Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eirin Kristiansen synes jeg er enda penere i virkeligheten! :)

Anonymous poster hash: 6b319...e62
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mulig jeg har sett noen som er toppbloggere. Men nå leser jo vel aldri blogger så jeg vet ikke hvem disse menneskene er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg så CBE for noen dager siden. Hun så nydelig ut og hadde utrolig fin hud så merkelig med dere som sier det totalt motsatte:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett noe av de irl, men har sett bilder tatt av journalister, og da ser de plutselig litt annerledes ut gitt...

Endret av Frisørdama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke irl, men har sett bilder tatt av journalister, og da ser de plutselig litt annerledes ut gitt...

Det er normalt å ikke se så pen ut på alle bilder da. Jeg blir nesten aldri pen på bilder, og i hvert fall ikke når andre tar de av meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så CBE for noen dager siden. Hun så nydelig ut og hadde utrolig fin hud så merkelig med dere som sier det totalt motsatte:-)

Enig. Altså hvem er det som ikke har en eneste synlig pore, føflekk eller hva det måtte være i ansiktet?! Synes Fotballfrue er flott. Alle bloggere redigerer jo bildene sine, det er ingen hemmelighet, og omtrent INGEN (ikke en gang modeller) har så polerte ansikter som på bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er normalt å ikke se så pen ut på alle bilder da. Jeg blir nesten aldri pen på bilder, og i hvert fall ikke når andre tar de av meg.

Men nå mener jeg at man ser hvor mye noen av de fikser på bildene de tar selv, ifht hvordan er faktisk ser ut. Ikke pen/mindre pen ifht til dagsformen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men nå mener jeg at man ser hvor mye noen av de fikser på bildene de tar selv, ifht hvordan er faktisk ser ut. Ikke pen/mindre pen ifht til dagsformen.

Okei, men jeg synes hun er like pen på bildene som ikke er redigerte. Ser så fake ut på bloggen. Så jeg synes egentlig hun nesten er penere i virkeligheten/på bilder som ikke er redigerte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

^ Synes man kan være like nydelig uten prikkfri hud. De fleste har heller ikke det. Blir litt overrasket hvis så mange tror at bloggere er så polerte i virkeligheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, men jeg synes hun er like pen på bildene som ikke er redigerte. Ser så fake ut på bloggen. Så jeg synes egentlig hun nesten er penere i virkeligheten/på bilder som ikke er redigerte :)

Jeg siktet ikke til en spesifikk blogger jeg altså, og ja mange er veldig pene irl også, men noen ser man veldig godt gjør mye bilderedigering hjemme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, det tror jeg på.

Voe må være en av Norges peneste! Hun ser så naturlig vakker ut, så jeg tror hun ser sånn ut nesten hele tiden :)

Her er Voe også menneskelig med kviser i panna :P Hun er utrolig vakker for det da :)

http://www.vg.no/rampelys/mobbing/voe-om-netthetsen-hadde-lyst-til-aa-ta-igjen/a/10084171/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett Eirin Kristiansen, Lene Orvik, Lars Tangen og Julia Nyland. Eirin ser ganske lik ut IRL som på bloggen, om ikke penere.. Kjempefin og søt jente :) Lene Orvik var ganske pen, dog litt bimbo da jeg så henne.. Masse sminke, krøller, kjole, masse smykker, høye hæler og en liten hund under armen. Lars Tangen og Julia var ganske like seg selv egentlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Eirìn er mindre pen IRL. Har aldri sett henne smile, og det er egentlig bare da jeg syns hun er pen (på bilder). Men hun smiler ikke IRL, så da blir det kanskje sånn.

Anonymous poster hash: a8076...f11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Eirìn er mindre pen IRL. Har aldri sett henne smile, og det er egentlig bare da jeg syns hun er pen (på bilder). Men hun smiler ikke IRL, så da blir det kanskje sånn.

Har du snakket med henne eller sett hun sammen med venner? Kanskje hun smiler mer da. Jeg synes hun er ei kjempeblid jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du ikke har sett hun smile, så gjør du det her (promo til Bloggerne):

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...