Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Riviera

Har møtt Sophie Elise en lørdagsnatt i Tromsø. Lik som på bloggen, bare slående lav. Men det har hun heller aldri lagt skjul på :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Møtte Ulrikke Lund for noen år siden. Hun gikk i joggebukse så jeg måtte se flere ganger for å forsikre meg om at det var henne. Synes hun så ut som på bloggen, men hun var mye lavere enn jeg trodde.



Anonymous poster hash: cde57...e4a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla Pihl - ser helt normal ut.

Tone Damli - utrolig søt ansikt.

Cathinthecity - ser mye eldre ut i virkeligheten

Lene Orvik - ser bare sminken, og ikke jenta. Jeg husker hun var ny i bloggeverden, da jeg så henne. Hun gikk i sminkefella som alle fjortiser gjør. Ansiktet var mye brunere enn resten av kroppen.



Anonymous poster hash: 95ea3...f4c
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Cathinthecity en stund siden i Bergen, Mye lavere en jeg så for meg, men hun er like pen som på bloggen. Hadde gitt hånden for håret hennes!



Anonymous poster hash: 5daaf...b2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt livingdoll flere ganger, spilte musikk med henne for en tid tilbake. Hun ser absolutt ikke lik ut i virkeligheten som hun gjør etter operasjoner/photoshop på bloggen, og har endret seg mye i løpet av årene.. Trist, for hun var (naturlig) søt og grei, slik jeg husker hun.



Anonymous poster hash: 5daaf...b2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk forbi Ulrikke Lund på gata - lik som på bloggen, men lavere enn forventet.

Anonymous poster hash: c508e...6af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt livingdoll flere ganger, spilte musikk med henne for en tid tilbake. Hun ser absolutt ikke lik ut i virkeligheten som hun gjør etter operasjoner/photoshop på bloggen, og har endret seg mye i løpet av årene.. Trist, for hun var (naturlig) søt og grei, slik jeg husker hun.

Anonymous poster hash: 5daaf...b2f

Utrolig trist å se at en person som er så naturlig søt ødelegger utseende sitt med operasjoner og PS..

Anonymous poster hash: ae5ee...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lene Orvik - Så henne en lørdags formiddag. Hadde ikke (for) mye sminke på seg da, såvidt jeg kunne se. Hadde ikke samme type antrekk som hun viser på bloggen. Så mer "normal" ut.

Camilla Pihl - Veldig flott dame. Så litt eldre ut enn hun fremstiller på bloggen.



Anonymous poster hash: b56cb...29f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man ser jo tydelig at Lene Orvik bruker mye sminke på bilder også. Så sånn sett ser hun vel lik ut i virkeligheten som på bloggen ;)

Virker som mange blogger redigerer huden. Mange som er pene selv om de ikke har helt ren hud (hvem har vel egentlig det?)

I følge meg er det i hvert fall øyer, smil, hår og utstråling (helheten egentlig) som avgjør om jeg synes en person er pen eller ei :) Men skjønner jo at man vil legge ut de fineste bilde av seg når de er tilgjengelig for hele verden... Selv om det skaper et uoppnåelig og urealistisk bilde av skjønnhet (for unge jenter).



Anonymous poster hash: 1f012...4b3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nysgjerrig på hvor høy Voe er, noen som vet? Hadde vært moro å se livingdoll i virkeligheten, med tanke på de overredigerte bildene. Virker som de fleste her synes hun er søt irl, så skjønner ikke helt poenget med å redigere de så mye.



Anonymous poster hash: 1f012...4b3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nysgjerrig på hvor høy Voe er, noen som vet? Hadde vært moro å se livingdoll i virkeligheten, med tanke på de overredigerte bildene. Virker som de fleste her synes hun er søt irl, så skjønner ikke helt poenget med å redigere de så mye.

Anonymous poster hash: 1f012...4b3

Voe er rundt 167 cm høy. Det har hun skrevet selv på bloggen. :)

Anonymous poster hash: b0e53...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Andrea Badendyck inne på Louis Vuitton med Benny, og der var det mye fj0rtizz skravling.

