Gå til innhold

Har dere sett noen av toppbloggerne i virkeligheten, og blitt forundra over ulikheten fra bilder?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtt ulrikke lund. veldig kvisete og uren hud.

Anonymous poster hash: 313fc...9a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Cath in the city. Synes hun ser ut som en pen og søt jente på bloggen, men da jeg så henne hadde på seg et lass med sminke, mange lag og gikk på noen vanvittig høye hæler hun ikke klarte å gå helt på, midt på dagen. Det hele så litt tragisk ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtt ulrikke lund. veldig kvisete og uren hud.

Anonymous poster hash: 313fc...9a8

Tviler på at hun har VELDIG kvisete og uren hud. Sikkert bare fordi du er vant til å se den redigere, polerte og "perfekte" huden på bilder. Da blir kontrasten ganske stor når man ser at hun også har menneskelige "skavanker", noen kviser, synlige porer etc.

Anonymous poster hash: 6b319...e62

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så Helene Drage for etpar dager siden....hun er adskillig større enn hva bildene tilsier...



Anonymous poster hash: 404b0...673
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett han gutten som blogger, han jobber som flyvert på fly, jeg husker ikke hva han heter. Kjente ham igjen med en gang, akkurat som på bloggen.



Anonymous poster hash: 50700...2aa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Cawoline, prikk lik som på bloggen.

Så også Krisssy før bloggen ble veldig kjent (hun jogget over et gangfelt og vi stoppet for henne, så så ikke så mye av henne). Kjente henne i hvert fall lett igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett han gutten som blogger, han jobber som flyvert på fly, jeg husker ikke hva han heter. Kjente ham igjen med en gang, akkurat som på bloggen.

Anonymous poster hash: 50700...2aa

Glenn Henriksen.

Anonymous poster hash: 3f94e...4c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så CBE IRL på OSL her om dagen.

Flott jente!



Anonymous poster hash: 832ec...ad3
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett Livingdoll flere ganger, og hun ser ikke ut som de siste bildene på bloggen. Ble mildt sagt sjokkert over bildene på det siste innlegget!!! :O Nr. 3 var jo DIREKTE skummelt!!



Anonymous poster hash: d5f5c...4ad
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mente nr. 5 **

Anonymous poster hash: d5f5c...4ad

Hjelp! Skjønner ikke hvorfor hun redigerer på den måten. Hun er jo så fin på de andre bildene. Endret av Sobril
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg så Sophie Elise da jeg satt på trikken i dag. Så henne bare kjapt, men hun var veldig lita. Ellers gikk hun med en stor vinterjakke og den Celine-veska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var på Prekestolen samme dag som Livingdoll. Var ganske sikker på at det var henne,men ikke helt for jeg hadde bare såvidt sett bloggen hennes. Da det ikke kom noe innlegg på bloggen antok jeg at jeg hadde tatt feil- men nå ser jeg det er lagt ut. Som om turen skjedde i forrige uke ;) Det var første uken i august :)

Uansett så hun ganske lik ut som de bildene som bare ser litt redigerte ut. Hun har større øyne og munn er 'mange andre'. Veldig spesielt utseende selv uten redigering. Søt jente.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som om turen skjedde i forrige uke ;) Det var første uken i august :)

Jeg begynte virkelig å lure på hvordan Stavanger kunne ha så fint vær midt i oktober, nå vet jeg hvorfor.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte virkelig å lure på hvordan Stavanger kunne ha så fint vær midt i oktober, nå vet jeg hvorfor.

Skjønner jeg godt ;)

Det var knallfint vær den dagen og veldig varmt. De tok en masse bilder som så bra 'arrangert ut' så jeg 'var spent på å se dem'. ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg begynte virkelig å lure på hvordan Stavanger kunne ha så fint vær midt i oktober, nå vet jeg hvorfor.

Hun skrev jo i et blogginnlegg at innleggene ville komme litt senere ut pga hennes psykiske helse, men at hun likevel ville skrive som om hun var der da slik at det ble som en reiseskildring likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev jo i et blogginnlegg at innleggene ville komme litt senere ut pga hennes psykiske helse, men at hun likevel ville skrive som om hun var der da slik at det ble som en reiseskildring likevel.

Trodde dette kun dreide seg om innleggene fra Santorini. Nei, jeg er ikke negativ til det, var bare litt rart syntes jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Sisteplass og hun er litt penere i virkeligheten :P

Har noen sett Sophie Elise? En jeg kjenner sa ho så rar, superliten og overoperert ut. Jeg gleder meg til å se alle når jeg flytter til Oslo, skal nemmlig spionere rundt, hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sett Sisteplass og hun er litt penere i virkeligheten :P

Har noen sett Sophie Elise? En jeg kjenner sa ho så rar, superliten og overoperert ut. Jeg gleder meg til å se alle når jeg flytter til Oslo, skal nemmlig spionere rundt, hahaha

Maaange i tråden her har sett henne, så det er ikke vanskelig å finne en beskrivelse for å si det sånn :fnise: Felles for alle som har sett henne er at de sier hun er veldig liten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

×
×
  • Opprett ny...