Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så rart, for i den videoen som florerer nå ser hun helt annerledes ut enn på bilder. Spesielt i munnpartiet.

Anonymous poster hash: f71a0...c68

Hvilken video? link?

Anonymous poster hash: 5b603...5c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvilken video? link? Anonymous poster hash: 5b603...5c2

DEN rett over deg ;)

Anonymous poster hash: 2ee8f...74c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett både Badendyck og Voe på russetreff. De var seg selv like. Med andre ord to veldig pene jenter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Andrea Badendyck maange ganger. Hun har alltid hatt fettete hår av en eller annen grunn :fnise: Og ganske uren hud ift bildene som legges ut. Har sett Voe, Fanny Andersen og Ida Wulff også. De var like pene som på bloggen!



Anonymous poster hash: 41ffc...a46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes også at Ulrikke Lund var minst like pen au naturale.
Men det ser litt ut som om hun proppet ansiktet med fillers av noe slag...



Anonymous poster hash: 040d1...dd6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

Jeg synes også at Ulrikke Lund var minst like pen au naturale.Men det ser litt ut som om hun proppet ansiktet med fillers av noe slag... Anonymous poster hash: 040d1...dd6

Hvor gammel er hun?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også at Ulrikke Lund var minst like pen au naturale.

Men det ser litt ut som om hun proppet ansiktet med fillers av noe slag...

Anonymous poster hash: 040d1...dd6

Er ikke bare fillers hun har, for å si det sånn... http://bt.mnocdn.no/migration_catalog/article1697239.ece/ALTERNATES/w380c169/9033+%5BTjener+p%C3%A5+%C3%A5+blogge(1)%5D.jpg?updated=160320111751

Anonymous poster hash: ae5ee...896

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at hun, sett bort fra puppene, har operert nesen, fikset på tenner og garantert fått injisert noe i lepper.

Hun er forøvring 24/25.

Anonymous poster hash: 040d1...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet at hun, sett bort fra puppene, har operert nesen, fikset på tenner og garantert fått injisert noe i lepper.Hun er forøvring 24/25. Anonymous poster hash: 040d1...dd6

Hun kan ikke ha silikon når hun knapt har bryster i det hele tatt. Hun er flstbrysta

Anonymous poster hash: 38548...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kan ikke ha silikon når hun knapt har bryster i det hele tatt. Hun er flstbrysta

Anonymous poster hash: 38548...6d5

Hun skrev på bloggen for en tid tilbake at hun hadde operert dem, så det har hun.

Anonymous poster hash: 040d1...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kan ikke ha silikon når hun knapt har bryster i det hele tatt. Hun er flstbrysta

Anonymous poster hash: 38548...6d5

Jo, hun har silikon, hun tok det nylig og har bekreftet det på bloggen.

Anonymous poster hash: ec1fc...648

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, hun har silikon, hun tok det nylig og har bekreftet det på bloggen. Anonymous poster hash: ec1fc...648

Hvorfor er hun flatbrysta da? Hvor eg silikonen?

Anonymous poster hash: 38548...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er hun flatbrysta da? Hvor eg silikonen?

Anonymous poster hash: 38548...6d5

http://stylista.no/blog/ulrikke-lund/fra-hjertet

Her er innlegget hvor hun bekrefter det. Et kjapt googlesøk. En kan se på nylige bilder på bloggen at hun ikke er flatbrystet lenger, selvom hun sikkert ikke har tatt en F-cup.

Anonymous poster hash: 040d1...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://stylista.no/blog/ulrikke-lund/fra-hjertetHer er innlegget hvor hun bekrefter det. Et kjapt googlesøk. En kan se på nylige bilder på bloggen at hun ikke er flatbrystet lenger, selvom hun sikkert ikke har tatt en F-cup. Anonymous poster hash: 040d1...dd6

Hun ser helt annerledes ut men hun er ikke 24. Jeh så en artikkel fra 2012 der dem sa hun var 19

Anonymous poster hash: 38548...6d5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser helt annerledes ut men hun er ikke 24. Jeh så en artikkel fra 2012 der dem sa hun var 19

Anonymous poster hash: 38548...6d5

Da har de skrevet feil i artikkelen. Jeg vet at hun er født i 1989, det vil jo skattelister også bekrefte.

Anonymous poster hash: 040d1...dd6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har de skrevet feil i artikkelen. Jeg vet at hun er født i 1989, det vil jo skattelister også bekrefte. Anonymous poster hash: 040d1...dd6

Hm okay. Jeg er født i 1991 og jeg syns ikke hun ser eldre ut enn meg så antok hun var yngre

Anonymous poster hash: 38548...6d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...