Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvorfor er hun flatbrysta da? Hvor eg silikonen?

Anonymous poster hash: 38548...6d5

Tror du alle som har brystinplantater har E-cup? Jeg har silikon men ser flat ut i litt vide klær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du snakket med henne eller sett hun sammen med venner? Kanskje hun smiler mer da. Jeg synes hun er ei kjempeblid jente!

Anonymous poster hash: 6b319...e62

Jeg har ikke sett henne smile noen ganger. Og jeg ser henne stadig vekk. Bor ikke så langt unna henne tror jeg.

Om du ikke har sett hun smile, så gjør du det her (promo til Bloggerne):

Anonymous poster hash: 6b319...e62

Har sett henne smile på bilder, men ikke IRL. Promoen er vel strengt talt ikk IRL.

Anonymous poster hash: a8076...f11

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke sett henne smile noen ganger. Og jeg ser henne stadig vekk. Bor ikke så langt unna henne tror jeg.

Har sett henne smile på bilder, men ikke IRL. Promoen er vel strengt talt ikk IRL.

Anonymous poster hash: a8076...f11

Okei ;) Tenkte bare det at de fleste går jo ikke rundt å smiler når man går alene på gata, så kan hende hun er blidere når hun prater og er sosial.

Anonymous poster hash: 6b319...e62

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirin og Elise Gabrielsen er ganske ulik IRL i forhold til bildene på bloggen deres. Spesielt Elise, helt ekstreeeem redigering.



Anonymous poster hash: 3f94e...4c9
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bolledeig

Det verste er at dere mest sannsynlig er sånne som synes kjente folk er teite når de ikke vil ta kollektivtransport eller bestiller mat opp på hotellrom når de har morgentryne osv. Denne tråden er jo til å få mareritt av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eirin og Elise Gabrielsen er ganske ulik IRL i forhold til bildene på bloggen deres. Spesielt Elise, helt ekstreeeem redigering.

Anonymous poster hash: 3f94e...4c9

Dette skjønner jeg ikke. Har både møtt henne og pratet med henne, den eneste forskjellen jeg ser er at hun (som alle andre) tar bilder i andre vinkler enn rett frem og dermed ser litt annerledes ut. Både øyne og lepper er så store, og hun er virkelig bitteliten.

Anonymous poster hash: 3fb83...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønner jeg ikke. Har både møtt henne og pratet med henne, den eneste forskjellen jeg ser er at hun (som alle andre) tar bilder i andre vinkler enn rett frem og dermed ser litt annerledes ut. Både øyne og lepper er så store, og hun er virkelig bitteliten.

Anonymous poster hash: 3fb83...d55

Hun ser ut skremmende stygg ut på bloggen. Ikke kom å si at hun har tallerkenøyne og mangler hake i virkeligheten. Det blir for dumt. Et lite barn kan se at hun overredigerer alle bildene av seg selv.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønner jeg ikke. Har både møtt henne og pratet med henne, den eneste forskjellen jeg ser er at hun (som alle andre) tar bilder i andre vinkler enn rett frem og dermed ser litt annerledes ut. Både øyne og lepper er så store, og hun er virkelig bitteliten.

Anonymous poster hash: 3fb83...d55

Elise eller Eirin? Jeg har i hvertfall sett begge to i Bergen, stått to meter unna, og slet med å plassere spesielt Elise.

Anonymous poster hash: 3f94e...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eirin og Elise Gabrielsen er ganske ulik IRL i forhold til bildene på bloggen deres. Spesielt Elise, helt ekstreeeem redigering.

Anonymous poster hash: 3f94e...4c9

På hvilken måte er Eirin annerledes? Hun redigerer jo i hvert fall ikke bildene sine så mye.

Anonymous poster hash: 6b319...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Stina ---> http://stina.blogg.no mange ganger på Grünerløkka (med kjæresten), og hun er seg selv lik. Veldig blek, men samtidig mye sminke.



Anonymous poster hash: e8f26...92a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Styleconnection er også lik seg selv IRL sammenlignet med bloggen.



Anonymous poster hash: e8f26...92a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet sammen med FF, og hun lignet overhodet ikke på bildene på bloggen da. Så henne i byen for noen uker siden, og må si at det er tydelig at hun kun viser ulike vinkler og redigerer huden sin på bloggen. Pen dame likevel da:)



Anonymous poster hash: 21e1d...4ac
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har jobbet sammen med FF, og hun lignet overhodet ikke på bildene på bloggen da. Så henne i byen for noen uker siden, og må si at det er tydelig at hun kun viser ulike vinkler og redigerer huden sin på bloggen. Pen dame likevel da:)

Anonymous poster hash: 21e1d...4ac

Hæhæ. Hvordan var det å jobbe med henne?

Anonymous poster hash: 8c522...cb8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På hvilken måte er Eirin annerledes? Hun redigerer jo i hvert fall ikke bildene sine så mye.

Anonymous poster hash: 6b319...e62

De er nok ikke så redigert som Elise sine, men hun er nok fryktelig fotogen :)

Anonymous poster hash: 3f94e...4c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun ser ut skremmende stygg ut på bloggen. Ikke kom å si at hun har tallerkenøyne og mangler hake i virkeligheten. Det blir for dumt. Et lite barn kan se at hun overredigerer alle bildene av seg selv.

Mangler hake? Det har ikke jeg sett på bloggen. Men jo, hun har STORE øyne, sminker de større og bruker sikkert contouringmetoder. Ellers redigerer hun farger og hud. Det kan være at det er overredigering, men ansiktformen/øyne/midje o.l. ser ikke så fundamentalt annerledes ut som folk skal ha det til.

Elise eller Eirin? Jeg har i hvertfall sett begge to i Bergen, stått to meter unna, og slet med å plassere spesielt Elise.

Anonymous poster hash: 3f94e...4c9

Elise ja.

Anonymous poster hash: 3fb83...d55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Stina ---> http://stina.blogg.no mange ganger på Grünerløkka (med kjæresten), og hun er seg selv lik. Veldig blek, men samtidig mye sminke.

Anonymous poster hash: e8f26...92a

Har også sett hu mange ganger, er fra samme sted. Relativt kleint å møte på hu på tur i skauen når hu tar de ultrakleine bildene sine på jeffrey campbell-sko. I skauen!!!

Anonymous poster hash: 88597...a5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette skjønner jeg ikke. Har både møtt henne og pratet med henne, den eneste forskjellen jeg ser er at hun (som alle andre) tar bilder i andre vinkler enn rett frem og dermed ser litt annerledes ut. Både øyne og lepper er så store, og hun er virkelig bitteliten.

Anonymous poster hash: 3fb83...d55

Men hvis hun ikke redigerer hvorfor se hun totalforandret ut i forskjell til bilder fra 2009/2010? Har hun operert seg? Ingen blir så forandra hvis det ikke er snakk om heftig redigering eller operasjoner.

Anonymous poster hash: 99046...e89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...