Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har sett både Marthe Borge og Kristina Andersen. Marthe var mye mindre i virkeligheten enn jeg hadde forestilt meg. Kristina Andersen har jeg sett to ganger, første gangen var rundt den perioden hun trente så mye, da så hun veldig bra ut! Sist gang jeg så henne var for en liten stund siden, da vaklet hun rundt på høye hæler. Hun så større ut nå enn på bloggen, også hadde hun mye mer utstrålig første gang jeg så henne, men har jo sagt selv hun er i en kjip periode så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Carmen.

Så fotballfrua, eller CarolineBergEriksen da hun bodde i Oslo. Veldig ulik bildene. Poser under øynene og så veldig sliten og trøtt ut. Hun hadde på treningstøy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med de som sier fotballfrua er så lik. Ref den nye videoen som er lagt ut på instagram feks, så ser hun jo ikke akkurat ut som på bilder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med de som sier fotballfrua er så lik. Ref den nye videoen som er lagt ut på instagram feks, så ser hun jo ikke akkurat ut som på bilder.

Hun ligner seg selv, men må si at hun ligner mer på sånn hun ser ut i videoer enn på bilder. Men ser du på Feks skal vi danse, ser hun annerledes ut når hun prater enn når hun har munnen lukket. Kanskje det har noe med det å gjøre? Pen dame, det er hun uansett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnes kanskje ikke lengre, men møtte Linnea Myhre på boksignering i går. Så sinnsykt nydelig :sjokkert: Ganske liten, men lik som hun virker på bilder

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regnes kanskje ikke lengre, men møtte Linnea Myhre på boksignering i går. Så sinnsykt nydelig :sjokkert: Ganske liten, men lik som hun virker på bilder

Hvorfor sier du det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke det slik, en gang blogger alltid blogger?

Deg om det. Hvis jeg jobber som søppeltømmer i ung alder, vil jeg nok ikke forbli en søppeltømmer for resten av livet.
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfatter er vel ordet.. dumt å bli sett på som bare en ''eksblogger'' når man faktisk har skrevet to bøker!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forfatter er vel ordet.. dumt å bli sett på som bare en ''eksblogger'' når man faktisk har skrevet to bøker!

Bøkene er jo en videreføring av bloggen.. Skammelig at det ikke skal mer til for å kunne kalle seg forfatter i dag.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satt atmed Ulrikke Lund på posten (i kø) en gang. Hun var VELDIG annerledes fra bloggen. Det som ser ut som et kult antrekk på bloggen ser ut som et vandrende freak show IRL. :fnise:

Hun er veldig pen da, men hun hadde mye mer rumpe og hofter enn jeg trodde og det ser ut som på bilder. :)


Har også møtt på Julia Nyland på en restaurant. Hun så nøyaktig ut slik som på bloggen :)

Endret av PrinsesseNila
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Hinkelpinkel

Bøkene er jo en videreføring av bloggen.. Skammelig at det ikke skal mer til for å kunne kalle seg forfatter i dag.

Skammelig faktisk..

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Lady KA støtt og stadig, for det meste i treningstøy.

Jeg synes hun ser anderledes irl, - både i kroppen og væremåten.

Litt fyldigere irl enn bildene på bloggen, - og samt at hun ser sur og misfornøyd irl. På bloggen virker hun så søt og koselig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser Lady KA støtt og stadig, for det meste i treningstøy.

Jeg synes hun ser anderledes irl, - både i kroppen og væremåten.

Litt fyldigere irl enn bildene på bloggen, - og samt at hun ser sur og misfornøyd irl. På bloggen virker hun så søt og koselig.

Etter ca fire dager med trening osv er hun godt i gang med trening og kosthold. Igjen. Det blir litt tenåring for min del. Det skal litt mer enn ei snau uke til for å kunne påstå man er flink med trening og kosthold. Alle klarer å være flinke i en uke. Hun burde nok heller droppe å skrive dette hele tida, og heller skrive om det etter det har gått bra i en lengre periode?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så Lene Orvik idag, trodde først det var dama til John Arne Riise. Tok faktisk litt tid før jeg skjønte at det var henne, men hun så for all del bra ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...