Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Siden jeg ikke kjenner til noen hadde jeg nok tenkt at der er ennå en selvopptatt ung dame.



Anonymous poster hash: 9dec0...2c9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett TCMN og Tuvaw en gang jeg var i Tromsø. Dette er over et år siden. De var mindre enn jeg trodde, spesielt TCMN, hun var kjempeliten. Tynn og lav. Og begge var ekstremt brun. Så... lik på bloggen.



Anonymous poster hash: ec1fc...648
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da er hun jo ikke kjempe lav, sånn jeg får inntrykk av her?

Anonymous poster hash: e01fe...5fa

Sikkert bare overraskende fordi hun er flink til å kle/fotografere seg høyere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert bare overraskende fordi hun er flink til å kle/fotografere seg høyere.

Jeg havnet ved siden av henne i barkø for et par år siden. Jeg hadde på helt vanlige hæler med litt plattform. Hun hadde på noen sykt høy hæler, og rakk meg til skuldrene... Jeg er bare rundt 170.

Hun er veldig petite.

Anonymous poster hash: 040d1...dd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gikk på skole med Marthe Borge på videregående. Hun var alltid veldig stelt med hæler og krølla hår pluss mye sminke på den tiden i hvertfall. Lavere enn hun ser ut på bloggen. Kristina Andersen ser prikk lik ut som på bloggen synes jeg. Virker alltid blid.

Anonymous poster hash: af6fe...099

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett tcmn - veldig liten (!), Andrea Badendyck, Fanny Andersen og Bjørn-Erik Fatnes (bennysriddle), så jeg på tusenfryd igår. Alle ser helt like ut, bare Andrea ikke var airbrusha til døden :fnise: Hun brukte ekstremt mye sminke, imens de andre 2 er helt like som på bloggen, veldig søte :)



Anonymous poster hash: 1ce02...f16
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så karoline engang i porsgrunn en helt vanlig ukedag, hun så ut og var kledd som om hun skulle på fest og hadde tykke lag sminke, løshår og 15 cm hæler. Skilte seg ut kan man si.



Anonymous poster hash: 35ff4...0a3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett Sophie Elise en del i Oslo nå

Nydelig jente, men hun må jo være på grensen til kortvokst, ser ut som en liten jente :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KrissyHart

nå vet jeg ikke om hun blogger lenger, men har sett aylar, hun er veldig lav og ekstremt tynn.

like pen som på blogg og tv. så veldig sur ut dog

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza

nå vet jeg ikke om hun blogger lenger, men har sett aylar, hun er veldig lav og ekstremt tynn.

like pen som på blogg og tv. så veldig sur ut dog

Hun har en sykdom som gjør hun er senge liggende ofte så sikkert derfor hun så sur ut. Trist en så nydelig kvinne i sin beste alder skal bli så syk):
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Andrea Badendyck bruker ca fem lag sminke for mye. Tror hun er mye penere uten så mye sminke.

Rannveig Heitmann er helt på trynet når det gjelder klesstil. Da jeg så henne var hun høygravid, men det finnes jo gravidklær som gjør at man slipper å bruke hvit, halvgjennomsiktig tights og trang singlet med sjokkrosa undertøy under. Ellers ligner hun seg selv på bloggen.



Anonymous poster hash: 196f2...380
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Ida Wulff, og hun er jo nydelig. Når hun tar bilder av seg selv syns jeg hun har en tendens til å se litt sinnsyk ut. Men IRL er hun veldig pen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart, for i den videoen som florerer nå ser hun helt annerledes ut enn på bilder. Spesielt i munnpartiet.

Anonymous poster hash: f71a0...c68

Kan noen linke til videoen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun har en sykdom som gjør hun er senge liggende ofte så sikkert derfor hun så sur ut. Trist en så nydelig kvinne i sin beste alder skal bli så syk):

Hvilken sykdom da?

Anonymous poster hash: 8c522...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjokkert:Det ligner jo ikke i det hele tatt. Er hun full/rusa? Minner meg litt om disse "rusa-etter-tannlegen"-filmene som går rundt :fnise:

Anonymous poster hash: 196f2...380

Velkommen til the world of photoshop.

Anonymous poster hash: 8c522...cb8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...