å få finere tenner, eller å operere ører som stod rett ut slik at de ble mer "normale", ville du sagt til dem at NEI NEI NEI det må du ikke finne på!

TS spør et ærlig spørsmål og fortjener et ærlig svar. Det du sier er at man skal lyge for henne for å være grei. Jeg synes ikke man er grei hvis man lyger og så tenker man noe helt annet. Det har ingen hensikt.

Ro deg ned du. Viser hvor lite mann du er i hodet i alle fall når du skriver til noen at de bør operere seg for at noen skal like dem. Mange menn foretrekker til informasjon små pupper, selv om du er litt umoden og synes at folk skal operere seg.

Man ser ganske godt hvordan du er som person :)

Edit: og når du sier hva som er normalt, så har jeg faktisk aldri sett en kvinne med naturlige store pupper på en veldig slank kropp. Jo mer fett man har ellers, jo mer fett har man i puppene som regel. De jeg ser med store pupper er også ganske store ellers. Så det er helt klart mest normalt at slanke jenter har lite fett i puppene, og det er ganske logisk i grunn.

Jeg er i alle fall glad i de små vakre puppene mine, for da slipper jeg sånne guttunger som deg :P Får heller de skikkelige mannfolka som liker meg for den jeg er og absolutt ikke synes jeg skal operere noe. Spurte eksen for moro skyld da vi var sammen, og han sa at det selvsagt er min kropp og mitt valg, men at han hadde mista tenninga om jeg hadde operert puppene større. ;)

Endret av avocadoen
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er et bilde som ligner litt mer på puppene jeg har, de på det første bildet er som sagt litt mindre:

https://pbs.twimg.com/media/BIFra3fCcAAkLPW.jpg

Men tror jeg skal ta silikon, men venter noen år hvertfall, kan jo ikke bare ta spontant, må tenke meg nøye om! Takk for gode svar så langt! :) Er interessant å høre hva folk synes! Ts.

Anonymous poster hash: ef43c...127

Wow, du har kjempefine pupper TS :) Som en annen her inne sa, selvtillit kommer innenfra. Jeg har også små pupper og tenker akkurat det samme som jeg har sett du har skrevet her, så vet godt hvordan du føler det, men jeg håper vi begge klarer å bli glade i puppene våre og finne menn som liker dem :D

Anonymous poster hash: 6c3c8...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest TheRighteous

Ro deg ned du. Viser hvor lite mann du er i hodet i alle fall når du skriver til noen at de bør operere seg for at noen skal like dem. Mange menn foretrekker til informasjon små pupper, selv om du er litt umoden og synes at folk skal operere seg.

Man ser ganske godt hvordan du er som person :)

Edit: og når du sier hva som er normalt, så har jeg faktisk aldri sett en kvinne med naturlige store pupper på en veldig slank kropp. Jo mer fett man har ellers, jo mer fett har man i puppene som regel. De jeg ser med store pupper er også ganske store ellers. Så det er helt klart mest normalt at slanke jenter har lite fett i puppene, og det er ganske logisk i grunn.

Jeg er i alle fall glad i de små vakre puppene mine, for da slipper jeg sånne guttunger som deg :P Får heller de skikkelige mannfolka som liker meg for den jeg er og absolutt ikke synes jeg skal operere noe. Spurte eksen for moro skyld da vi var sammen, og han sa at det selvsagt er min kropp og mitt valg, men at han hadde mista tenninga om jeg hadde operert puppene større. ;)

Samme sa min. Det fins enormt mange menn som foretrekker små pupper, absolutt like mange som de som foretrekker store! Lincoln virker litt uopplyst, og tror visst at alle tenner på det samme som han. Det er helt utrolig at han ikke er såpass reflektert at han forstår at det fins minst like mange menn som liker små som store. Skremmende!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...