Gå til innhold

Rare ting naboene dine gjør.


Gjest linneawarp

Anbefalte innlegg

En dame i 30 åra bor over meg og ofte tramper hun over gulvet! Hun går også mye på høye hæler inne, noe som høres godt ned til meg!  Så har hun en skyvedør som hun hele tiden åpner og lukker. Så smeller hun når hun lukker den. Det høres også godt ned til meg. Våknet i natt av at hun smalt døra igjen! 😬

Så prater hun ofte i mobilen. Hun prater og ler HØYT. Hører ikke nøyaktig hva hun sier, men hører godt hun skravler i mobilen. Så støvsuger hun så og si hver dag!

Det er litt lytt her

Endret av Christy89
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 7.3.2018 den 15.16, mjauritz skrev:

 

Høres ut som en teit historie, men det er sant og er helt vanvittig irriterende og idiotisk. 

Oi, disse kan ikke være helt gode.😱 Burde faktisk flytte ut i skogen i en enebolig!

Endret av Christy89
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en nabo som er så nyskjerrig, hun har bodd her i over 40 år å går på visning i hus i nabolaget av den grunn hun ikke har vært inne i dem å vil se hvordan de ser ut innvendig

Anonymkode: f56f0...d59

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine naboer sitter nå på terrassen sin og nyter et glass rødvin. De er godt innpakket i pledd og saueskinn, sola skinner, men det er bare 1 grad ute. Skikkelig påskestemning ute i dag. 

Anonymkode: 29139...32b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, cleangal skrev:

Fyrer i gang en førkrigs-modell av en traktor før klokka 7 en søndagsmorgen :raven:

Da hadde jeg blitt forbanna! 😠 opplevde for noen uker siden at naboen begynte å bråke med snøfreser tidlig en lørdags morgen 

Anonymkode: 8b97f...143

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ene naboen min er litt oppi årene og har tydeligvis et lite interessant liv. Hun følger med på alt som skjer utenfor vinduet sitt. En kveld hørte jeg at noen sto i yttergangen min og ropte "hallo? Hallo?". Hun hadde gått inn hos meg uten å ringe på. Hun var helt fra seg fordi kjøkkenlampa til naboen sto å blinket, hun hadde ringt styreslederen i blokka og hos naboen uten å få svar. Hun var så redd for at det skulle begynn å brenne. Det var bare lampa som gikk. 

En annen gang ringte hun på hos meg for å spørre om jeg visste hvem som eide sykkelen som sto utenfor døra mi. Ja, det var besøket mitt sin sykkel. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eldre dame stod på verandaen i annen etasje å skrævet i bare morgenkåpe (altså helt naken under) og klippet tåneglene sine over rekkverket. Jeg var ute å lekte sammen med en venn av meg (vi var barn) og hun hadde veranda med utsikt til lekeplassen hvor vi og alle andre barna i gaten stadig vekk lekte. 

Anonymkode: 82e57...84a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Postbudet la ved en feil hentelappen fra posten som var ment til min far i postkassen til en annen i gaten. 

Denne fyren går på posten for å hente pakken. 

Ansatt i posten: Heter du NN?

Nabo: Nei

 

Beklager, men da kan jeg ikke gi pakken ut til deg. 

 

Min far ble oppringt av posten og kom for å hente pakken. 

 

Naboen er fortsatt fornærmet for at han ikke fikk pakken. Han fikk jo tross alt en hentelapp. 

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mine naboer sitter nå på terrassen sin og nyter et glass rødvin. De er godt innpakket i pledd og saueskinn, sola skinner, men det er bare 1 grad ute. Skikkelig påskestemning ute i dag. 

Anonymkode: 29139...32b

Er det så rart da?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

52 minutter siden, Illuminatum skrev:

Er det så rart da?

Nei, postet i feil tråd. Skulle vært postet i "Hva gjør naboene dine nå" eller hva den heter. Beklager!

Anonymkode: 29139...32b

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, The Kitten skrev:

Postbudet la ved en feil hentelappen fra posten som var ment til min far i postkassen til en annen i gaten. 

Denne fyren går på posten for å hente pakken. 

Ansatt i posten: Heter du NN?

Nabo: Nei

 

Beklager, men da kan jeg ikke gi pakken ut til deg. 

 

Min far ble oppringt av posten og kom for å hente pakken. 

 

Naboen er fortsatt fornærmet for at han ikke fikk pakken. Han fikk jo tross alt en hentelapp. 

Haha :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der vi bodde før, blokk med for det meste pensjonister, var det en dame i 70-årene som gikk gjennom søppelet for å se om noen hadde sortert feil, og hadde noen lagt så mye som en brødskive i restavfallet gikk hun gjennom for å finne noe bevis på hvem dette var og banket på og skjelte dem ut. Skulle også anmelde til politiet hvis dette skjedde en gang til.

