Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nesten som sandra borch?

hehe, henne har jeg ikke sett så det skal jeg ikke uttale meg om... Skal ikke banne på at Sophie Elise er lavere enn meg, men det virket litt sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hehe, henne har jeg ikke sett så det skal jeg ikke uttale meg om... Skal ikke banne på at Sophie Elise er lavere enn meg, men det virket litt sånn...

Sandra er kortvokst

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Emilie Moen flere ganger (venninnen til annais), om noen husker henne fra da hun blogget. Hun var helt lik som på bilder, men litt høyere enn jeg trodde. Det er jo veldig lenge siden hun blogget, men jeg har sett bilder på instagram :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Kristina Andersen på matbutikk i fjor en gang. Hun var usminket og gikk med daffeklær. Jeg kjente henne ikke helt igjen, men synes hun virket så kjent. Da venninnen sa Kristina, så skjønte jeg at det var KA.

Jeg har å sett Tcmn og gud å lita hun er. Mye lavere enn det jeg hadde trodd. Å har dere sett de seneste bildene av henne. Kan godt hende det bare er photoshop, men synes hun ser annerledes ut i ansiktet.

Å Linni har jeg sett for ikke så lenge siden. Veldig lita og spinkel.

Endret av smalls
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så kristian rene og Iselin fra PH i oslo i sommer.. begge to; piiittesmå!

Iselin må jo nesten være kortvokst? KR virket ikke så lav da jeg så han på tv, men en kan jo se mye høyere ut på tv enn i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Fotballfrue en gang. Hun var helt lik som på bloggen, men ikke så "finpolert". Hun var slank, men hadde kanskje mindre former enn hva hun får på bloggen. Pen dame.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Fotballfrue en gang. Hun var helt lik som på bloggen, men ikke så "finpolert". Hun var slank, men hadde kanskje mindre former enn hva hun får på bloggen. Pen dame.

Hvilken fotballfruer? Er mange av dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken fotballfruer? Er mange av dem ;)

Kjenner bare til én toppblogger-fotballfrue, og siktet til Caroline berg Eriksen, men kjenner du flere så er det bare å dele :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner bare til én toppblogger-fotballfrue, og siktet til Caroline berg Eriksen, men kjenner du flere så er det bare å dele :)

Ah dommeren fra skal vi danse ;) Trodde en liten stund du mente brukeren her fotballfrue ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iselin må jo nesten være kortvokst? KR virket ikke så lav da jeg så han på tv, men en kan jo se mye høyere ut på tv enn i virkeligheten.

haha, han var ikke like liten som henne - men jeg er 178 og han var nok minst et hode mindre, hun nådde meg vel kanskje til brystet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser Erica Kvam titt og stadig. Hun er lik som på bloggen, men går sjelden uten en diger klump av 15-åringer rundt seg.
Møtte Camilla Pihl på Bianco. Hun var like søt som på bloggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Blue Ivy.

Hun er vel ikke akkurat en toppblogger og har vel ikke blogget på en god stund, men tar henne med likevel :fnise:

Jeg har sett Anette Soknes da jeg var i Oslo. Hun er ikke like pen i virkeligheten som på bilder. Hun hadde ekkelt mye sminke på. Jeg møtte henne på en lørdags formiddag og så ut som hun skulle på en fest eller noe. Sky høye hæler, oversminket, glitter topp, masse armbånd osv.

Jeg har også sett FF og hun er helt lik i virkeligheten som på bloggen :) Synes faktisk hun er penere i virkeligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært nabo med Ulike Lund, og hun er nydelig pen - operasjon eller ikke.

Sett livingdoll et par ganger, og hun var også veldig pen, slik hun var på bloggen før.

Og så har jeg møtt på cathinthecity hos frisøren noen ganger, hun er også nydelig, og har flott hår! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...