Hun så helt lik ut, bare ekstremt brun. :laugh:

Ellers har jeg sett Julia Nyland ved hioa, så også lik ut men veldig rund i ansiktet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett Livingdoll. Kan ikke fatte hva som har skjedd med henne og hvorfor hun redigerer bildene sine sånn, hun er kjempevakker. Veldig liten i forhold til hvordan jeg hadde sett for meg henne :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Kristina Andersen, Marthe Borge, Kristina Bergsvik og VOE, men dog for noen år siden..

KA er innom butikken jeg jobber i iblant, hun er kjempe hyggelig og søt, syns hun har helt normal kropp, tror faktisk kamera legger på 5-6kg. Hun gløder veldig, perfekt hud :-) Hun er en av de få jeg kunne forstått som at hadde tatt silikon f.eks, for kroppen blir ikke helt proporsjonal med større underkropp. Ikke at man legger merke til det, fremheves mest på bilder.. Hun går alltid i treningstøy!

Irriterer meg at ho later som ho er fra Kristiansand når ho er fra Vennesla.. (noen som husker idol-jorun stiansen..? yep)

Marthe Borge går alltid fint kledd, sånn som man ser på bildene, krølla hår osv. Og 10cm hæler.. Men hun går fint og er liksom ikke noe "big deal": Vet egentlig ikke helt hvordan hun er i oppførselen, hun virker veldig anonym egentlig. Hun har hatt store pupper hele tiden, så hun har ikke tatt silikon etter det jeg vet. Husker det var en greie allerede i vg1, "marthe med de store puppene". Hun ser ut som på bilder.



Anonymous poster hash: 6894b...999
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Livingdoll er utrolig pen i virkeligheten, ligner på bildene hun la ut for noen år siden.
Tone Damli, også lik seg selv.
Ulrikke Lund, lik som på bloggen(Vet ikke hvordan hun ser ut nå, er noen år siden jeg har lest bloggen) men veldig lav! Hun jobbet i en klesbutikk før og det var såvidt hun nådde over disken :-P



Anonymous poster hash: 7bd66...7d3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Er ikke Ulrikke lund litt over 1.60 da?



Anonymous poster hash: e01fe...5fa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke Ulrikke lund litt over 1.60 da?

Anonymous poster hash: e01fe...5fa

1.57

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Kristina Andersen, Marthe Borge, Kristina Bergsvik og VOE, men dog for noen år siden..

KA er innom butikken jeg jobber i iblant, hun er kjempe hyggelig og søt, syns hun har helt normal kropp, tror faktisk kamera legger på 5-6kg. Hun gløder veldig, perfekt hud :-) Hun er en av de få jeg kunne forstått som at hadde tatt silikon f.eks, for kroppen blir ikke helt proporsjonal med større underkropp. Ikke at man legger merke til det, fremheves mest på bilder.. Hun går alltid i treningstøy!

Irriterer meg at ho later som ho er fra Kristiansand når ho er fra Vennesla.. (noen som husker idol-jorun stiansen..? yep)

Marthe Borge går alltid fint kledd, sånn som man ser på bildene, krølla hår osv. Og 10cm hæler.. Men hun går fint og er liksom ikke noe "big deal": Vet egentlig ikke helt hvordan hun er i oppførselen, hun virker veldig anonym egentlig. Hun har hatt store pupper hele tiden, så hun har ikke tatt silikon etter det jeg vet. Husker det var en greie allerede i vg1, "marthe med de store puppene". Hun ser ut som på bilder.

Jeg er nesten helt sikker på at hun har tatt silikon. Marthe Borge. Ja hun har alltid hatt store pupper, men formen har endret seg. Nå har hun en slags kant, og puppene er rundere (som er typisk for mennesker som har tatt silikon). I tillegg så sletter hun silikon-spørsmål hun får på bloggen, og unngår å svare. http://martheborge.blogg.no/1394029953_05032014.html Om du ser på disse bildene, så ser du det godt.

Før: http://bloggfiler.no/martheborge.blogg.no/images/1131105-7-1328283940227.jpg

Før: http://bloggfiler.no/martheborge.blogg.no/images/1131105-7-1360340630339-n700.jpg

Etter: http://bloggfiler.no/martheborge.blogg.no/images/1131105-12-1394029201092.jpg

Men nå skal ikke dette bli en tråd om Marthe har silikon eller ikke. Måtte bare svare deg. :)

Anonymous poster hash: b0e53...b4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er hun jo ikke kjempe lav, sånn jeg får inntrykk av her?

Anonymous poster hash: e01fe...5fa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...