Prøvde å stoppe og snakke litt med henne innimellom, hun hatet oss, da vi var de yngste nyinnflyttede, så ville ha hun litt på godsiden og da ente det opp med at hun kom til oss hvertfall en gang om dagen, søkte opp telefonnummeret mitt så hun kunne ringe hvis hun ikke klarte å få på tv-en og klage om disse ubrukelige naboene som ikke sorterte søppel riktig, eller alt annet som var feil. Var veldig greit å flytte derfra:fart2:

Anonymkode: d68cf...4ac

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nabodama brakk leggen i ett fall ned trappen en kveld (.vi hørte ett smell mot veggen først). Senere ødela hun benet på vei til ferie slik ar hun ikke kom med på flyet pga blødningene ikke stoppet. En kveld ble det ett himla liv utenfor. Hun trengte kutt hjelp fra legevakt men mannen var så full at han ikke forsto noe. En annen nabo bestilte drosje til henne. Etterpå gikk mammen i Hagen og ropte «jeg skjønner faen meg innhenting nå»

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er litt ny i denne ‘naboverdenen’. Vi bodde i enebolig langt unna andre folk før, men har nå  kjøpt tomannsbolig. Vi har nesten hele hagen, så vi satt opp et trampolinestoff over bassenget om høsten og våren. Nabobarnet er på den trampolinen hele tiden. ( og bassenget om sommeren også). 

Det er forsåvidt greit altså, jeg bare reagerer litt på at de ikke spør, de tar det bare som en selvfølge at det er greit. 

Anonymkode: 927a0...d2e

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha bodd i en lelighet i et halvt års tid så ringte det på døren. «Hei jeg ser at gardinene dine er alltid lukket og jeg set deg nesten aldri utenfor».

Har du det bra?

øhh... ja?

Vedkommende går så inn i stuen min og åpner persiennene mine. «Sånn! Nå får du inn litt lys og føler deg nok bedre snart!». Nå lager vi oss kaffe og prater litt!

Ehh, takk for omtanken men jeg er nattarbeider med lange dager på jobb og jeg sover når andre er våkne. Setter pris på om du forlater leiligheten min så jeg kan legge meg igjen... 😆😆

True story

Anonymkode: e68fd...41c

Ojsann. Her mente hun nok bare godt, men altså... Jeg tror jeg hadde ledd godt.

Anonymkode: 07526...feb

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var der jeg bodde før, men forteller det likevel

Bodde i blokk og hadde en eldre dame under som alltid fant noe å klage på. Tror hun har klaget på alle i blokka. Ingen som likte dama. Hun hilste aldri og skulle hun snakke, så var det for å klage. Kan ta med noen eksempler 

- jeg støvsuget på en ettermiddag (helt vanlig ettermiddag) og tok ikke lang tid før hun hamret på døra. Ba meg om å slutte å bråke så. Hun skulle høre på andakt på radioen nemlig

- jeg hadde besøk av mine tantebarn. De var 3 og 5 på den tiden. De lekte, men verken herjet eller bråket. Det hamret på døren. Ba meg om å holde styr på barna!

- jeg satt å leste en bok. Det hamret på døren "hva er det nå da?! Tenkte jeg. Nei, da mente hun på at jeg gikk så hardt over gulvet?

- så klaget hun på at jeg hadde vekket henne midt på natten. Jeg skulle på tur og måtte bære kofferten ned (er ikke heis) og prøvde å være så stille som mulig. Fikk høre det når jeg kom hjem igjen.

- jeg passet hunden til mamma og den var aldri alene. Hun hadde klaget til styre at jeg hadde en hund på besøk som bjeffer konstant. Bjeffet på natta gjorde den og. Hunden bjeffet ikke en gang!

En dag sa jeg til henne "du burde faktisk flytte inn i en enebolig ute i skogen" Hun ble fornærmet og trampet avgårde. STAKKARS de som overtok leiligheten etter meg :(

Anonymkode: d6620...78e

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha bodd i en lelighet i et halvt års tid så ringte det på døren. «Hei jeg ser at gardinene dine er alltid lukket og jeg set deg nesten aldri utenfor».

Har du det bra?

øhh... ja?

Vedkommende går så inn i stuen min og åpner persiennene mine. «Sånn! Nå får du inn litt lys og føler deg nok bedre snart!». Nå lager vi oss kaffe og prater litt!

Ehh, takk for omtanken men jeg er nattarbeider med lange dager på jobb og jeg sover når andre er våkne. Setter pris på om du forlater leiligheten min så jeg kan legge meg igjen... 😆😆

True story

Anonymkode: e68fd...41c

SÅ BRA AT DET FINNES SLIKE MENNESKER. Man hører alt for ofte om folk som dør og ikke blir funnet før leeeeenge etterpå

Anonymkode: 5043e...0e8

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...