Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har sett Marthe Borge- hun så akkurat ut som på bloggen. Løp rundt på senteret i fotsid kjole, høye hæler og krøllete hår, hehe. Hun var ekstremt liten også!

Sisteplass var myyye penere i virkeligheten. Som en helt normal, søt jente.

Har også sett Sophie Elise, synes dessverre hun så veldig flekkete og "skjev" ut i ansiktet. Ekstremt overoperert.

Traff også Explode en gang (om noen husker henne) og hun var så nydelig at jeg ble faktisk litt satt ut. Ikke så fryktelig hyggelig da, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bjørn Erik er helt prikklik. Like søt og sjarmerende også.

Sophie Elise så veldig operert ut og veldig liten og virket litt høy på pæra egentlig.

Caroline Maria så ut som en helt alminnelig jente. Hadde litt behov for at folk skulle se på henne i sminkeboden på Hove da..

Andrea Badendyck så jeg når hun var sammen med Axel. De gikk sammen hånd i hånd. Hun var like fin i virkeligheten syntes nå jeg.

Annais så helt lik ut bare veldig høy og slank! Visste ikke at hun va så høy.

Mens TCMN fikk jeg sjokk av å se! Hun så skikkelig grå mus ut for å være ærlig. Ikke en jente jeg hadde lagt merke til hadde det ikke vært for hun er 'kjent'. Dessuten var hun veldig lav og aaalt for store pupper. Hun hadde kun på seg en singlett, så gjerne derfor det va så lett å legge merke til. Men alt for store etter min mening. Uff nei hun var lite pen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Bjørn Erik er helt prikklik. Like søt og sjarmerende også.

Sophie Elise så veldig operert ut og veldig liten og virket litt høy på pæra egentlig.

Caroline Maria så ut som en helt alminnelig jente. Hadde litt behov for at folk skulle se på henne i sminkeboden på Hove da..

Andrea Badendyck så jeg når hun var sammen med Axel. De gikk sammen hånd i hånd. Hun var like fin i virkeligheten syntes nå jeg.

Annais så helt lik ut bare veldig høy og slank! Visste ikke at hun va så høy.

Mens TCMN fikk jeg sjokk av å se! Hun så skikkelig grå mus ut for å være ærlig. Ikke en jente jeg hadde lagt merke til hadde det ikke vært for hun er 'kjent'. Dessuten var hun veldig lav og aaalt for store pupper. Hun hadde kun på seg en singlett, så gjerne derfor det va så lett å legge merke til. Men alt for store etter min mening. Uff nei hun var lite pen..

Hva er tcmn forkortelse for?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AilifraSKI

Var nabo med fotballfrue, men dette er 4 år siden. Hun har jo endret både stil, hår og div siden, og hun har mye mer elegante bilder og retusjerer litt. Men hun var alltid lik seg selv. Den eneste forskjellen man merker i virkeligheten er vel munnpartiet hennes, som er veldig lite, og det er jo hovedsaklig det hun prøver å skjule på bilder. Men hun er utrolig pen, og har en fantastisk fin kropp som passer henne. Ikke så forbanna tynn som folk skal ha det til.

Heidi alexandra har jeg sett et par ganger.. Hun ser ut som en 14'åring med masse kviser, men lik seg selv da.

Linni - hun er SYKT tynn. At kamera legger på 10 kg stemmer for de som er så tynne som henne. Ellers lik seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett Annais på rema1000 og i byen, og hun er veldig pen i virkeligheten. Ser ut som ei morsom og trivelig jente. Ble litt overrasket over høyden da, hun er veldig slank og høy (kjempefin kropp på henne!)

L0ve har jeg også sett. Hun er ganske liten, men veldig søt og pen.

Auroramohn også, hun ser egentlig helt lik ut som hun gjør på bloggen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Sophie Elise, den sminker hun bruker passer nok fint når hun skal ta bilder ( da man jo trenger å overdrive litt) men i dagslys i levende live blir det alt alt for mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Andrea Badendyck på shopping med moren sin i går. Andrea gikk foran og bosset litt og virket litt sur. Ble helt sjokkert over hvor mye sminke hun brukte!! Har sett henne i byen flere ganger tidligere også, men trodde hun hadde blitt litt mer voksen hva angår sminke de siste årene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Sophie Elise, den sminker hun bruker passer nok fint når hun skal ta bilder ( da man jo trenger å overdrive litt) men i dagslys i levende live blir det alt alt for mye.

Er hun lav i virkeligheten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er hun lav i virkeligheten?

Bitteliten. Jeg er vel rundt 165cm selv, men følte jeg raget over henne da jeg passerte henne på Oslo city for en tid tilbake..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett Linnea Myhre (dette var vel for tre år siden), så ut som seg selv, ingenting å si på henne.

Vært på fest med Ulrikke Lund, hun var kjempehyggelig synes jeg! Hun kler seg virkelig høyere ut på bilder, for hun var overraskende lav!

Andrea Badendyck har jeg bodd ganske nærme, og synes ikke hun er like brun i virkeligheten som på bildene sine

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sett Linnea Myhre (dette var vel for tre år siden), så ut som seg selv, ingenting å si på henne.

Vært på fest med Ulrikke Lund, hun var kjempehyggelig synes jeg! Hun kler seg virkelig høyere ut på bilder, for hun var overraskende lav!

Andrea Badendyck har jeg bodd ganske nærme, og synes ikke hun er like brun i virkeligheten som på bildene sine

Jeg synes Ulrikke Lund prøver å framstille seg mer sofistikert enn hun er, alt handler om imagebygging, og det er hun god på, men det blir altfor fake for min del. Hun har også lagt om stemmen i det siste https://m.youtube.com/watch?v=Kuj0iq1UmeU

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

×
×
  • Opprett ny...